abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2005 @ 06:49:04 #101
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26423333
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:05 schreef Skyscape het volgende:
Weet je al wat je wilt gaan doen met die claim-emissie van GTN ?
Waarschijnlijk oefen ik ze uit, ik heb tot maandagmiddag de tijd, ik heb erover gebeld (aangezien het tijdstip per bank schijnt te verschillen). Even nadenken nog.

Btw : Dow + 2,06% en Nasdaq 2,54%
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_26524711
Bekijk effe crucell, wat een stijging de laatste dagen zeg... en grote blokorders dus bijna zo goed als zeker dat er institutionelen instappen. Begint nog prachtiger te worden.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_26530041
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 18:18 schreef P4nic het volgende:
Bekijk effe crucell, wat een stijging de laatste dagen zeg... en grote blokorders dus bijna zo goed als zeker dat er institutionelen instappen. Begint nog prachtiger te worden.
erg jammer dat die stijging niet ondersteunt wordt door de technische analyse indicatoren...
  donderdag 28 april 2005 @ 18:31:59 #104
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26576360
AEX gesloten op laagste stand van dit jaar
Altijd gunstig als dingen goedkoper worden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_26588910
zo ..gisteren mijn eerste winst gepakt (24,4% na aftrek transactiekosten)
begin het beleggen wel leuk te vinden hehe
  vrijdag 29 april 2005 @ 14:50:57 #106
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26597832
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:29 schreef nikao het volgende:
zo ..gisteren mijn eerste winst gepakt (24,4% na aftrek transactiekosten)
begin het beleggen wel leuk te vinden hehe
Je hebt toch niet die lange termijn belegging in biotech verkocht ??

zelf heb ik deze week trouwens ruim US$11000 aan olie verdiend;
Eerst US$3750 toen het omhoog ging en daarna US$7500 toen het weer omlaag ging.
Dat is bijna 130% winst op de marge.

Die vent die mijn vaatjes olie heeft verkocht c.q. gekocht zal wel balen

[ Bericht 10% gewijzigd door SeLang op 30-04-2005 04:24:35 ]
Mijn reisverslagen
pi_26599194
hehe.. nee hoor.. in pharming zit ik nog braaf.. dit was GNBT (Generex) .. interessant voor korte termijn zowel als lange.. nu er kort ff uitgestapt.. kijken of het nog terugvalt door meer winstnemingen..anders weer instappen voor de grote up strax
  zondag 1 mei 2005 @ 22:06:36 #108
118655 Rocco_jr
Nolius je weet wat je bent!
pi_26650840
quote:
Of handelt iemand met zichzelf om koersen te manipuleren/op te drijven?
I love my followers & fans!
pi_26657783
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 15:42 schreef nikao het volgende:
hehe.. nee hoor.. in pharming zit ik nog braaf.. dit was GNBT (Generex) .. interessant voor korte termijn zowel als lange.. nu er kort ff uitgestapt.. kijken of het nog terugvalt door meer winstnemingen..anders weer instappen voor de grote up strax
Pas je op, je begint al tekenen te vertonen van overmoedigheid. Precies de fout die de meeste (beginnende) beleggers maken, het gevoel van onoverwinnelijkheid, dat je niet meer beseft dat je ook kan verliezen na een paar winsttrades.
Maar een goed begin is het halve werk, suc6 verder..
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  maandag 2 mei 2005 @ 14:29:07 #110
118655 Rocco_jr
pi_26667161
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:36 schreef superbient het volgende:

[..]

Pas je op, je begint al tekenen te vertonen van overmoedigheid. Precies de fout die de meeste (beginnende) beleggers maken, het gevoel van onoverwinnelijkheid, dat je niet meer beseft dat je ook kan verliezen na een paar winsttrades.
Als je verder het volledige vertrouwen hebt en inzicht in de cijfers van het bedrijf is niks ergs aan, zo kan je je KT-inkopen altijd inzetten voor je LT.

Zo loop ik afgelopen twee beursdagen goed binnen met m`n Versatelletjes
pi_26667232
quote:
Op maandag 2 mei 2005 07:36 schreef superbient het volgende:

[..]

haha ja ken ik, heb ook zo effe misstap gemaakt. Eerste belegging je verdient mooi, je raakt overmoeidig dan plots boem effe minder en dan kun je beginnen hopen dat het terug beter zal gaan... Stel een bedrag in op voorhand dat je wilt beleggen in aandelen en ga daar nooit over ook al denk je het gouden ei gevonden te hebben.
pi_26668909
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:29 schreef Rocco_jr het volgende:

[..]

Als je verder het volledige vertrouwen hebt en inzicht in de cijfers van het bedrijf is niks ergs aan, zo kan je je KT-inkopen altijd inzetten voor je LT.

Zo loop ik afgelopen twee beursdagen goed binnen met m`n Versatelletjes
in Versatel heb ik ff het gezegde: buy the rumour, sell the news uitgeprobeerd.

Moet zeggen dat ik lang niet het maximale eruit heb gehaald.. maar toch weer winst
pi_26668921
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:31 schreef P4nic het volgende:

[..]

haha ja ken ik, heb ook zo effe misstap gemaakt. Eerste belegging je verdient mooi, je raakt overmoeidig dan plots boem effe minder en dan kun je beginnen hopen dat het terug beter zal gaan... Stel een bedrag in op voorhand dat je wilt beleggen in aandelen en ga daar nooit over ook al denk je het gouden ei gevonden te hebben.
die discipline heb ik wel.. tis echt geld dat over is
  maandag 2 mei 2005 @ 17:09:30 #114
118655 Rocco_jr
pi_26669786
quote:
Op maandag 2 mei 2005 16:41 schreef nikao het volgende:

[..]

in Versatel heb ik ff het gezegde: buy the rumour, sell the news uitgeprobeerd.

Moet zeggen dat ik lang niet het maximale eruit heb gehaald.. maar toch weer winst
Gem. aankoopprijs 1.71 al met al flink ingestapt, wacht nu rustig een mogelijk bod af. Daarna weer opzoek naar `n ander pareltje waarbij ik ook weer kan geloven in het beleid wat ze voeren

[ Bericht 14% gewijzigd door Rocco_jr op 02-05-2005 17:25:02 ]
pi_26718668
Met welk bedrag (per fonds) stappen jullie in??
pi_26723824
Bod moet mi. minimaal 3,50 zijn anders slaagt die niet.

Kijk eens naar ontwikkelingen in Duitsland, prachtig. Gewoon zelfstandig blijven en over 3 jaar koersen boven de 5 euro.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:15:00 #117
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26724528
Versatel heb ik al eerder en ritje mee gemaakt. Dit keer had ik het bijna gedaan, maar ik had net te laat door dat ze op 1,50¤ stonden, dat had ik als instap gekozen, dat was buiten de geruchten van afgelopen week, dat had achteraf (duh) een mooie geweest.

Voor nu : ik vind het maar raar dat ze weer over eventuele emissie's beginnen, de echte Versatel kenner krijgt daar weer rillingen van, dat hebben ze nogal eens door de strot van de aandeelhouders geduwd. Het zou ook gewoon de zoveelste truc kunnen zijn om de (overname-) koers niet te hoog uit te laten komen.

Blij dat ik ze niet heb, ik zou niet weten wat er nu (lees : vandaag) mee zou moeten doen. Die 3,50 ¤ van Fortis lijkt me erg onwaarschijnlijk. Voor zover mijn haat/liefde analyse.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:22:21 #118
119673 Andrew1985
geen flauw idee
pi_26724675
ik ben helemaal nieuw in dit maar wil het wel graag eens proberen
maar hoe moet ik dat doen of beter gezegd hoe kan ik dat slim aanpakken
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:25:39 #119
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26724754
Wat proberen ?
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:26:15 #120
119673 Andrew1985
geen flauw idee
pi_26724771
nou dat hele beurs gedoe
alleen geen flauw idee waar ik mee zou moeten beginnen laat staan hoe
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:28:44 #121
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26724832
Ik zou zeggen, koop een boek, volg het financieel nieuws en de koersen. Als je niet verder komt dan 'beurs-gedoe' zou ik voorlopig nog geen geld inzetten.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:54:17 #122
118655 Rocco_jr
pi_26725562
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:47 schreef PR_Sha het volgende:
Bod moet mi. minimaal 3,50 zijn anders slaagt die niet.

Kijk eens naar ontwikkelingen in Duitsland, prachtig. Gewoon zelfstandig blijven en over 3 jaar koersen boven de 5 euro.
Yup overal worden sky high koersdoelen afgegeven, heb ze verkocht dinsdag op 2,18 uit m`n hoofd en net ingestap op 2,05. Mooie winstneming voor dat korte ritje met flink wat stuks...

Ik wacht het nu weer braaf af, bod of geen bod ik heb er m`n plezier wel van! Slechte strategie, want al m`n geld zit in één aandeel. Voordeel is wel dat je je helemaal kunt inlezen en verdiepen.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:08:39 #123
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26726038
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Rocco_jr het volgende:
Yup overal worden sky high koersdoelen afgegeven, heb ze verkocht dinsdag op 2,18 uit m`n hoofd en net ingestap op 2,05. Mooie winstneming voor dat korte ritje met flink wat stuks...

Ik wacht het nu weer braaf af, bod of geen bod ik heb er m`n plezier wel van! Slechte strategie, want al m`n geld zit in één aandeel. Voordeel is wel dat je je helemaal kunt inlezen en verdiepen.
Waar heb je die koersdoelen vandaan ? Ik zie nergens sky-high, ik kom hooguit 2,40 en 2,50 tegen, ze staan wel op groen over het algemeen. Ik denk dat de koersdoelen wel flink uiteen lopen na vandaag; mogelijke emissie, besprekingen pas in zéér vroeg stadium, tegenvallende groei in Nederland, weer geen groene cijfers .... overigens wel betere cijfers dan analysten hadden verwacht. Het nieuws loopt dus aardig uiteen.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:14:59 #124
78918 SeLang
Black swans matter
pi_26726244
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:15 schreef elcastel het volgende:
Versatel heb ik al eerder en ritje mee gemaakt. Dit keer had ik het bijna gedaan, maar ik had net te laat door dat ze op 1,50¤ stonden, dat had ik als instap gekozen, dat was buiten de geruchten van afgelopen week, dat had achteraf (duh) een mooie geweest.

Voor nu : ik vind het maar raar dat ze weer over eventuele emissie's beginnen, de echte Versatel kenner krijgt daar weer rillingen van, dat hebben ze nogal eens door de strot van de aandeelhouders geduwd. Het zou ook gewoon de zoveelste truc kunnen zijn om de (overname-) koers niet te hoog uit te laten komen.

Blij dat ik ze niet heb, ik zou niet weten wat er nu (lees : vandaag) mee zou moeten doen. Die 3,50 ¤ van Fortis lijkt me erg onwaarschijnlijk. Voor zover mijn haat/liefde analyse.
Ik heb het ook ziet zo op fondsen zoals Versatel.

Nog los van het feit dat ik het aandeel veel te hoog gewaardeerd vind ten opzichte van de winst die er in de toekomst behaald kan worden is dit bij uitstek een fonds waar je als kleine belegger een belangrijke informatie achterstand hebt. Om die reden hoef ik het niet te hebben.

John de Mol heeft een groot percentage van de aandelen en voor hem is dit een aandeel een leuk speeltje. Wanneer het hem uitkomt doet hij wat uitspraken die de koers beinvloeden en stapt in en uit als er voor hem winst mee valt te behalen. Dat heeft hij nu al een paar keer geflikt, ten koste van andere beleggers uiteraard.
Ik hoef niet uit te leggen dat John de Mol veel meer weet dan de meeste particuliere beleggers. Zo weet hij bijvoorbeeld ook wat er wel en niet met Belgacom wordt besproken. Andere beleggers kunnen daarnaar alleen maar gissen.
Natuurlijk zijn er in alle bedrijven altijd mensen met voorkennis, maar een insider bij bijvoorbeeld ING of Philips is veel minder in staat om een koers dermate te beinvloeden dat hij met z'n eigen acties zichzelf op winst kan zetten.

Ik pas ervoor om mee te spelen in een spelletje waarin ik zo'n grote informatie achterstand heb als het geval is bij Versatel. Ik begrijp wel dat de grote koersbewegingen voor sommige beleggers aantrekkelijk lijken. Maar als je dynamiek wil hebben in je portefeuille zou ik eerder met derivaten (opties, futures, warrants,etc) gaan werken op aandelen/ commodities waarbij er meer gelijkheid is van informatie. De kans is dan kleiner dat je door één of twee grote jongens in je reet wordt gepaald.
Mijn reisverslagen
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:20:00 #125
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26726413
Helemaal waar SeLang en je hoeft maar in de geschiedenis te duiken om te zien dat Versatel 1 groot spelletje is. Opeens emissie's, opeens nieuws, opeens geruchten en nu dus inderdaad een enorme aandeelhouder die aan tafel zit. Ik zie het meer als gokken dan als (onderbouwd) beleggen.

Zo kan ik me nog herinneren dat men vorig jaar vol enthousiasme riep dat het de laatste rode cijfers zouden zijn, toen schreven ze 1 keer groen door verkoop van iets of een andere frats. Het is leuk om te zien hoor en aantrekkelijk soms ook, maar het is een grote bak drijfzand.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:38:59 #126
118655 Rocco_jr
pi_26727063
Ach ja, zolang ik er maar gelukkig mee ben en koersdoelen van 3,50 en al eerder 5,00 gezien op langere termijn. Vandaag ook tip van de dag zie ik net bij gerenomeerde IRIS-research van de Rabo:

http://tradersonline.irisresearch.nl/idptipdaginlees.asp?id=4100
en
http://www.rabobank.nl/info/execute/kaart/view?kaartId=fondskaart&fondsId=NL0000391266

En alsof bij andere aandelen het gewoon niet één groot spel is waar de particuliere belegger echt altijd op de laatste plaats staat. Maar goed, just my 2 cents...
quote:
Wat grappig, dat was ook al `n goede tip van IRIS

[ Bericht 18% gewijzigd door Rocco_jr op 04-05-2005 14:45:55 ]
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:47:01 #127
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26727358
Begrijp me niet verkeerd Rocco, ik wens je alle succes, maar staar je niet blind op al het goeie en grote nieuws. Versatel heeft in het verleden veel truukjes uitgehaald met de belegger, ze zijn daardoor nu wel schuldenvrij, maar wel over de rug van de aandeelhouder. Dat was ik overigens niet, dus geen enkele rancune vanaf deze kant, ik duik er tegen de huidige koers gewoon niet in.
  woensdag 4 mei 2005 @ 14:47:50 #128
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26727385
Ow en over je Crucell edit, kijk eens naar de koers van Crucell ? Die gaat al een tijdje omhoog (leg anders die van Versatel er eens naast).
.

-edit- For your interest : 3-11-2004 was er ook een overname gerucht op Versatel.
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:00:12 #129
118655 Rocco_jr
pi_26727817
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:47 schreef elcastel het volgende:
Ow en over je Crucell edit, kijk eens naar de koers van Crucell ? Die gaat al een tijdje omhoog (leg anders die van Versatel er eens naast).
.

-edit- For your interest : 3-11-2004 was er ook een overname gerucht op Versatel.
Ik volg Versatel op de voet in `n ander forum maar goed, wacht de de AVA af en maak m`n besluit dan wel, analisten trekken laatste tijd enorm positief bij... Wacht het rustig af

Trouwens, wat je zegt... Ik koop nu ook absoluut niet meer bij, heb nu een mooi gem. met handelsportie en vooral LT-portie...

[ Bericht 8% gewijzigd door Rocco_jr op 04-05-2005 15:07:52 ]
  woensdag 4 mei 2005 @ 15:11:39 #130
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26728249
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 15:00 schreef Rocco_jr het volgende:
Ik volg Versatel op de voet in `n ander forum
Oh oh ! IEX ? DFT ?
.
quote:
maar goed, wacht de de AVA af en maak m`n besluit dan wel, analisten trekken laatste tijd enorm positief bij... Wacht het rustig af
Ook wel eens afgevraagd waarom ze dat doen ?

• Vaak zie ik een verhoogd koersdoel en de koers zakken
  • Aegon kan nu volgens sommige koersdoelen ook 35% omhoog (13¤), voorheen was dat zelf 15%, wat doet de koers ? Die schommelt al tijden tussen de 8 ¤ en de 11¤.
    quote:
    Trouwens, wat je zegt... Ik koop nu ook absoluut niet meer bij, heb nu een mooi gem. met handelsportie en vooral LT-portie...
    Nogmaals succes ermee en dat meen ik.
    .
  • The Hick from French Lick
      woensdag 4 mei 2005 @ 15:13:46 #131
    118655 Rocco_jr
    pi_26728333
    quote:
    Op woensdag 4 mei 2005 15:11 schreef elcastel het volgende:

[..]

Oh oh ! IEX ? DFT ?
    .
    [..]
    www.aandeelhoudersforum.nl tenminste een normaal forum met onderbouwingen en technische analyses. Hoef je hier en op IEX of DFT niet te posten in ieder geval...

Opzich is zo`n topic als dit wel leuk om te zien wat anderen doen, maar om nou onderbouwd aandelen te analyseren is dit weinig

Niveau van IEX kan trouwens ook nog weleens goed zijn, DFT is drama ja
      woensdag 4 mei 2005 @ 17:32:24 #132
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26732391
    Een Penny Stock forum, of zie ik dat verkeerd ? Richt je je puur op Penny Stocks, of is dit alleen voor je Versatel info ?
      woensdag 4 mei 2005 @ 17:49:17 #133
    118655 Rocco_jr
    pi_26732693
    quote:
    Op woensdag 4 mei 2005 17:32 schreef elcastel het volgende:
    Een Penny Stock forum, of zie ik dat verkeerd ? Richt je je puur op Penny Stocks, of is dit alleen voor je Versatel info ?
    As you can see, alle andere topics gebeurt amper wat in. Als je kijkt in het Versatel-deel is daar een zeer actieve groep bezig (red. vandaag rond de 500 berichten. Erg leerzaam en interessant
      woensdag 4 mei 2005 @ 17:53:22 #134
    118655 Rocco_jr
    pi_26732784
    quote:
    Op woensdag 4 mei 2005 17:32 schreef elcastel het volgende:
    En ben wel van plan me iets meer op penny stocks te richten na dit "avontuur" en een ander deel in LT-aandelen stoppen.

Penny stocks spreken me vooral aan door de mogelijkheden van grote stijgingen (en uiteraard de dalingen) als je daar met genoeg kapitaal instapt kan je veelal dagelijks een paar honderd euro of meer verdienen. En ja, dat is voor mij lekker en meer dan genoeg
      woensdag 4 mei 2005 @ 18:12:31 #135
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26733122
    quote:
    Op woensdag 4 mei 2005 17:53 schreef Rocco_jr het volgende:
    En ben wel van plan me iets meer op penny stocks te richten na dit "avontuur" en een ander deel in LT-aandelen stoppen.

Penny stocks spreken me vooral aan door de mogelijkheden van grote stijgingen (en uiteraard de dalingen) als je daar met genoeg kapitaal instapt kan je veelal dagelijks een paar honderd euro of meer verdienen. En ja, dat is voor mij lekker en meer dan genoeg
    Dagelijks een paar honderd euro meer, kan bij penny stocks natuurlijk net zo goed een paar honderd minder zijn. Ik ben het met je eens dat de percentage's soms spectaculair zijn, maar het gaat niet altijd de goeie kant op. Als je goeie lage punten weet te pakken en het nieuws erachter goed volgt, heb je een redelijke kans, maar het blijft natuurlijk een gok.

Het is gewoon een keuze, ik heb het overgrote deel in zware fondsen zitten (financials, consumptie) en een klein deel in o.a. Getronics. Wat betreft die laatste was het de laatste tijd meer een paar honderd euro per dag achteruit. Aan de ene kant niet erg, ik ben op 0,50 ¤ begonnen, maar er is wel een hoop geld de deur uit. Had ik eruit willen stappen ? KT wel, LT niet.

Maar ieder zijn eigen profiel. Zo defensief als mezelf vind, mijn bank heeft mijn profiel op zeer offensief gezet.
    .
      woensdag 4 mei 2005 @ 18:15:59 #136
    118655 Rocco_jr
    pi_26733193
    quote:
    Op woensdag 4 mei 2005 18:12 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dagelijks een paar honderd euro meer, kan bij penny stocks natuurlijk net zo goed een paar honderd minder zijn. Ik ben het met je eens dat de percentage's soms spectaculair zijn, maar het gaat niet altijd de goeie kant op. Als je goeie lage punten weet te pakken en het nieuws erachter goed volgt, heb je een redelijke kans, maar het blijft natuurlijk een gok.

Het is gewoon een keuze, ik heb het overgrote deel in zware fondsen zitten (financials, consumptie) en een klein deel in o.a. Getronics. Wat betreft die laatste was het de laatste tijd meer een paar honderd euro per dag achteruit. Aan de ene kant niet erg, ik ben op 0,50 ¤ begonnen, maar er is wel een hoop geld de deur uit. Had ik eruit willen stappen ? KT wel, LT niet.

Maar ieder zijn eigen profiel. Zo defensief als mezelf vind, mijn bank heeft mijn profiel op zeer offensief gezet.
    .
    Zeer offensief, dat is het al snel heb ik het idee.
    Succes ermee iig!
      donderdag 5 mei 2005 @ 15:55:05 #137
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26755594
    Hmmm, dunne handel, maar wel op de juiste plek, namelijk Aegon. Toegegeven, blij als ze die 10¤ nou een keer vasthouden.
    pi_26756936
    Ben zelf mijn (geringe) portefeuille zoveel mogelijk uit Europa aan het trekken en richting Amerika en wat asian smallcaps zoals JST. Maandelijks spaarbedragje van 200 euro in OBAM en ML's Basic Values. Europa is not the place to be op de lange termijn als je het mij vraagt, en de negatieve tendens jegens Amerika vind ik wat dat betreft wel okay.
    When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
    Friedman on Donahue
    pi_26837047
    quote:
    Op donderdag 5 mei 2005 17:02 schreef nostra het volgende:
    Ben zelf mijn (geringe) portefeuille zoveel mogelijk uit Europa aan het trekken en richting Amerika en wat asian smallcaps zoals JST. Maandelijks spaarbedragje van 200 euro in OBAM en ML's Basic Values. Europa is not the place to be op de lange termijn als je het mij vraagt, en de negatieve tendens jegens Amerika vind ik wat dat betreft wel okay.
    Bwa de AEX wordt wel naar voren gebracht als de beurs met het meeste groeipotentieel in 2005. Rest van Europa zou ik ook niet meer vertrouwen.
      woensdag 11 mei 2005 @ 17:05:01 #140
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26918812
    quote:
    AMSTERDAM (Dow Jones) - De handel in het aandeel van het internet- en telecomconcern Versatel is om 15.30 uur tot nader stilgelegd.
    Dat meldt beursorganisatie Euronext woensdagmiddag. Het is nog onduidelijk waar de handelsonderbreking mee samenhangt.
    DFT

Ik ben benieuwd.
      woensdag 11 mei 2005 @ 17:09:40 #141
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_26918955
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 17:05 schreef elcastel het volgende:

[..]

DFT

Ik ben benieuwd.
    Zou me niks verbazen als die deal met Belgacom niet door gaat.
    John de Mol heeft inmiddels alweer gecashed
    Mijn reisverslagen
      woensdag 11 mei 2005 @ 17:12:59 #142
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26919043
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef SeLang het volgende:
    Ik weet niet welk nieuws jij daar allemaal kunt ontvangen. Wat hier bekend is in ieder geval : Belgacom handel is niet stopgezet, Belgacom heeft al laten weten dat ze er niets mee te maken hebben. Talpa (de Mol) heeft laten weten niets te laten weten en dus is het wachten ..... Volgens mij kan het met Talpa te maken hebben of komt er toch een emissie ofzo .. later meer.
      woensdag 11 mei 2005 @ 17:32:50 #143
    78918 SeLang
    Black swans matter
    pi_26919630
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 17:12 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik weet niet welk nieuws jij daar allemaal kunt ontvangen. Wat hier bekend is in ieder geval : Belgacom handel is niet stopgezet, Belgacom heeft al laten weten dat ze er niets mee te maken hebben. Talpa (de Mol) heeft laten weten niets te laten weten en dus is het wachten ..... Volgens mij kan het met Talpa te maken hebben of komt er toch een emissie ofzo .. later meer.
    O ja, een emissie zou ook leuk zijn.
    Mogen alle Versatel beleggers weer een keer bukken voor John de Mol
    Mijn reisverslagen
      woensdag 11 mei 2005 @ 18:02:16 #144
    118655 Rocco_jr
    pi_26920533
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 17:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

O ja, een emissie zou ook leuk zijn.
    Mogen alle Versatel beleggers weer een keer bukken voor John de Mol
    Alsof een emissie niet bekend zou zijn bij Versatel en ze nu in de haast een PB moeten maken? Come on, dat PB ligt dan allang klaar. Lijkt me eerder `n onverwacht (vijandelijk) bod....
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 17:09 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit moet gemeld worden en opgevallen zijn, helaas dus ook niet waar...
      woensdag 11 mei 2005 @ 20:18:20 #145
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_26924433
    Nou Rocco vertel jij het dan maar. Op BNR vertelden ze dat Belgacom van niks weet en vorige week werd een emissie al voor mogelijk gehouden, door Versatel zelf dus. Maar jij weet het natuurlijk allemaal wel en dus mag jij het gaan uitleggen. Waarom geen emissie en waarom opeens (misschien) wel Belgacom.
    pi_26925171
    Versatel: Scholte hanteert een sell-advies, koersdoel EUR 1,70.
    Hmmm..

edit: persbericht is eindelijk uit:
    http://www.versatel.com/f(...)Release_Versatel.pdf

..slik..

[ Bericht 62% gewijzigd door faithlesz op 11-05-2005 21:09:37 ]
      woensdag 11 mei 2005 @ 21:09:53 #147
    118655 Rocco_jr
    pi_26926020
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 20:18 schreef elcastel het volgende:
    Nou Rocco vertel jij het dan maar. Op BNR vertelden ze dat Belgacom van niks weet en vorige week werd een emissie al voor mogelijk gehouden, door Versatel zelf dus. Maar jij weet het natuurlijk allemaal wel en dus mag jij het gaan uitleggen. Waarom geen emissie en waarom opeens (misschien) wel Belgacom.
    Leuk dat je zegt dat ik het allemaal weet, ik spreek wat dingen vanuit mijn visie tegen; that`s all! Enneh er zijn meerdere geinteresseerden dan Belgacom, heb het ook niet over Belgacom gehad.

De emissie kon het niet zijn want dat PB had al wel klaargelegen dan, voor de geinteresseerden waarom de handel wel stil lag:

Amsterdam May 11, 2005. Versatel Telecom International N.V. was informed today by the public
    prosecutors office that they have started an investigation into possible insider trading in the shares of
    Versatel Telecom International N.V. during 1999, including the suspicion of fraud.
    Versatel Telecom International N.V. is not under investigation. Versatel Telecom International N.V. has
    provided documents to the public prosecutors office.
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 20:41 schreef faithlesz het volgende:
    Versatel: Scholte hanteert een sell-advies, koersdoel EUR 1,70.
    Hmmm..

edit: persbericht is eindelijk uit:
    http://www.versatel.com/f(...)Release_Versatel.pdf

..slik..
    Zoals ze zelf zeiden was dit ook maar `n gok. Waarschijnlijk morgen weer bijgesteld. En waarom slik? Ze zijn NIET onderwerp van onderzoek, netjes dat ze dit naar buiten brengen. Jammer dat de handel alleen (zo lang) stil lag...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rocco_jr op 11-05-2005 21:18:41 ]
    pi_26926391
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 21:09 schreef Rocco_jr het volgende:

Zoals ze zelf zeiden was dit ook maar `n gok. Waarschijnlijk morgen weer bijgesteld. En waarom slik? Ze zijn NIET onderwerp van onderzoek, netjes dat ze dit naar buiten brengen. Jammer dat de handel alleen (zo lang) stil lag...
    Nou, als morgen iedereen gaat paniekverkopen zakt de koers flink in elkaar..
      woensdag 11 mei 2005 @ 21:25:30 #149
    118655 Rocco_jr
    pi_26926467
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 21:22 schreef faithlesz het volgende:

[..]

Nou, als morgen iedereen gaat paniekverkopen zakt de koers flink in elkaar..
    Zeker, zal `n flinke daling veroorzaken. Mooi moment om tegen -10% weer wat bij te kopen of een korte rit te wagen. Een quote van ander forum waar ik me volledig bij aansluit
    quote:
    De handel is stilgezet omdat dit bericht (evt. op indirecte wijze) natuurlijk zeer koersgevoelig kan zijn. Immers, bij een dergelijk bericht, zeker waarbij het OM zegt een onderzoek te zijn gestart naar handel in voorkennis, is het eerste wat beleggers er uit filteren:

Voorkennis
    OM
    Onderzoek
    Versatel

En de eerste reactie zal een irrationele zijn: verkopen
    De LT-beleggers blijven wel zitten en er zullen nog veel orders worden teruggetrokken, als je toevallig het boek heb gevolgd zag je naast veel onwetendheid ook enkele gokkers. En die gokten niet op `n inval maar meer op `n goed bod!

Het stilleggen is uiterst positief geweest voor de koers, komt dat bericht plots uit is de schrikreactie vele malen groter. Nu kan iedereen het tot vervelens doorlezen en zien dat Versatel er niet direct mee vandoen heeft, men kan toch pas morgenvroeg weer handelen. Maar ongetwijfeld lager openen...

Faithlesz, mocht je Versatel ook aardig volgen of je je er wat meer in willen verdiepen: http://www.aandeelhoudersforum.nl/forum/index.php
    pi_26926720
    quote:
    Op woensdag 11 mei 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:

Zeker, zal `n flinke daling veroorzaken. Mooi moment om tegen -10% weer wat bij te kopen of een korte rit te wagen.
    Bijkopen zit ik ook al aan te denken ja
    Maar of die lage koers het evt overnamebod ten goede komt betwijfel ik..
    quote:
    Faithlesz, mocht je Versatel ook aardig volgen of je je er wat meer in willen verdiepen: http://www.aandeelhoudersforum.nl/forum/index.php
    Tnx, ga ff lezen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')