Dag iedereen, ik ben hier nieuw, maar ik ben echt radeloos, dus dacht een forum op te zoeken.
Het is gedaan met mijn vriend, wel ja, ik heb het zelf gedaan gemaakt, idd, niet echt snugger...
Maar er was al een hele tijd dat ik me niet zo 100% voelde, hij is niet echt een lieve, 'zorgt' niet echt voor me, hij gaat ervan uit dat ik mijn plan altijd wel trek en is nogal jaloers...
En over dat laatste ging onze alleslaatste discussie.
Ik was op een avond heel erg sip, mijn ex was er ook, die had dat natuurlijk gezien (probeert me nog steeds tereug te krijgen) en kwam me een knuffel geven. Ik heb dat nodig als ik mij niet goed voel, natuurlijk een heel spel van mijn vriend. Maar hij wilde zelf niet komen, omdat hij er geen zin in had...
Dus omdat hij me echt niet vertrouwde e.d. heb ik in een kwade bui het gedaan gemaakt, want ik zou hem echt, nooit of te nimmer bedriegen!
Dus hier zit ik dan, 3 weken later, smekende om wat aandacht en hij negeert mij gewoon...
Had gisteren gevraagd om eens 10 minuten te gaan wandelen (wil thuis niet meer afspreken) en zijn antwoord was 'ik ben bang in het donker', dusja...
Ik heb het dus helemaal om zeep geholpen, maar ik mis hem zo erg
Heeft iemand mss een pep talkje ofzo?
Thanks