Ik ben getest en mijn vriendin was nog maagd dus no worries here.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:38 schreef yvette1982 het volgende:
Ondanks dat de meesten het zullen ontkennen is het gewoon zo dat bijna iedereen onveilig neukt.
Ze loopt of even naar het toilet (meestal moet ze toch plassen er na) of ze legt er even een handdoekje onder zodat we nog even tegen elkaar kunnen liggen.quote:Dus de vrouwen laten zich gewoon palen en in hun kutje klaarkomen. Ik vroeg me af wat jullie doen nadat de man in de vrouw is klaargekomen? Laat je het bijvoorbeeld gewoon eruit druipen of veeg je het gelijk af of iets anders?
damn dit is raar!!!! ik had je post nog niet gezien haha en we zeggen hetzelfdequote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:40 schreef Houniet het volgende:
naar de buurvrouw
Helpt tegen jouw keelpijn - Yvetje... (voor de niet-Yvet-kenners: zij heeft al 2 weken heftige keelpijn gehad, nadat ze haar 6 jarige zoontje had laten tatoeëren)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:40 schreef Kletz het volgende:
gooi het in een glas en laat de buurvrouw het opdrinken :S
damn wat denk je zelf? Wat lijkt jou logisch om te doen? of kick je op mensen die zeggen wat ze doen nadat ze "volgespoten" worden?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:41 schreef Kletz het volgende:
[..]
damn dit is raar!!!! ik had je post nog niet gezien haha en we zeggen hetzelfde![]()
nou dat vind jij misschien. Je gaat mij niet vertellen dat alles binnenblijft nadat de man in de vrouw is klaargekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
vol? eh, oke, als dat letterlijk bedoeld is, is onveilig wel een feit denk ik.... dat redt een vent niet in zijn eentje, zo'n kwakkie stelt niet zoveel voor.
Doe een GB en laat ons weten of het gelukt is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:42 schreef MarMar het volgende:
vol? eh, oke, als dat letterlijk bedoeld is, is onveilig wel een feit denk ik.... dat redt een vent niet in zijn eentje, zo'n kwakkie stelt niet zoveel voor.
hmm, nee thx, heb geen extra bevochtiging nodig, maar misschien een tip voor jezelf om es te proberen, dan moet je alleen niet als eerste gaan als je van extreem nat houdt....quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe een GB en laat ons weten of het gelukt is.![]()
Heeft ze zich in ieder geval 1 keer teveel vol laten spuiten.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:45 schreef RigorMortis het volgende:
6 jarige zoontje
Leuk als je er dan 's nachts uit moet om wat voor reden dan ook en datzelfde t-shirt uit gemak even pakt en over je hoofd trekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:55 schreef Escape2Dawn het volgende:
Mijn vriendin pakt gewoon een t-shirt of handdoek en gaat daarna naar de WC
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
Me vriendin maakt 't meestal wel ff schoon (of we vallen meteen in slaap) en ik laat het altijd opdrogen om het daarna aan al me vrienden te laten zien/ruiken!Anders geloven ze me weer niet!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |