Ik vrees voor je dat dit deel niet meer op de xbox zal verschijnen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen ik hoop dat hij ook op X-Box zal uitkomen.

Je speelt voor de hele ervaring toch, het verhaal, de plaatjes, de muziek, de grappen, het hele pakket.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef Markster het volgende:
Ik zeg niet dat de filmpjes kut zijn, maar ik speel om te spelen, niet om me controller neer te leggen voor een half uur en tv te gaan zitten kijken.
Intro mag best lang zijn van mij.

Ja die is erg lachenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef remondepemon het volgende:
voor de mensen die het spel hebben uitgespeeld is er op de officiele site een secret theater waar de makers spoofs hebben gemaakt van bepaalde cutscenes en sommigen zijn echt grappig.
je moet wel eerst vijf vragen beantworden om te bewijzen dat je het spel hebt uitgespeeld.
http://www.konamijpn.co.jp/products/mgs3/english/
mijn favoriet: "why are you here?"![]()

Klopt, maar voornamelijk geeft ik die 60 euro toch echt uit om te gamen. En niet om 20 uur van de 30 totale uren video te kijken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Je speelt voor de hele ervaring toch, het verhaal, de plaatjes, de muziek, de grappen, het hele pakket.![]()

Hoe ver ben je? Intro al gezien?quote:Op donderdag 31 maart 2005 09:46 schreef Chocobo het volgende:
MGS...... wow man !!Klopt het dat ik even nog geen idee hebt wat ik doe. Het is allemaal zoveel info en ik wordt nog veel ontdekt enzo.... het is anders dan andere MGS games maar ik snap de reviews.. Het is zo goed..... moet wel even heel erg wennen. Ik moet echter nog veel leren merk ik

Een paar rondes Snake vs Monkey spelen helpt behoorlijk om eea. een beetje onder de knie te krijgen.quote:

Hele intro gehad denk ik. Gestopt tot na de theme song.... mezelf gerepareerd zeg maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 09:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Intro al gezien?

In veel gevallen is het verstandig om ongezien verder te gaan, maar er zijn ook genoeg plekken waar je de keuze hebt om uren in het gras te blijven liggen of snel de vijand een koppie kleiner te maken. Een en ander is nu natuurlijk wel moeilijker, gezien geluiddempers en dergelijke nu een beperkte levensduur hebben (en de ogen en oren van de vijand zijn volgens mij ook weer beter).quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Moet je bv de meeste vijanden killen of moet je het toch voornamelijk met stealth doen en juist niet ontdekt worden. Ik vind een beetje confrontatie wel leuk namelijk en wil niet alles stealthen

Dat is waarquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
In veel gevallen is het verstandig om ongezien verder te gaan, maar er zijn ook genoeg plekken waar je de keuze hebt om uren in het gras te blijven liggen of snel de vijand een koppie kleiner te maken. Een en ander is nu natuurlijk wel moeilijker, gezien geluiddempers en dergelijke nu een beperkte levensduur hebben (en de ogen en oren van de vijand zijn volgens mij ook weer beter).

In het begin niet zo handig om iedereen te killen, je wapentuig is nog niet zo denderend.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hele intro gehad denk ik. Gestopt tot na de theme song.... mezelf gerepareerd zeg maarHeerlijke ervaring, maar het gamed anders dan de vorige delen. Ten goede wel moet ik zeggen maar ik heb de controls zeg maar nog niet onder de knie.
Moet je bv de meeste vijanden killen of moet je het toch voornamelijk met stealth doen en juist niet ontdekt worden. Ik vind een beetje confrontatie wel leuk namelijk en wil niet alles stealthen

Tot nu toe is het me nog nooit gelukt om iemand te ondervragenquote:Op donderdag 31 maart 2005 11:41 schreef BDisOKE het volgende:
Het leuke is in het begin dat je vaak hebt dat je iemand wilt ondervragen, of even vasthouden.
Maardat je binnen notime de hele boel al weer onder het bloed hebt zitten.![]()
![]()

quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik vrees voor je dat dit deel niet meer op de xbox zal verschijnen.

Zit je op extreme te spelen ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:55 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tot nu toe is het me nog nooit gelukt om iemand te ondervragen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |