Nee, maar dan gaan ze wel huilen (is ook leuk)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:55 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
En dan nu dat gezeik eroverEen pak slaag moeten ze hebben !! Worden ze hard van !!
Maar wel slim genoeg om de zin door te drijven etc. Een borderliner is bij mee geen borderliner maar gewoon een mentaal vervormd individue. Borderliner is zo makkelijk om jezelf de WAO in te lullen. tssssquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:48 schreef Flurry het volgende:
[..]
een beetje borderliner is echt goed gestoord, hoor![]()
Huilies dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaan ze wel huilen (is ook leuk)![]()
De TS vraagt wat de user er van vind. En mijn eerdere opmerkingen zijn mijn bevindingen. Er zullen inderdaad mensen zijn die echt een borderline hebben of schizofreen of weet ik wat en dat is nog erger dan een gebroken been of rib.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:59 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zucht maar weer eens heel diep bij het zien van zoveel zinloze en 'compleet-de- plank- mis-slaande reacties.
Als men nu gewoon eens kennis opdoet voor men oordeelt dan kwam er misschien ook nog een zinnige reactie uit.
Tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat de aandoening niet bestaat of aanstellerij is.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:04 schreef ArmaniMania het volgende:
Maar de misbruik die er van gemaakt wordt erger ik me mateloos aan.
Die punten slaan stuk voor stuk precies op mij, dus ik zal dan wel 'hoogsensitief' zijn. Maar waar staat het dat het een ziekte is? Of een remmende factor? Ik vind het alleen maar een voordeel om emotioneel ontwikkeld te zijn en emotioneel te ontwikkelen. Liever dat dan helemaal afgestompt te zijn en je niet te kunnen inbeelden in anderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:15 schreef Girlysprite het volgende:
- Ze zijn zorgzaam en bewust.
- Ze dromen en fantaseren veel.
- Ze merken veel meer details en nuances op.
- Ze voelen stemmingen en emoties van anderen aan.
- Ze denken over veel dingen na, en bekijken alles van verschillende kanten.
- Ze zijn snel ontroerd door kunst, natuur en een mooie film.
- Ze willen in hun eigen tempo werken.
- Ze houden van stilte en rust.
Pffft met die symptomen is half Nederland hoog sensitief..quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:05 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Die punten slaan stuk voor stuk precies op mij, dus ik zal dan wel 'hoogsensitief' zijn. Maar waar staat het dat het een ziekte is? Of een remmende factor? Ik vind het alleen maar een voordeel om emotioneel ontwikkeld te zijn en emotioneel te ontwikkelen. Liever dat dan helemaal afgestompt te zijn en je niet te kunnen inbeelden in anderen.
Ik zie alleen maar positieve kwaliteitenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:05 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat de aandoening niet bestaat of aanstellerij is.
ja, dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:10 schreef milagro het volgende:
met die symptomen is half Nederland hoog sensitief..
en je krijgt dr nog een kapstok bij ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:13 schreef milagro het volgende:
Ik zie alleen maar positieve kwaliteiten
Ach, houd toch op, het is niets meer dan een zoveelste aanvulling van de excuuscultuurquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:59 schreef Natalie het volgende:
* Natalie zucht maar weer eens heel diep bij het zien van zoveel zinloze en 'compleet-de- plank- mis-slaande reacties.
Als men nu gewoon eens kennis opdoet voor men oordeelt dan kwam er misschien ook nog een zinnige reactie uit.
Ik doelde niet specifiek op jouw reacties. Just so you know.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:04 schreef ArmaniMania het volgende:
De TS vraagt wat de user er van vind. En mijn eerdere opmerkingen zijn mijn bevindingen. Er zullen inderdaad mensen zijn die echt een borderline hebben of schizofreen of weet ik wat en dat is nog erger dan een gebroken been of rib.
Touché.quote:Maar de misbruik die er van gemaakt wordt erger ik me mateloos aan.
Durven ze niet. De mietjesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:15 schreef kastanova het volgende:
Laat die lui er alsjeblieft snel zelf een einde aan maken, anders doe ik het.
Maar stiekem ben je natuurlijk ook gewoon een hele gevoelige jongen, getuige je blinde adoratie voor je omaquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach, houd toch op, het is niets meer dan een zoveelste aanvulling van de excuuscultuur.
Boehoe, ik ben te dom om correct te spelen => dyslect
Boehoe, ik ben te lui om te werken => borderline
Boehoe, ik vind werken zo eng => hoog sensitief
We delen dan de zelfde meningquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik doelde niet specifiek op jouw reacties. Just so you know.
[..]
Touché.
Maar weet je waar ík me aan erger? Dat mensen over het algemeen hun oordeel al klaar hebben voor ze überhaupt weten wat het inhoudt. Van het lezen van de OP alleen kan iemand niet weten wat HSP inhoudt. En door het lezen van enkel de replies wordt er een mening gevormd op basis van meningen van anderen. Dát is waar ik me aan erger.
Net zoals ik me mateloos erger aan mensen die idd misbruik maken van zoiets als HSP of borderline. Want die mensen verpesten het serieus voor de luitjes die écht hinder ondervinden van deze dingen. De geloofwaardigheid krijgt er een flinke deuk van.
Respect voor ouderen is wat anders danquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar stiekem ben je natuurlijk ook gewoon een hele gevoelige jongen, getuige je blinde adoratie voor je oma.
precies.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:14 schreef Wolkje het volgende:
[..]
en je krijgt dr nog een kapstok bij ook
gelukkig heb ik een sterk karakter, maar deze punten komen me allemaal bekend voor :S wat kun je hier aan doen als je er last van hebt? behalve de psycholoog als uitweg nemen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:57 schreef Mobious het volgende:
Als je de eigenschappen anders verwoord in niet-zweverige bewoording is het gelijk een stuk minder aantrekkelijk om hoog sensitief te zijn.
- Overbezorgd
- Onrealistisch, verkeren in hun eigen wereld
- Kunnen geen overzicht houden op de situatie
- Wikkers en wegers, twijfelaars
- Overemotioneel
- Kunnen niet zich niet vormen in een bepaald ritme
- Kunnen niet tegen drukte
Heeeeeeeej Kasta, grote vrindquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach, houd toch op, het is niets meer dan een zoveelste aanvulling van de excuuscultuur.
Boehoe, ik ben te dom om correct te spelen => dyslect
Boehoe, ik ben te lui om te werken => borderline
Boehoe, ik vind werken zo eng => hoog sensitief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |