Nou, lucht je hart eens bij ome Beev.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
Ik verlang ernaar helemaal blij te zijn. Dat was ik heel de dag wél, tot zojuist.
Ga er maar mooi met m'n geld vandoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:21 schreef Tania18 het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van ome Beev..
Ik weet niet, moet je even gaan kijken.quote:
Depri. Zó overratedquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet.... depri zijn is echt onzettend jaren '90.....
blij zijn is veel hipper [afbeelding]
Gewoon, goede dag gehad enzo. Paar uurtjes vrij.quote:
Ja dahagquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, moet je even gaan kijken..
Ik doe lekker niet mee met die trend.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Depri. Zó overratedMedia-hype
Blij zijn wordt het helemaal in 2005
Ga jij in die tijd ook een vriendin zoeken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gewoon, goede dag gehad enzo. Paar uurtjes vrij.En dan heeft mijn beste vriend verkering gekregen zojuist, en dat is altijd zo`n kuttijd. Als ik zelf verkering heb uiteraard niet
Maar het wordt de komende tijd dus lekker veel alleen doen enzo, en alleen naar huis fietsen enzo.
Oke, ik hou op met deze breezertalk..
Heb ik helemaal geen zin in enzo. Vrijgezel zijn roeleert.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij in die tijd ook een vriendin zoeken.
Wat zit je dan te zeuren?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb ik helemaal geen zin in enzo. Vrijgezel zijn roeleert.![]()
Soms ja. Maar dequote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
4.quote:
Dan niet johquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe lekker niet mee met die trend..
* schudt Bupa de hand....!!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Depri. Zó overratedMedia-hype
Blij zijn wordt het helemaal in 2005
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Goed zoeken hoor. Ze zitten soms listig verstopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij in die tijd ook een vriendin zoeken.
Helaas, we gaan nietquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Deal!!!!al weet ik niet wat 't is....
Behalve als die persoon natuurlijk Leonie heetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
Ik bind me ook niet hooral dat gezuer dat zich meebrengt
!
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
* schudt Bupa de hand....!! [afbeelding]
Vind ik niet. Altijd al dat gedoe enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Soms ja. Maar deis ook erg mooi hoor.
.
Zulke domme dingen zeggen is pas 2003quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
4.
En dan vraag ik me (algemeen) altijd af waarom er dan mensen zijn met commentaar op beslissingen achteraf, terwijl ze zelf dan niet mee willen denken/beslissen/praten erover.
wat 'n zelfkennisquote:
Naja, gedoe.. ik vind samen zijn met een heelquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Vind ik niet. Altijd al dat gedoe enzo![]()
Ik had het kunnen weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Behalve als die persoon natuurlijk Leonie heet!
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
4.
En dan vraag ik me (algemeen) altijd af waarom er dan mensen zijn met commentaar op beslissingen achteraf, terwijl ze zelf dan niet mee willen denken/beslissen/praten erover.
shit he, had me er zo op verheugd....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:29 schreef mark_03 het volgende:
Helaas, we gaan niet
Heb helemaal niks gewonnen
Volgende maand beter
Het wordt vanavond niet definitief besloten. Maar om er wat concreets van te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mee eens
Maar is het wel duidelijk aangegeven dan dat die beslissing vanavond genomen zou worden?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
tof he!! 't is echt m'n lievelingssmiley!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |