abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26162245
Het net Volgin weer verslagen, maar het lukt me maar niet om het te verslaan door z'n levensmeter op nul te brengen, alleen z'n stamina-meter krijg ik op 0. Vorige keren heb ik 'm zo verslagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer speelde ik 'm op hard en dan heb je er daar niet zo veel van, dus heb ik 'm dit keer maar zo verslagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo heb ik 'm net op tijd helemaal gestunned.
pi_26163984
waar vindt je die handkerchief?
pi_26164007
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
Het net Volgin weer verslagen, maar het lukt me maar niet om het te verslaan door z'n levensmeter op nul te brengen, alleen z'n stamina-meter krijg ik op 0. Vorige keren heb ik 'm zo verslagen...
SPOILER
Dit keer speelde ik 'm op hard en dan heb je er daar niet zo veel van, dus heb ik 'm dit keer maar zo verslagen...
SPOILER
Ik heb hem de eerste keer wel verslagen door zijn levensmeter naar 0 te brengen. Gewoon shotgun en machineguns gebruiken. Worked for me.
  dinsdag 12 april 2005 @ 08:56:51 #204
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_26164037
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:55 schreef Markster het volgende:
Ik heb hem de eerste keer wel verslagen door zijn levensmeter naar 0 te brengen. Gewoon shotgun en machineguns gebruiken. Worked for me.
Yep, eerst met de wat zwakkere gun, en ergens halverwege overschakelen op die zware machinegun.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_26164066
oja ff een vraag, hoe heette snake eigenlijk in deel 1 ook alweer echt?

Geen jack toch, zo heette Raiden toch?
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:29:08 #206
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26166930
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:58 schreef Markster het volgende:
oja ff een vraag, hoe heette snake eigenlijk in deel 1 ook alweer echt?

Geen jack toch, zo heette Raiden toch?
David.
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door BB-King op 12-04-2005 11:36:23 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26170373
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 11:29 schreef BB-King het volgende:
David.
Ja, dat was wel grappig, want die gast die de Amerikaanse stem van Snake doet (in alle drie de delen) heet... David Hayter!
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:57:38 #208
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26172975
Een vriend van me zit continue vast bij The End.... in het begin ging het lekker, maar nu heeft hij elke keer dat The End hem in zijn rug schiet en dat hij terecht komt in de gevangenis een dikke mijl verderop. Dit begint hem te irriteren

Ik heb het ook 1x meegemaakt. Zat 1x in de gevangenis, maar daarna niet meer. Nu wordt hij elke keer verrast door The End..... en ipv dat hij wat krachter verliest, stopt The End het gevecht echt letterlijk en moet hij weer vanaf de gevangenis beginnen...

Iemand een idee ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_26174141
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 01:28 schreef P-Style het volgende:
SPOILER
SPOILER
Je kan Volgin met CQC naar de grond werken nadat hij een aanval heeft gedaan. Dan moet je hem gewoon neermeppen en dan met een van je guns door zo'n hoofd schieten ofzo.

Ook als ie zich oplaadt kun je hem van achteren schieten, doe je dit met je Rocket Launcher, gaat het wat harder .
pi_26174167
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:
Een vriend van me zit continue vast bij The End.... in het begin ging het lekker, maar nu heeft hij elke keer dat The End hem in zijn rug schiet en dat hij terecht komt in de gevangenis een dikke mijl verderop. Dit begint hem te irriteren

Ik heb het ook 1x meegemaakt. Zat 1x in de gevangenis, maar daarna niet meer. Nu wordt hij elke keer verrast door The End..... en ipv dat hij wat krachter verliest, stopt The End het gevecht echt letterlijk en moet hij weer vanaf de gevangenis beginnen...

Iemand een idee ?
Ik heb hem de eerste keer kneiterlame verslagen. Gewoon gebruik maken van je map hard rondjes rennen totdat ie schiet, hij mist, dan is op je map aangegeven waar hij zit.
Kruip dan even ergens achter en zoek hem op, schiet hem door z'n hoofd, en ga zo door tot ie dood is.Lekker suf, maar werkte prima
pi_26174199
haha ja klopt choco ..dat heb je wanneer je de game saved en 3 dagen later weer gaat spelen ..heeft the end je automatisch gevonden.

je kan:
- de klok van je ps een paar dagen terugzetten, zodat je weer gewoon het gevecht kan afmaken
- de klok van je ps een paar dagen vooruitzetten, dan zie je dat snake the end vindt en is deze overleden van ouderdom

damn ..net volgin verslagen met een stamina-kill, nu proberen om tijdens de motor-rit ook alle froggies te schieten
zal niet meevallen
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:10:17 #212
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26174625
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:54 schreef BobbyJames het volgende:
haha ja klopt choco ..dat heb je wanneer je de game saved en 3 dagen later weer gaat spelen ..heeft the end je automatisch gevonden.

je kan:
- de klok van je ps een paar dagen terugzetten, zodat je weer gewoon het gevecht kan afmaken
- de klok van je ps een paar dagen vooruitzetten, dan zie je dat snake the end vindt en is deze overleden van ouderdom
Dat MEEEEN je niet Is dit serieus ?? Whahahahaha.... ik zal het hem doorgeven
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_26174875
ja dit is serieus toen ik het hoorde geloofde ik het eerst ook niet haha
echt fantastisch dat dit soort dingen in het spel zitten

hoeveel precies voor- of achteruit weet ik niet, moet hij maar een beetje uitproberen
als je trouwens wil weten hoe je zijn geweer kan bemachtigen moet je ff een paar pagina's terugbladeren
  dinsdag 12 april 2005 @ 17:34:36 #214
51342 Lard_Webber
Actief Lurker
pi_26175158
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:57 schreef Chocobo het volgende:

Iemand een idee ?
Je wordt in je rug aangevallen als je te lang in first person view blijft hangen. Dus af en toe R1 ff loslaten . Als je perse een tijdje in fpv moet blijven, kun je het beste met je rug tegen een muur gaan staan.
pi_26175645
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 17:34 schreef Lard_Webber het volgende:
Je wordt in je rug aangevallen als je te lang in first person view blijft hangen. Dus af en toe R1 ff loslaten . Als je perse een tijdje in fpv moet blijven, kun je het beste met je rug tegen een muur gaan staan.
oh eh ja ..klopt ja! haha dit is waarschijnlijk wat je bedoelde chocobo

dinsdag 12 april 2005 @ 18:34:47 #216
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_26176555
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 08:53 schreef Markster het volgende:
waar vindt je die handkerchief?
In het lab, de kamer voordat je door die werkkamer van de scientists gaat.
Links staan twee kasten.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:36:46 #217
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26176597
quote:
Deel 2 is te belabberd om te spelen naar mijn mening, het verhaal wordt verneukt en Snake komt er nauwelijks in voor, gewoon kut. Raiden (waar je het grootste deel mee speelt in deel 2) wordt in deel 3 belachelijk gemaakt in de persoon van Raikov. Dat zegt dus al genoeg. Plus, het verhaal is echt klote.
Gek!
MGS:2 is een perfect MGS game. Alleen veel mensen kunnen niet accepteren dat er een filmografische manier van spelen wordt ingezet, waardoor je niet als de bikkel speelt.
En dat het verhaal klote is .
Dude MGS: 2 heeft een mega vet verhaal, naar mijn mening de vetste van de MGS reeks.
quote:
Deel 1 is ook voor Cube te krijgen. De remake zeg maar. Moet hem ook nog halen, en hij is nu ook nog classic ofzo Mooie prijs dus.
Vermeld er ook bij dat de cube versie echt mega lame is. De cube versie mist het rauwe van de PSX versie en is veels te gelikt. Om dan nog niet te beginnen over de mega slechte voice acting op de cube versie. Totaal geen emotie in de stemmen. Het lijkt wel alsof ze de goeden tijden slechte tijden cast hebben ingehuurd om de stemmen in te spreken zo slecht geacteerd.
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26176697
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:34 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

In het lab, de kamer voordat je door die werkkamer van de scientists gaat.
Links staan twee kasten.
Hmm okay,
pi_26176707
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef anima het volgende:
Om dan nog niet te beginnen over de mega slechte voice acting op de cube versie. Totaal geen emotie in de stemmen. Het lijkt wel alsof ze de goeden tijden slechte tijden cast hebben ingehuurd om de stemmen in te spreken zo slecht geacteerd.
Da's vreemd... ik heb de Cube-versie nooit gespeeld, maar als ik mij niet vergis hebben ze toch allemaal dezelfde voice-actors gebruikt als de Playstation-versie.
  dinsdag 12 april 2005 @ 18:56:23 #220
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26177055
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Da's vreemd... ik heb de Cube-versie nooit gespeeld, maar als ik mij niet vergis hebben ze toch allemaal dezelfde voice-actors gebruikt als de Playstation-versie.
Het zijn wel dezelfde acteurs maar opnieuw ingesproken. wat resulteerd in situaties zoals de volgende:
Ik zal het proberen over te brengen middels tekst maar ik weet niet of het lukt.

Snake gaat dood:

PSX versie: SSSNNNNAAAAAKKKEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Cube: snnaakee (voice actor vraagt of iemand een happy tart wil)

guard merkt iets op:
PSX: There's somebody there (op een rauwe militaire manier gesproken)
Cube: Huh whats that (ingesproken door een justin timberlake achtig figuur die nog nooit een gun gezien heeft)
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_26182197
Net The Fear verslagen met me tranq gun, krijg ik het uniform.
Ik aantrekken natuurlijk, 80% camo! lekker denk ik.

Na een tijdje krijg ik continue honger, stamina laag etc, blijkt dat door het pak te komen

weet ik veel
  dinsdag 12 april 2005 @ 22:58:49 #222
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_26183520
Vanmiddag het piggyback boek gehaald bij de frs.
Ziet er weer super uit!
En dat voor 15 euro!!!
Echt een must voor iedereen die ALLES wil weten over het spel, de characters, waar alle special items liggen etc.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_26183844
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:58 schreef BDisOKE het volgende:
Vanmiddag het piggyback boek gehaald bij de frs.
Ziet er weer super uit!
En dat voor 15 euro!!!
Echt een must voor iedereen die ALLES wil weten over het spel, de characters, waar alle special items liggen etc.
Verkopen wij ook (bart smit) Misshcien dat ik hem nog een keer ga halen.
pi_26202297
the end is moeilijk om te verslaan met je tranq, en ook om ze kostuum te krijgen >.<
pi_26202667
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 14:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, dat was wel grappig, want die gast die de Amerikaanse stem van Snake doet (in alle drie de delen) heet... David Hayter!
Ik zat voor de grap ff te kijken wat die David Hayter allemaal nog meer heeft gedaan, vond ik hem bij de writing credits van X-men (2).
X-men (2) is geschreven door Snake
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')