Tuurlijk, jij kent mij..quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:36 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Als je NIET stoer had willen doen, had je het gewoon NIET gepost
kijk dat je je voelt aangevallen door mijn ietwat serieuze post is helemaal niet erg, maar doe dan niet ineens alsof je het allemaal maar als grapje bedoelt, je opent dit (kut) topic om te pimpen, en je word uitgejoeld omdat je gewoon echt diep TRIEST bent. face itquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen nog steeds niet te snappen waarom ik dit topic in ONZ geplaatst heb en niet in bv PTA. Als ik er stoer mee wou doen had ik hem in PTA gezet.. hier heb ik hem voor de onzin (:?) geplaatst.
Als jij het allemaal zo serieus op wil vatten enzo.. maakt mij niet uit hoor..![]()
Je mag dit best als een pimptopic beschouwen hoor, maar dat was mijn bedoeling niet. Als ik dit als pimptopic zou posten had ik dat niet gedaan, aangezien die reacties van ouderen op scooters wel voorspelbaar zijn, vooral op Fok!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
kijk dat je je voelt aangevallen door mijn ietwat serieuze post is helemaal niet erg, maar doe dan niet ineens alsof je het allemaal maar als grapje bedoelt, je opent dit (kut) topic om te pimpen, en je word uitgejoeld omdat je gewoon echt diep TRIEST bent. face it
Idd... en dan start hij er ook nog een topic overquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef Varr het volgende:
Maxies, bomberjack, ajax sjaal, scooter.![]()
Hoe triest..
Nee, je zegt het verkeerd. Je bedoelt dat ik niet meega met de massa en daarom triest ben. Wat jij wil, ik red me best zoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:58 schreef Varr het volgende:
Maxies, bomberjack, ajax sjaal, scooter.![]()
Hoe triest..
Dus je laten fotograferen op je snorfiets terwijl je je middelvinger opsteekt beschouw je niet als stoerdoenerij?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:44 schreef Uddel het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij kent mij..
Ik vond het grappig, maar stoer doen..?Dat maken jullie er helemaal zelf van.. "Ik ben stoer want ik krijg een torenhoge boete waar ik het geld niet voor heb"
Yeah.. right..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef JosvG het volgende:
wat een rare gasten hier op Fok!, je koopt een scooter en je bent meteen tuig, als hij dan post dat hij een boete krijgt hoeft het toch niet serieus te zijn dat hij het stoer vind ofzo, als alle topics hier stoer moesten zijn dan ging ik naar een ander forum...
hojequote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef JosvG het volgende:
wat een rare gasten hier op Fok!, je koopt een scooter en je bent meteen tuig, als hij dan post dat hij een boete krijgt hoeft het toch niet serieus te zijn dat hij het stoer vind ofzo, als alle topics hier stoer moesten zijn dan ging ik naar een ander forum...
En toch is hij de enige die mij begrijpt..quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
hoje![]()
jij begrijpt er echt helemaal niks van
begin samen een eigen forumquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:55 schreef Uddel het volgende:
[..]
En toch is hij de enige die mij begrijpt..
quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef JosvG het volgende:
Das een mooie afsluiter voor deze topic.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:37 schreef Art_Vandalay het volgende:
Ik was degene die jou keihard uitlachde
geef je de strijd nu al opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:05 schreef Uddel het volgende:
Ja redelijk zinloze discussie dit, vooral omdat het grootste deel van de mensen hier het nodig vindt scooterjongeren af te kraken en denken beter te weten wat de bedoeling van dit topic was dan de topicstarter..
Gooi maar dicht
Geef mij maar liever een auto dan zo een snorfietsjequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:22 schreef _ThundeR_ het volgende:
Lol wat een gefrusteerde huilie's hier omdat ze zelf geen scootertje mochten rijden
1. Een scooter is geen snorfiets.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:25 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
Geef mij maar liever een auto dan zo een snorfietsje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |