quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:15 schreef Hammet het volgende:
[..]
Mwah het gaat redelijk, maar het blijft gewoon lastig. Ook omdat Slash live nogal klote-timing heeft, en ook nog eens regelmatig misslaat.
Maar goed
btw:
[afbeelding]
Deze foto is een prachtig voorbeeld van mijn signature
Mijn pappie speelt lekker wel gitaar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad gaaf zijn.
Mijn vader speelt orgel. En nee, geen groovy Hammond orgel... Mja, daar moet eigelijk ook mee kunnen jammen.
Mja, wie heeft nog meer een vader die orgel speelt?![]()
Ha, zoiets als dit:quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:03 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Mijn eerste elektrische gitaar was een gitaar van het merk Prince. Die mocht ik zolang van iemand lenen en uiteindelijk kreeg ik hem. Ik kreeg alleen van iedereen het commentaar dat ie als roeispaan meer nut zou hebben dan als gitaar.
Hahaha! Ja precies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef Laxe het volgende:
[..]
Ha, zoiets als dit:
[afbeelding]
De twee gitaristen van mijn oude band bleken ooit allebei precies dezelfde ouwe meuk gitaar uit de keurkoop catalogus of zo thuis te hebben liggen. Prima roeispanen overigens![]()
Hahaha!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef Laxe het volgende:
[..]
Ha, zoiets als dit:
[afbeelding]
De twee gitaristen van mijn oude band bleken ooit allebei precies dezelfde ouwe meuk gitaar uit de keurkoop catalogus of zo thuis te hebben liggen. Prima roeispanen overigens![]()
Kerkorgel, zondags ook in de kerk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:15 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ah, en ik net zeggen dat 't zo uniek is.
Speelt je vader kerkorgel of zo jazzorgel?
ghehehe dat deed mij glimlachenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef Djaser het volgende:
[..]
Kerkorgel, zondags ook in de kerk.
Ik ben hun gevallen engel
1. in amerika hebben ze geen btw. wel state tax, die is heel laag. Als buitenlanders krijg je geen vrijstellingquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:07 schreef Hammet het volgende:
Ik wil ook een nieuwe. Ik zit aan een Gibson SG te denken, maar die zijn zo duur. Misschien dan maar een mooie Epiphone met Gibson elementen
Ik ga van de zomer naar New York, daar zijn de gitaren velen malen goedkoper. Ook als je normaal de invoerrechten erover betaalt ben je nog flink wat goedkoper uit. En nog een voordeel: mn vader weet daar een winkel te zitten waar je als buitenlander (toerist, geen allochtoon), geen BTW hoeft te betalen
. Dus misschien neem ik er daar wel een mee
.
ik ben er vorig jaar geweest, mijn broertje wile een gretsch kopen die ze in de catalogus hadden staan. Het viel tegen, het is wel een hele grote winkel (net een eigen parkeergarage, in het centrum van Keulen) maar ze hebben niet bijzonder veel of zo. ze hadden 8 gretschen in de catalogus staan maar geen een in de winkel. Ook geen enkele PRS, een paar gibsons, heel veel goedkoop spul. Wel goed trouwens, de Fame III en Fame IV (een PRS-derivaat) voor rond de eur 500, topgitaartjes!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
nice
iemand die Music Store kent?
die houden 1x per jaar (?) een beurs, echt supergroot heb ik gehoord
een kennis gaat daar bijna elke keer wel heen (voor z'n werk) en ik mag een keer mee waarschijnlijk
ze zijn redelijk goedkoop, maar ook niet in alles
Idd volgens mij is over dit plan ook al ooit een apart topic geweest, met dezelfde conclusiequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
Kopen bij musik store in keulen is net iets goedkoper.
Mooie top man!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:10 schreef NRK het volgende:
mijn nieuwe gitaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kick-ass machine.
edit: het is dus een Ibanez RG320kep inmiddels al een DiMarzio Breed voor de bridge besteld.
alhoewel ik ook wel tevreden was met de Infinity pick-ups, wil ik toch nog net iets beters dan dat 8)
Nice de vrouw maar weggelaten?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:39 schreef Djaser het volgende:
Nee ken ze niet, maar ziet er wel heel gaaf en uitgebreid uit, daar zou ik best wel mijn nieuwe gitaar kunnen halen, want ik ben ook nodig toe aan een nieuwe
[afbeelding]
Dat einde is vooral bekend uit FTLOG.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:06 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Wow! dat filmpje!
Dat is wel ongeveer de sound die ik zoek
vooral dat einde
dat doet satriani ook regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |