hé ik heb het gecompenseerd door te tijwfelen aan mijn geaardheidquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kom nergens het woord fetisj tegen, maar vooruit, hij is goed

zijn lieve schattige neusje, mooie ogen en lieve buikje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:09 schreef JMB het volgende:
[..]
Nog een T: Wat trekt je specifiek aan in NiteSpeed?

quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral die laatste smiley posten. Vooruit met de geit Mel, spill the dirt!

Uiterlijk dus. Nee is goed zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
zijn lieve schattige neusje, mooie ogen en lieve buikje.
teverden?

Stel je wordt morgen ergens in Afrika in de midle of nowhere geplaatst, wat zul je het meest gaan missen?quote:

Heb jij ooit moedwillig of per ongeluk een dier gedood?quote:

Thuis.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Stel je wordt morgen ergens in Afrika in de midle of nowhere geplaatst, wat zul je het meest gaan missen?.

Wat is het smerigste wat je ooit heb gedaan, op welk vlak dan ook.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:15 schreef Beroepsgokker het volgende:
Zo de T's liggen niet voor het oprapen vanavond zeg!

Misschien een keer een mier dood getrapt, verder niet dat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb jij ooit moedwillig of per ongeluk een dier gedood?

Mmm, nooit getimed eigenlijk....quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hoelang ben jij gemiddeld bezig met mastruberen, wij wachten

quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:17 schreef Nagz het volgende:
[..]
Mmm, nooit getimed eigenlijk....
En kijk al zeker niet op mijn horloge... volgende keer time ik het wel even.

Klaar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
en heeeeeeeeeeeel zijn innerlijk. zo, klaaaar.

Pff jeetje..quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat is het smerigste wat je ooit heb gedaan, op welk vlak dan ook.

Stel je vindt een portemonnee met als inhoud:quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:18 schreef Shirley het volgende:
Mag ik een T?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |