quote:Op maandag 11 april 2005 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
De gitarist van Gorefest (death metal, ik vermoed voor jouw tijd) weet anders aardig de weg op een Les Paul.
Klopt, dat zei ik ook in een latere post erover. Niet dat ik het geen mooie gitaren vind, integendeel zelfs, maar ik vind het gewoon niet passen bij wat ik speel. Mocht ik ooit eens twintig gitaren hebben staan dan zal er zeker een Les Paul tussen zitten, maar nu eerst voor een goede Jackson sparenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:28 schreef Ibanez het volgende:
[..]
[afbeelding]
Opeth: progressievere deathmetal.... Les Paul gecombineerd met een PRS endorsement.
@Djaser:Ik denk dat het te maken heeft met je persoonlijke smaak. Ik speelde ooooit () voor het eerst op een Ibanez tijdens mijn gitaarlessen. Het ging om een Rg. Dat ding beviel zo ontzettend goed dat ik eigenlijk geen gitaar meer wil hebben (6 snarig) met andere neck-specs als van een Ibanez. Enige waar ik misschien voor zou zwijken is een caparison of een Prs. Alleen jammer dat de laatste 2 .m.i. geen 24 frets nekken maken.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
elke zelfrespecterende rockgitarist moet er minimaal 1 3 hebben!
ik geenquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:39 schreef --H-I-M-- het volgende:
maar ik ben een respectabele rockster en heb er maar 1
Niet eensquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:36 schreef Jorikjet het volgende:
jij hebt zeker een stratocaster?
Net zo zeldzaam als Jimmy Page met een telecaster (hoewel hij die wel bespeeld heeft op het album "Led Zeppelin I").quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Rooligan het volgende:
[..]
Net zo zeldzaam als Jimmy Page met een telecaster (hoewel hij die wel bespeeld heeft op het album "Led Zeppelin I").![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |