Aangezien Hideo Kojima een veel kleinere rol gaat spelen in toekomstige Metal Gear spellen, vrees ik dat het alleen maar achteruit kan gaan.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:37 schreef NielZjuh het volgende:
ow jah das waar ook. Wat denken jullie dat in t volgende deel komt?
Laten we hopen dat Metal Gear niet eindigt als een FPS (ik vrees het ergste)quote:Op donderdag 14 april 2005 21:52 schreef P-Style het volgende:
Aangezien Hideo Kojima een veel kleinere rol gaat spelen in toekomstige Metal Gear spellen, vrees ik dat het alleen maar achteruit kan gaan.
Hehe...quote:Op donderdag 14 april 2005 21:56 schreef MSXUser het volgende:
Laten we hopen dat Metal Gear niet eindigt als een FPS (ik vrees het ergste)
Ja... Metal Gear Solid is een van de weinige gameseries die met elk deel beter werd (hoewel sommigen anders denken over deel 2). Hideo IS Metal Gear, zonder hem wordt het maar een matige Konami game.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:03 schreef Markster het volgende:
Laat MGS dan liever maar stoppen, beter stoppen op je hoogtepunt dan stoppen in je dieptepunt
Ach... als je alle punten meeneemt, dus óók geluid, graphics en gameplay dan vind ik 2 toch eigenlijk een stuk beter dan 1, zelfs het verhaal van 2 vond ik wel cool eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:07 schreef Markster het volgende:
Deel 1 was beter dan 2
Maar 2 was ook goed, en ik kan maar weinig games opnoemen die na 3 delen nog steeds gaaf is en niet uitgemolken bullshit.
Er is één plek waar het heel makkelijk is om hem van achteren te besluipen, waar 'ie regelmatig zit. Dat is links ergens dan zit 'ie op een heuveltje en daar kun je omheen lopen. Je moet dan de pijltjestoetsen gebruiken i.p.v. de analoge stik om héél voorzichtig en geruisloos naar 'm toe te lopen.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:14 schreef Markster het volgende:
Ondertussen nog steeds bezig om het outfit van the end te krijgen, lukt me niet
De Metal Gear Solid trilogie is voltooid. Er is echter al een nieuwe "Metal Gear" game in de maak, of in ieder geval een spel met Solid Snake in de hoofdrol, voor next-gen consoles. Dit is al bevestigd... alleen speelt Hideo hierbij een veel kleinere rol in de ontwikkeling van het spel.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:27 schreef Henkmanz het volgende:
Naar mijn weten komt er geen nieuwe Metal Gear game meer, omdat Kojima de serie als voltooid beschouwt. Hij kwam wel met een nieuwe serie, hoorde ik. Maar geen Metal Gear meer dus.
Dat kan ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 15 april 2005 02:49 schreef P-Style het volgende:
Ik ben weer eens opnieuw begonnen (voor de 4e keer)... Maar dit keer speel ik 'm op European Extreme... Dan is het dus "Mission Failed" wanneer je ontdekt wordt door de vijand. Geweldig!Nu moét je wel sneaken. Ik ben nu bijna klaar met de Virtuous Mission, heb dus nog geen boss-fight gehad... vraag me af of ik die boss-fights overleef.
dat had ik inderdaad ook bij mgs1..op het moeilijkste level een tijd gespeeld maar ik kwam echt niet voorbij die ninjaquote:Op vrijdag 15 april 2005 02:49 schreef P-Style het volgende:
vraag me af of ik die boss-fights overleef.
Wat krijg je dan als je veel kikkers spaart? Je schiet op ze,... maken een geluid en dan ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:26 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
dat had ik inderdaad ook bij mgs1..op het moeilijkste level een tijd gespeeld maar ik kwam echt niet voorbij die ninja
@choco: de 2e keer ben ik inderdaad voor de kikkers en alle cammo's (dus ook die van de bazen) gegaan
Dit is het enige spel waarbij ik de intro nog iedere keer van begin tot 't eind afkijk, als ik 'm opstart.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:33 schreef Henkmanz het volgende:
I give my life, not for honor, but for youuuuuhouuuu (Snake eateeeerrr)
Wat een geniale theme heeft dit spel ook![]()
Ocelot... wat een kerel, je zou er bijna een topic over kunnen openen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:01 schreef NielZjuh het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom snake ( jack/john weet nie hoe hij nou heet :p ) later gaat samen werken met Ocelot.
Dat zou me zéér cool lijken! Metal Gear 1 en 2 zijn misschien geen onderdeel van de Metal Gear Solid trilogie... maar ze zijn toch zeker wel belangrijk onderdeel van het hele Metal Gear verhaal! En een remake mag opzich wel... we zijn immers al wat generaties verder.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:42 schreef anima het volgende:
Ik hoop dat ze een remake gaan maken van de orginele Metal gear (MSX) op een next gen. console.
Want opzich is dit de volgende stap natuurlijk. Solid snake (Clone) versus Solid snake (Boss) über geil
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |