Elke drie weken!!! Van de 6 snaar en elke maand van de zeven snaar... !!quote:Op maandag 4 april 2005 18:43 schreef Fixxxer het volgende:
hehe ja dat klopt, maja net alsof ik dat elke maand doe.... vind het wel leuk. Snaren wisselen en dan maak ik er gelijk een hele APK beurt van met een lekker muziekje op... en als ze dan eenmaal in tune zijn hoef ik er eigenlijk zelden meer naar om te kijken... das dan weer het voordeel.
maar misschien is ie idd wel ok, want ik wou toch niet al te stijl gebonden zijnquote:S Series
Fast, flat necks. Thin body. Fat mahogany tone.
The S can and will do anything.
That’s why so many extreme metal players are picking up the S as their weapon of choice.
the basics
An Ibanez original. One of the most versatile guitars ever made, with adherents in every genre.
Thin around the edges for comfort. Thick around the neck, pickups and bridge for tone.
Zero Resistance tremolo with ball-bearings combined with Zero Point System provides smooth almost sensual arming, incomparable stability and quick return-to-pitch.
Veel succes!quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:38 schreef meami het volgende:
Ik ben dus 2 weken bezig met spelen. Ik heb zojuist nieuwe snaren op mijn gitaar laten zetten. Dat werd wel eens tijd, want de gitaar is 20 jaar oud en de snaren zijn nooit eerder vervangen
Het blijkt ook nog eens een aardig merk gitaar te zijn, dus nu moet het wel goed gaan. Ik ga maar eens oefenen
Thxquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:55 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Veel succes!
Wat voor een gitaar heb je?
Maar vergeleken bij Gibson maakt Fender leuke middenklassers..quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
Fender is inderdaad een leuk merk ja, zeker als je gaat beginnen
Nee ff serieus, fender is idd een heel goed merk! Vaak spelen juist wat gevorderde gitaristen op fenders, omdat het wel een duur merk is!
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar vergeleken bij Gibson maakt Fender leuke middenklassers..![]()
ik zoek altijd met google, artiest - nummer tab, en dan kom je er vaak wel een tegenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
misschien ook nog iets voor in de OP:
meer tab sites![]()
b.t.w. --H-I-M-- : Heb jij toevallig ook de dvd besteld op de line 6 site, over de electric- en accoustic-variax??? Ik heb em namelijk, en dacht dat ie van de nederlandse importeur afkomstig was, maar hij wordt dus echt per post vanuit amerika verstuurd. Dat zijn leuke dingen!! (vind ikquote:
Ik vind dat raar en begrijp daar niks van.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:30 schreef Ibanez het volgende:
iedereen: Wat vinden jullie van het feit dat er voor bepaalde gitaren geen nederlandse importeurs zijn?? Diegene die al langer hier posten zullen zich herinneren, dat ik me enorm irriteer om het feit dat het merk Caparison geen nederlandse importeur aanwijst. Nu moet ik, als ik me ooit nog een 6 snarige koop, helemaal naar zweden om een Caparison te kopen met een deviltale-headstock.
Is dit afhankelijk van de vraag van klant c.q. winkel? Of wijst de fabrikant een winkel aan??
www.line6.comquote:Op donderdag 7 april 2005 15:03 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dvd... line 6.... bestellen... gratis?
waar?
Die van TC; is dat die van de G-Major??? Die heb ik wel, van een jaartje of twee geleden. Stonden wel kewle stukken op!quote:Op donderdag 7 april 2005 19:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
www.line6.com
wel zorgen dat je de juiste adresgegevens in je profiel hebt staan!
vraag dat even aan Peter Lindgren (ZWE) van Opeth... die gebruikt die bakken geloof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef crN het volgende:
Iemand ervaring met de Randall MTS 100M/S ?
Lijkt me ontieglijk goed.![]()
Oooooeiiiiii, daar maak ik een terrible mistake!! opeth gebruikt Laney...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:15 schreef Ibanez het volgende:
[..]
vraag dat even aan Peter Lindgren (ZWE) van Opeth... die gebruikt die bakken geloof ik.
aktieve emg's!! In de lokale gitaarshop of www.gitaarnet.nlquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:38 schreef Hammet het volgende:
heej heeft er iemand hier ervaring met het vervangen van je pickups? Ik wil namelijk m'n Epiphone Les Paul stock pu's gaan vervangen, maar ik weet nog niet zeker welke ik er nu in wil zetten.
Het probleem is dus dat ik niet weet hoe een bepaalde pu in mijn gitaar met mijn amp zal klinken. Je kan natuurlijk wel op websites van bijv Seymour Duncan of Dimarzio de soundclips beluisteren, maar ik denk dat je daar niet zo heel veel aan hebt. Ook de verkooppraatjes die er vaak bij staan (net name op de website van Gibson) helpen niet echt.
Ik ben behoorlijk bang om een hoop geld uit te geven en dan erachter komen dat het toch niet helemaal klinkt zoals ik het wil.
Iemand een idee hoe ik zoiets aan kan pakken? En waar ik eventueel de pickups kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |