een scooter is wel een snorfiets.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:27 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
1. Een scooter is geen snorfiets.
2. Autorijden kan in Nederland pas vanaf 18, en scooter rijden vanaf 16. Scooters zijn gewoon leuk, en hij is voor mij onmisbaar ivm werk en stage, en vriendin.
Ik zal het je even uitleggenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:44 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
een scooter is wel een snorfiets.
Als het niet zo is zou je het volgende voertuig ook geen wagen mogen noemen:
[afbeelding]
leg mij dan eens even uit wat het verschil is tussen jouw voorbeeld en het mijnequote:Op vrijdag 1 april 2005 07:58 schreef _ThundeR_ het volgende:
Haha, kan je niet tegen je ongelijk ofzo. Een scooter is geen snorfiets. Je kan wel zeggen dat het alletwee brommer varianten zijn, maar een scooter is anders dan een snorfiets, en niet hetzelfde. Wel varianten van elkaar, maar jij zegt dat een snorfiets een scooter is.![]()
Jij bent zeker zo'n kansloze fietserquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
ghehehe jullie zijn allemaal triest met je... ik heb een auto dus ik ben cooler... en ik heb een scooter dus ik ben cooler argumenten
jullie zuigen allemaal even hard, kneusjes!
hoehard mag een gewone fiets danquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die kut eend mag even hard als die geile ferari bijv. Een snorfiets mag max 30km/h, een scooter/BROMfiets 40km/h.
Zegt mister Pathetic himself.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
ghehehe jullie zijn allemaal triest met je... ik heb een auto dus ik ben cooler... en ik heb een scooter dus ik ben cooler argumenten
jullie zuigen allemaal even hard, kneusjes!
uhm, nee sorry net niet, kheb 2 schakelbrommers staan en rij auto. Scooterrijden is niet leuk, het is saai. gas geven en sturen ken elke mongool zou je denken, en dan zijn er nog grotere mongolen die er mee op hun smoel gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:22 schreef _ThundeR_ het volgende:
Lol wat een gefrusteerde huilie's hier omdat ze zelf geen scootertje mochten rijden
Psst.. een scooter kan wel een snorfiets zijn, als ze oranje platen hebben en een constructiesnelheid van max. 25 km/h hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:27 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
1. Een scooter is geen snorfiets.
2. Autorijden kan in Nederland pas vanaf 18, en scooter rijden vanaf 16. Scooters zijn gewoon leuk, en hij is voor mij onmisbaar ivm werk en stage, en vriendin.
Zal ik het jou ook even uitleggen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:03 schreef -Lay-Z- het volgende:
Ik zal het je even uitleggen.
[afbeelding]
Wagen
Sportwagen
Wat voor model deze sportwagens ook hebben, ze blijven voor altijd een wagen.
De basisideeën zijn hetzelfde.![]()
Jouw voorbeeld waren gewoon twee auto's. Een auto is een auto, hoe hard hij ook kan, hoe hij er ook uitziet. Een snorfiets is echter géén bromfiets! Een snorfiets hoort zo ook in de bebouwde kom op het fietspad, waar een bromfiets op de weg moet. Een snorfiets heeft een lagere constructiesnelheid (25 km/h) en als bestuurder van een snorfiets is een helm niet verplicht. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:24 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
leg mij dan eens even uit wat het verschil is tussen jouw voorbeeld en het mijne![]()
Een snorfiets mag max 20 km/h.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die kut eend mag even hard als die geile ferari bijv. Een snorfiets mag max 30km/h, een scooter/BROMfiets 40km/h.
Contructiesnelheid ligt toch eigenlijk rond de 85 KM per uur?quote:- Bromfietsen hebben een constructiesnelheid van 45 km/h en een helm is verplicht. Te herkennen aan de gele platen/stickers.
Oorspronkelijk zijn ze wel gemaakt voor een snelheid rond de 80/90 km/h idd, maar de constructiesnelheid is de wettelijk vastgelegde maximum snelheid die het voertuig mag halen. In Nederland ligt dit voor bromfietsen op 45 km/h en voor snorfietsen op 25 km/h.quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:10 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Contructiesnelheid ligt toch eigenlijk rond de 85 KM per uur?
De constructiesnelheid ligt toch veel hoger als de maximale toegestane snelheid?
Om nu te zeggen dat ik een mongool ben..quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
TS is een mongool. Maar bijna alle jongens van die leeftijd zijn mongolen.
Meeste mensen hier waren heilige boontjes vroerger zo te horen. Laat dat jong toch lekker zich tegen een boom aan rijden. Wat gebeurd, gebeurd.
Op die leeftijd is het gewoon stoer en leuk om hard te gaan. 10 jaar geleden had ik zelf ook altijd flink opgevoerde brommers. Die wilde haren verlies je wel als je wat volwassener en verstandiger word. Maar toch kijk je wel met een glimlach terug naar die brommer jaren. Want het was stiekum toch altijd wel leuk om met vriendjes te sleutelen en wedstrijdjes te doen wie het hardst ging en wie de grootste cilinder erop ging pleuren. 125 cc MT en polini 80 CC speedengine onder een citta gilera![]()
Maar ja laat dat jong lekker opscheppen en desnoods tegen een boom aanrijden Hij moet er zelf toch achter komen en van die moraalridders gaat ie echt niet naar luisteren. Dus je kan hier toch weinig tegen doen. Ik zou alleen zeggen kijk uit en hopelijke kom je er heelhuids vanaf. Ik ken namelijk 2 mensen waar het niet zo goed mee is afgelopen en die daadwerkelijk in een rolstoel zitten en 1tje die door het leven moet gaan als verstandelijk gehandicapte. Dus uitkijken vrienden.
Sommige van jullie die net paar jaartjes ouder zijn dan TS zijn opeens zo volwassen dat ze niet snappen hoe een jongetje van 16 of 17 denkt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |