dank.. ben nu op school dus kan niet ff de tijd nemen om te zoeken. al heta ndere ontbrekende komt er ook nog aan hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:33 schreef Louterman het volgende:
Maandag om 21.30 op RTL4
Zaterdag om 22.00 op RTL4
haha nou die botox behandeling die fout was gegaan is wel zichtbaar hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:14 schreef rembrand20 het volgende:
Toch wel jammer idd, persoonlijk vin ik Catherine er nog erg goed uitzien voor de leeftijd!
Ik had al een vermoeden toen ik hoorde dat er urine in haar maag zat...........quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Tha_T het volgende:
Ik zag die po en ik denk: "Het zal toch niet waar zijn he" en ja hoor in het volgende shot laten ze precies zien hoe dat ding gebruikt werd
hahaha alleen al van deze discussie weet ik alle details van die aflevering weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden toen ik hoorde dat er urine in haar maag zat...........
Ja, dat had echt niet gehoeven. Laat dat maar aan onze verbeelding over.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:37 schreef Tha_T het volgende:
Ik zag die po en ik denk: "Het zal toch niet waar zijn he" en ja hoor in het volgende shot laten ze precies zien hoe dat ding gebruikt werd
wat vond je voorspelbaar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:42 schreef rembrand20 het volgende:
Ik von het nogal een beetje voorspelbaar !!!
Maar dat kan aan mij liggen
eensch.. en ook without a tracequote:Op donderdag 31 maart 2005 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
TVP, morgen weer de nieuwe ep kijken
Hoe de urine in de maag was gekomen en waaromquote:
hieroquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:47 schreef Dafje33 het volgende:
Is dit in de states of hier?
Zitten op maandag in hetzelfde seizoen. Al zijn ze hier net begonnen en in Amerika zijn ze bij aflevering 18quote:Op zondag 3 april 2005 01:55 schreef rembrand20 het volgende:
Hoeveel seizoenen loopt Nederland trouwens achter met Amerika ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
ow hahahaquote:Op zondag 3 april 2005 12:00 schreef Ace1 het volgende:
Freaky idee dat je voor een lange tijd zo'n gast in huis hebt gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swap Meet, Aflevering 97 of 505quote:Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef Steve-O het volgende:
Heb episode gemist van vanavond welke was het (titel aub) ? ken ik hem alsnog ff zien
.
uhuh volgens mij hebben we daar ooit al eerder fantasieen over gehadquote:Op woensdag 6 april 2005 09:35 schreef rembrand20 het volgende:
Het wordt tijd dat er een CSI marathon wordt gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh volgens mij hebben we daar ooit al eerder fantasieen over gehadvraag me alleen niet welk csi topc... (lv/mia/ny) maar zou indd wel een keer cool zijn
af dat zoiets word georganiseerd ergens ofzo
op tv alleenis niet leuk. gewoon een eveneent ofzo
das tof
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:10 schreef rembrand20 het volgende:
Nou opzich is het best een leuk idee, maar we moeten het ook niet gelijk overdrijven zeg ik
En CSI:NY mag van mij nog wel ff over geslagen worden, ik mis hier en daar wat afleveringen omdat de rest naar boer zoekt vrouw wil kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik niet echt eng moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef rembrand20 het volgende:
Wat zei die dan ??
Vlolgens mij was het iets als "dit is de knapste vrouw die ik tot nu toe op me tafel heb gehad?"
over ecklie:quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind dat die Ecklie een echte rotkop heeft, prima om slechterikken mee te spelen.![]()
hij komt zo nu en dan weer tevoorschijn maar niet veel... mss als je pas later ingestapt ben dat je hem nog niet heb gezien enzo. maar je gaat hem nog wel zienquote:Op donderdag 7 april 2005 14:40 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm ik ken hem niet, zit ik dan gewoon niet op te letten
gaan we vitten?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das geen eikenboom... en eclkie is een eikel
of eclkie is de smaak maker van een aantal afleveringenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das geen eikenboom... en eclkie is een eikel
maar niet ecklie!quote:Op zondag 10 april 2005 02:21 schreef rembrand20 het volgende:
En toch moet er altijd wel 1 eikel zijn...
true. maar in seizoen 1 wassie ook niet echt blij met het team. zo ndat hij grissie's huidige baan had naar wat ie nu nog steeds is. toen mocht ie warrick vooral niet en dat ie erg lullig!quote:Op zondag 10 april 2005 02:24 schreef rembrand20 het volgende:
Brass is helemaal goed... En daarbij vin ik het persoonlijk niet echt een eikel, meer iemand die zegt waar het opstaat
uhuh brass is indd er heel erg op vooruit gegaan. maar zo is iedereen in LV erg veranderd!quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind Brass een stuk leuker dan in de eerste afleveringen. Toen was ie een kwal, nu het type "aardige buurman"![]()
vanaaf ook csi miamiquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:17 schreef Koningin het volgende:
Vanavond kijken, gelukkig nog opgenomen.
verkeerde topic?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:21 schreef rembrand20 het volgende:
Het was weer een leuke aflevering, von alleen dat ze die debiel wel heel makkelijk vonden.
Nou, dat is ook wel een beetje overdrevenquote:Had er nog net geen KLB-topic over geopend.
Ben het totaal met je eens dafjequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:51 schreef Dafje33 het volgende:
Het moet er toch een beetje gelikt uitzien allemaal!
En ja, dan moet je wel eens een loopje met de waarheid nemen. Ik vond het een geweldige afl.!
ook ik ben het eensch met een bepaald aantal personen hier. wat ik leuk vond was die zut met het nieuws... dat ze erg begonnen te twijfelen of ze wel de goede dader voor agoen hadde tpen het slachtoffer man bleek te zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:51 schreef Dafje33 het volgende:
Het moet er toch een beetje gelikt uitzien allemaal!
En ja, dan moet je wel eens een loopje met de waarheid nemen. Ik vond het een geweldige afl.!
doei doeiquote:Op woensdag 13 april 2005 01:59 schreef egilio het volgende:
Als dit een geweldige aflevering was dan was het dus echt gelijk de laatste die ik gezien heb. Het was gewoon zooo voorspelbaar. Persoon A zegt 1, persoon B zegt 2, persoon C zegt 3 en persoon 4 zegt D en opgelost is de case. En dan houden ze ook nog constant de zonnebrillen op, lekker makkelijk acteren is dat....Niet mijn serie dus maar eigenlijk volg ik ook geen een serie
quote:
zal wel weer na de zomervakantie worden... laatste deel van seizoen 5quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:18 schreef Dafje33 het volgende:
Wow, hoelang moeten we hier in nederland nog op wachten?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
over die nieuwe in amerika van afgelopen donderdag aaf (4x4)Dat stukje onder de douche was sneakySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was 1 van de beste afleveringen die ik tot nu toe gezien heb
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
over die nieuwe in amerika van afgelopen donderdag aaf (4x4)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BlueCurl op 17-04-2005 20:00:09 ]
5.19 was die uit amerikaquote:Op zondag 17 april 2005 23:27 schreef rembrand20 het volgende:
Volgens mij loop ik achter
Maar ja maandag de boel maar weer ff kijken!
bijnaquote:Op maandag 18 april 2005 10:56 schreef rembrand20 het volgende:
Nou om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar we in nederland zitten, volgens mij 5.06 ofzo ?
Ik begrijp het ook niet helemaal. Hoewel de vorige aflevering wel duidelijk werd dat Catherine die positie van Ecklie eigenlijk wilde.quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef milagro het volgende:
volgens mij hebben ze een aflevering overgeslagen
ik kreeg het idee dat Grisham gedegradeerd is of zo iets
oh en zijn baard is zwart
ja, en Grisham zei iets over de dag en nachtploeg... is de nachtploeg 'lager in rang' dan de dagploeg en is Grisham nu in charge of de nachtploeg met die flirtende dame?quote:Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal. Hoewel de vorige aflevering wel duidelijk werd dat Catherine die positie van Ecklie eigenlijk wilde.
Maar vorige week was alles nog 'normaal'.quote:Op maandag 18 april 2005 23:03 schreef rembrand20 het volgende:
Mmmm ik ben het ook ff kwijt. Maar ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat Grissom de hachtploeg houdt en dat Catherine de dagploeg krijgt.
Maar willen we het zeker weten dan moeten we op BleuCurl wachten
En idd waar is Sara gebleven of was het een aflevering waar ze niet in zat
PS: Die Ecklie blijft ook een eikel
quote:Series: 'CSI: Crime Scene Investigation'
Episode Title: 'What's Eating Gilbert Grissom?'
Episode Number: 506
Synopsis: "Grissom is haunted by the return of the blue paint serial killer that got away two years ago. As the CSI team investigates the multiple murders on the WLVU college campus, they realize that the murders took place on the two-year anniversary of the execution of John Mathers, a man found guilty of murdering a woman in the same manner as these new victims at this college campus. The main clue tying four murders together is the blue paint found on all the victims' hands. The killer fooled the CSI team two years ago, when another murder took place the night of John Mathers' execution, and Grissom and team are determined to not let that happen again."
Oftewel er is geen aflevering over geslagenquote:Series: 'CSI: Crime Scene Investigation'
Episode Title: 'Formalities'
Episode Number: 507
Synopsis: "Grissom abruptly leaves a dinner honoring Conrad Ecklie's appointment to new Assistant Director of the Crime Lab after he gets an urgent page to rush across the street to a hotel suite where a high school student was found dead. Dayshift CSI Sofia Curtis assists Grissom with the case. The autopsy reveals that the victim died of suffocation after one of her classmates was kidnapped from the party. The CSI team now races to find the kidnapped victim before she is found dead, too."
vreemd danquote:Op maandag 18 april 2005 23:13 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
[..]
Oftewel er is geen aflevering over geslagen
quote:Op maandag 18 april 2005 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
okay. whaa ik word gemist.
ennuh ff spoiler tags gebruiken volgende keer...
maaruh volgende weer 100ste aflevering dan word er van alles omgegooid. aflevering van vanaaf was soort inleiding op die van volgende week! dan word Ecklie echt heeel vreemdmaaruh dat moeten jullie maar zelf ondergaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:00 schreef rena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de cast al zo overbevolkt bij CSIvan mij mag Sofia er weer uit! Meer ruimte voor de andere acteurs!
csi heb al een erg grote cast vergeleken met de andere!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:54 schreef gekke_sandra het volgende:
Vind ik ook, er zitten genoeg acteurs in
jupquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
is de 100ste aflevering gewoon een uur?
ik vond het eerste [aar aflevering echt niet leuk.. maar nu valt het wel mee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:27 schreef Koningin het volgende:
Ik vond die van gisteravond wel goed.
Hoop alleen dat de veranderingen die doorgevoerd worden, geen nadelige gevolgen voor de kijkers hebben.
neeequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef rena het volgende:
Die 100e aflevering werd toch geregisseerd door Quintin Tarantino?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neee
de laatste aflevering die dit seizoen heeft word gedaan door quentin tarantino![]()
als het wel zo was had je er mij best al over gehoordquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
en ff over de aflevering van gister aaf op de buis in Amerika s05e20 Holywood BrassWeet je toevallig hoe het nummer aan het begin van de aflevering heet? Of waar ik dat kan vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering was overigens ook weer erg cool. Leuk zo'n afwisselende verhaallijn!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
en ff over de aflevering van gister aaf op de buis in Amerika s05e20 Holywood Brassik zie hier een CSI Los Angeles ontstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ennuh ik gaat alleen caps maken van miami. zit al zoveel tijd in
kheb toch nog wel een leven
edit: ben vanaf woensdag middag ongeveer een week niet onlineikkuh kamer verbouwen!
quote:Op maandag 25 april 2005 22:35 schreef rembrand20 het volgende:
Het was een leuke aflevering, alleen jammer dat Greg zonder handschoenen een vingerafdruk van een tape haalt
Ecklie ??? Heb ik wat gemist ??
Veel suc6 met verbouwen
wat is het laatste wat je hebt gezien? is mss wat makkelijker!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef bloempjuh het volgende:
Nogmaals mijn vraag: Wat gebeurde er in het laatste kwartier?
hmmz als je niet weet wat je als laatste heb gezien is het voor ons lastig om het uit te leggen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Nory het volgende:
Ik weet het ook niet meerIk heb wel gekeken, maar op een of andere manier is het me helemaal ontgaan wat er nu gebeurde. Ik weet nog niet echt waar het over ging, ja over travestieten die werden afgeslacht. Maar de redenen kan ik me niet meer zo goed herrinneren, iets met operaties die misgingen
Schop!quote:Ik ben glad vergeten om te kijkenWie wil me even schoppen
quote:hmmz als je niet weet wat je als laatste heb gezien is het voor ons lastig om het uit te leggen!
Ik kende 'm ook al.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:46 schreef Fuente het volgende:
Khad hem al eerder gezien, maar die van gister vind ik erg goed, en inderdaad apart!
Ik ook. Wat sommige heb ik namelijk eerder gemist.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:50 schreef Tha_T het volgende:
Alleen op Maandag worden de nieuwe afleveringen vertoond. Desalniettemin kijk ik toch nog iedere zaterdag
dacht dat de echte directeur de sherrif was.. maar dat weet ik niet zeker... maar die laat zo nu en dan ook zijn gezicht zien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wow, de laatste 3 weken hebben mijn kijk op dit seizoen veranderd..vond k het eerder saai en te makkelijk...nu zit ik vol spanning te wachten op de komende weken
Sophia kan nog een leuke worden
Wat ik me nu afvroeg...waar is de echte directeur en in hoeverre zit hij hierin?
Ik denk dat het allemaal wel goed komtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:29 schreef BlueCurl het volgende:
Even voor de duidelijkheid... Grissom, Sofia, Sarah en Greg zijn de nachtdienst en Catherine, Warrick en Nick zijn de avonddienst! De dagploeg is nog steeds Sophia en Ecklies oude team!
Mis wel fokken zeg zo over CSI. ben druk bezig kamertje te verbouwen... ik loop alleen een beetje achter
ennuh... ecklie is gewoon een sukkelsofia degraderen en team opsplitsen. Grissom krijgt Sofia en daarbij Sara die momenteel persoonlijke problemen hebt en Greg de rookie
zal ook vast wel express zijn! ecklies persoonlijke lozerteam
, in zijn ogen dan he
Ik voorspel een onopgeloste moord in CSI....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die Ecklie, vreselijke manDie splitsing lijkt me maar niks, zo heb je elke week dezelfde mensen die met elkaar samenwerken, ik vond de afwisseling altijd wel leuk. Hoop dat het bij dit seizoen blijft en volgend seizoen terug gaan naar het oude ... en Ecklie ontslaan ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik voorspel een onopgeloste moord in CSI....
Een compleet CSI team die weten hoe ze sporen moeten zoeken, dus ook hoe je moet voorkomen dat de sporen er zijn.....
Slachtoffer: Ecklie![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik voorspel een onopgeloste moord in CSI....
Een compleet CSI team die weten hoe ze sporen moeten zoeken, dus ook hoe je moet voorkomen dat de sporen er zijn.....
Slachtoffer: Ecklie![]()
uhuh. hij speelt heel goed die rolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Dafje33 het volgende:
Toch een gewelidige acteur, die de rol van Ecklie speelt!
Die man kan niet meer over straat.....![]()
Creche/school?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Nory het volgende:
Catherine krijgt dus de nachtdienst, maar wilde de dagdienst? Dat snap ik niet helemaal, want ze wilde toch meer tijd doorbrengen met haar dochtertje? Dan lijkt me het logischer dat ze dan de nachtdienst heeft. (Meer tijd overdag)
Ja, dat zou kunnen idd. Maar de dagdienst 'stopt' toch niet zomaar? Je kunt niet zomaar zeggen dat je s'middags naar huis wilt, om Lindsey op te halen..quote:Creche/school?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:57 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen idd. Maar de dagdienst 'stopt' toch niet zomaar? Je kunt niet zomaar zeggen dat je s'middags naar huis wilt, om Lindsey op te halen..
Ik vraag me trouwens af..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef rena het volgende:
[..]
Om 4 uur 's middags begint de avonddienst al zei Warrick gisteren, dus dan kan ze wel haar koter ophalen![]()
Dat vroeg ik me ook af, want ik vind niet dat Ecklie een gegronde reden heeft om het zo te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af..
Waarom stappen ze niet naar Internal Affairs of de sheriff om te klagen?
En nu draai je het weer omquote:Ik raakte er ook erg van in de war, want ik dacht dat zaterdag juist voorliep op maandag i.p.v. andersom. En ik kijk ook nog steeds allebei omdat ik niet alles op maandag al gezien heb.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:09 schreef BlueCurl het volgende:
en vanaaf bij CSI herhalingen is Carmine Gio-nogwat, Danny uit NY te zien in CSI:LV... hij heeft daar een gastrol als straatracer! Is wel tof om hem daar te zien!
ik ben er weer na een week verbouwen! kamer is tof...!
Hij speelt die Thumper.. als Catherine & Nick (& Det. Vega) op de straat naar streetrace auto's gaan kijken.. komt er een auto aanrijden die de muziek zo onwijs luid heeft staan! Catherine praat dan met die Thumper... dat is Carmine Gio-nogwat... Danny Messer uit CSI NYquote:Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef rena het volgende:
[..]
Heb hem niet herkendWelke speelt hij? Ik heb het opgenomen, dus kan het nog even checken zo
![]()
foto's van je kamer?![]()
Thanksquote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hij speelt die Thumper.. als Catherine & Nick (& Det. Vega) op de straat naar streetrace auto's gaan kijken.. komt er een auto aanrijden die de muziek zo onwijs luid heeft staan! Catherine praat dan met die Thumper... dat is Carmine Gio-nogwat... Danny Messer uit CSI NY
Enjoy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
foto's van me kamer kun je zien op me website! zie link onderaan of rechtsboven deze post!
Soms is het ook allemaal ook niet meer bij te houdenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:05 schreef Jump het volgende:
oei oei, nog 1 uur en nog geen screencaps
* Jump gaat BC eens wakker schudden
edit: verkeerde topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat mij wel opvalt is dat csi"lv heel erg aan het expirimenteren is.. soms te ergsoms verhaalijnen te ver gezocht idem met onderwerpen. ben ik de enigste die dat gevoel heeft?
bovendien mis ik greg zijn humor. sara's zelfvertrouwen, grissom zijn onliners...![]()
uhuh nij miami vind ik het leuk wat ze doen met filmwerk.. maar csi:lv word naar mijn smaak wat te overdreven. die 4x4 was wel leuk net zoals die nieuwe van miami die achter begint en vooraan eindigt in het midden en dan weer verder gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 00:19 schreef The_S het volgende:
ze zijn ook al 5 seizoenen bezig, inspiratie wordt dan zo af en toe ook wel is minder, bij miami zijn ze wel leuk bezig met apart camera werk enzo, misschien moeten ze dat ook is doen bij LV
maar het word extra veranderd door het filmwerk. manier van filmen en verhaallijnen.. dat heb niks met de indeling van de shifts te maken!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef rembrand20 het volgende:
Maar zou het dan echt zo leuk zijn als alles het zelfde zou zijn, de omstandigheden zijn natuurlijk anders en daarbij verandert er nu heel erg veel in CSI:LV. Andere karakters, andere teams.
Vind ik dus niet..... kwestie van smaakquote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef rembrand20 het volgende:
Maar ja al met al is Miami leuker dan LV
De laatste paar afleveringen in Amerika zijn toch allemaal gericht op 1 of 2 personen? Best boeiende episodes inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:23 schreef BlueCurl het volgende:
oew met wat van sra der achtergrond. is wel tof vind ik! ennuh van die kids is echt zielig
Het team is in 2en gesplists. Grissom werkt nu met Sara, Gregg en Sofia en Catherine is eveneens supervisor geworden over Nick en Warrick. Dit komt door die Ecklie, door Ecklie's politiek is hij nu Warrick en Nick kwijtgeraakt aan Catherine. Voor de rest was hij wel verdacht weinig in beeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:08 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb vorige week maandag de opsplitsing niet gezien en vanavond de eerste 10 minuten niet.Dus euhm wat is er met Grissom gebeurd? Moest ie ontslag nemen? Want hij kwam alleen maar even kijken. Zou best kunnen door zijn oren toch? En waarom is ie door politiek Warrick en Nick kwijt geraakt?
Waarom?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef miss_bleu het volgende:
people vs Laura Sidle <-- iets zegt me dat ze dood is
Aha, thanks.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Het team is in 2en gesplists. Grissom werkt nu met Sara, Gregg en Sofia en Catherine is eveneens supervisor geworden over Nick en Warrick. Dit komt door die Ecklie, door Ecklie's politiek is hij nu Warrick en Nick kwijtgeraakt aan Catherine. Voor de rest was hij wel verdacht weinig in beeld.
Grissom en Sofia kan nog leuk worden![]()
Catherine moet als nieuwe supervisor wel even op haar strepen gaan staan. Zoals ze zelf al zei, ze kan de eind verantwoording niet meer op Grissom schuiven.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef rembrand20 het volgende:
Catherine is wel meer van de regeltjes dan Grissom. En verder zal het mij ook benieuwen wat er met Sara is gebeurd.
bij miami is dat ook, horatio doet ook zelden wat, bij NY doet Mac vrolijk meequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef Nory het volgende:
Grissom vind ik eigenlijk een soort leider dan een CSI, want je ziet hem eigenlijk nooit echt onderzoeken. Soms een beetje op het lab, maar in het veld laat hij Greg meestal monsters nemen.
Catherine doet trouwens nu ook veel minder, nu ze supervisor is..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluid ontbreekt soms totaal dat nog ingevuld moet worden etc. maar met een beetje moeite kan ik door liplezen te zien wat diegene zeggen...
Het stukje is maar 1 min 41 sec. Dus echt 1 kleine scene![]()
[ Bericht 62% gewijzigd door BlueCurl op 13-05-2005 16:25:25 ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb zojuist een roughcut gevonden (een stuk half bewerkte scene) van aflevering 24/25 van seizoen 5... De aflevering van Quentin Tarantino dus!
Zonder namen van mensen te noemen:Ik kom niet echt uit je spoiler????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluid ontbreekt soms totaal dat nog ingevuld moet worden etc. maar met een beetje moeite wil aan lip lezen te zien wat degene zeggen...You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
heb hem iets duidelijker gemaakt! hoop ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kom niet echt uit je spoiler????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik kan niet zeggen waar ik roughcut gevonden heb![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef BlueCurl het volgende:
over 24/25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik kan niet zeggen waar ik roughcut gevonden hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
haha jah die is hier net begonnen en in amerika bijna afgelopen. nog anderhalf jaar te gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Lyssa het volgende:
ik wil season 5 op dvd, dat duurt nog helemaal lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |