gequote van bovengenoemde bronquote:De combinatie van lotnummer en lotingsklasse bepaalt uiteindelijk of je wordt in- of uitgeloot. Bij een opleidingsfixus is deze combinatie ook bepalend voor de inlotingskans voor de instelling van de eerste voorkeur.
Als ik dus tussen een 7 en 7,5 haal heb ik nog maar 50% kans. Best magertjes imoquote:De inlotingskansen in de verschillende lotingsklassen verhouden zich onderling als volgt: B : C : D : E = 9 : 6 : 4 : 3. Als bijvoorbeeld in lotingsklasse B 80 procent van de kandidaten wordt ingeloot, dan wordt in klasse C 53 procent, in klasse D 36 procent en in klasse E 27 procent ingeloot.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:43 schreef --Roos-- het volgende:
Wat leuk joh, ik kwam 'toevallig' dit topic tegenEn ja, ook ik wil heel graag geneeskunde gaan studeren! Ik ben nu dan ook hard aan 't leren om minstens in lotingsklasse B te komen en dan moet inloten wel lukken....(hopelijk...) Ik ga voor Nijmegen, 2e keus A'dam, 3e Utrecht... Ben erg benieuwd!
el cid moet je echt doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:40 schreef Repeat het volgende:
vandaag iig al informatie binnengekregen dat ik me moet inschrijven voor de EL CID week
Eerst maar eens zien dat ik ingeloot wordt
Vorig jaar was het zo dat je je kostenloos van de El Cid kon afmelden als je niet (of niet in Leiden) werd ingeloot, terwijl de inschrijving dan geloof ik al gesloten was oid. Wel ff in de gaten houden dus tot wanneer je je kan inschrijvenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:40 schreef Repeat het volgende:
vandaag iig al informatie binnengekregen dat ik me moet inschrijven voor de EL CID week
Eerst maar eens zien dat ik ingeloot wordt![]()
Oh, hmm... Ik ging er maar vanuit dat ik op tijd een bevestiging zou krijgen, zodat ik dat soort dingen alsnog kon invullen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:20 schreef --Roos-- het volgende:
moest je ook zelf 'aanvinken' zeg maar, je kon 't als optie aanklikken...
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:09 schreef nlse het volgende:
El Cid! BeGin![]()
* wordt waarschijnlijk El Cid BeGin mentor![]()
Shh, weet je wel wiens post je verkracht?quote:
Je schat me wel érg laag in hèquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:37 schreef nlse het volgende:
[..]
Shh, weet je wel wiens post je verkracht?
Geen grap, wél voor insiders.quote:
Zul je goed op me letten danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
Voor de mensen die in Nijmegen geneeskunde gaan doen, daar wordt ík misschien mentorpapa
komende week krijgen we 't te horen
Ow.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je schat me wel érg laag in hè![]()
de Bakker was z'n naam![]()
Ik heb hem ook net gekregen, snapte er eerst ook geen kloot van. Maargoed in het begin ergens van dat foldertje dat erbij zat staat dat de kaart niet geldt als je hbo of universitaire studie gaat doen. Volgens mij hoeven we dus niets met die kaart te doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:44 schreef Repeat het volgende:
Ik heb ook die post gehad van de onderwijskaart, maar daar hebben ze het alleen maar over inleveren op school bij de administratie, en voor de zomervakantie, en school dit school dat.
Ik neem aan dat dat alleen nodig is als ik blijf zitten oid, maar dat ik voor de uni dat ding niet nodig heb?
Je kan dat ding weggooien dusquote:Uw kind hoeft de onderwijskaart niet in te leveren als hij of zij vanaf 1 augustus:
- geen onderwijs meer volgt
- hoger onderwijs volgt (hbo of universiteit)
- particulier onderwijs volgt
- deeltijd onderwijs volgt
- een beroepsbegeleidende leerweg volgt
- een studie in het buitenland doet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Universiteit Leiden (21PB) 315 Universiteit Utrecht (21PD) 344 EU Rotterdam (21PE) 410 Universiteit Maastricht (21PJ) 341 Universiteit van Amsterdam (21PK) 350 VU Amsterdam (21PL) 350 KU Nijmegen (21PM) 330 Rijksuniversiteit Groningen (21PC) 410 Totaal 2850 |
burp... tsja leiden.... wat zal ik ervan zeggen :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:19 schreef Repeat het volgende:
Universiteit Leiden (21PB) 315 503Dat vind ik niet zoveel
Dus als ik toegelaten wordt heb ik wel een redelijke kans dat ik in Leiden terecht kom denk ik
Alsof iedere student die zich daar (niet)inschrijft alles weet van de les systemen en de kwaliteit van het onderwijs enzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef lotje11 het volgende:
Zegt dat inderdaad niet veel? Ik snap dat je blij bent dat je zo meer kans maakt om in Leiden geplaatst te worden, maar zou die lage voorkeur niet met een reden zijn....
heb je wat getallen van vorig jaar ofzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef Kang-He het volgende:
De helft wordt dus uitgeloot. Dat is meer dan ik dacht.
Nou ja, als er twee keer zoveel aanmeldingen als plaatsen zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
heb je wat getallen van vorig jaar ofzo?
slim!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:15 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Nou ja, als er twee keer zoveel aanmeldingen als plaatsen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |