abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26203509
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef anima het volgende:

[..]

Gek!
MGS:2 is een perfect MGS game. Alleen veel mensen kunnen niet accepteren dat er een filmografische manier van spelen wordt ingezet, waardoor je niet als de bikkel speelt.
En dat het verhaal klote is .
Dude MGS: 2 heeft een mega vet verhaal, naar mijn mening de vetste van de MGS reeks.
[..]
Er staat dat het mijn mening is.. meer niet. Ik vind het verhaal gewoon het slechtst. Je insinueert dat ik niet kan accepteren dat er een filmografische manier van spelen wordt ingezet; dat is onzin. Ik vind het gewoon het minste deel. het gevoel dat ik bij deel 1 en 3 kreeg is bij 2 weggebleven. Dat is persoonlijk en hartstikke subjectief. Ik wilde het gewoon even gezegd hebben.
Maar dude, sorry als ik je gekwetst heb hiermee.
quote:
Vermeld er ook bij dat de cube versie echt mega lame is. De cube versie mist het rauwe van de PSX versie en is veels te gelikt. Om dan nog niet te beginnen over de mega slechte voice acting op de cube versie. Totaal geen emotie in de stemmen. Het lijkt wel alsof ze de goeden tijden slechte tijden cast hebben ingehuurd om de stemmen in te spreken zo slecht geacteerd.
Dit is echt onzin! De voiceacting is exact hetzelfde. Naar mijn weten hebben dezelfde acteurs de stemmen ingesproken. David Hayter is gewoon Snake.
De graphics zijn idd gelikter, maar dat mag ook wel met een remake. Je moet er ook niet vanuit gaan dat het helemaal hetzelfde spel is. Ik heb zowel de PSXversie als de Cubeversie, en de PSXversie is gewoon achterhaald en daarom vind ik de Cube versie beter . Maar goed, dit mag je vinden natuurlijk
pi_26207124
Ik ben net weer begonnen met Metal Gear Solid 1. Ik ben meteen maar op hard begonnen (en ik heb niét m'n ouwe savegame gepakt met stealth camo en bandana) en het valt nog niet mee hoor. Ik mis al die geweldige gameplay elementen die later aan de serie zijn toegevoegd... Verder valt het me op dat David Hayter door de jaren heen een betere voice-actor is geworden.
pi_26207150
Bij deel 1 had je geen first person-schieten he ?
pi_26208294
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:07 schreef Markster het volgende:
Bij deel 1 had je geen first person-schieten he ?
Inderdaad! (Behalve bij de Sniper-gun, Nikita en Stinger) En dat maakt het wel èrg lastig! Verder kun je Snake niet zo nauwkeurig bewegen als in de nieuwere versies en als je dan een mannetje van achteren wilt besluipen om 'm te wurgen dan loop je zo tegen 'm aan als je niet uitkijkt. Op "hard" staat ook de radar uit. Nou vind ik dat bij MGS3 wel wat hebben en het is duidelijk dat MGS3 daar wel voor gemaakt is (Directional Microphone en dat soort grappen...), maar bij MGS1 is dat wel lastig, óók omdat je daar niet je rechter analoge pook kan gebruiken om nèt effe wat verder te kijjken, zoals bij MGS3.

Ach ik ben gewoon te veel verwend door MGS3.
pi_26208399
Oja, ik weet dat nog wel. Ik speelde mgs2 ook niet echt stealthie. Eigenlijk de andere delen ook niet, maar bij 3 doe ik me uiterste best. Bij het laatste deel is het echt leuk om het te doen, maar nog steeds niet noodzakelijk, helemaal niet als je de patriotgun hebt. Oneindig knallen zonder te herladen
pi_26208629
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:46 schreef Markster het volgende:
Oja, ik weet dat nog wel. Ik speelde mgs2 ook niet echt stealthie. Eigenlijk de andere delen ook niet, maar bij 3 doe ik me uiterste best. Bij het laatste deel is het echt leuk om het te doen, maar nog steeds niet noodzakelijk, helemaal niet als je de patriotgun hebt. Oneindig knallen zonder te herladen
Ik speel alle MGS's eigenlijk een soort van "semi-stealthy". Dus mannetjes vermoorden, zònder het alarm af te laten gaan. Subtiel alles en iedereen uitroeien en vervolgens rustig het gebied verkennen. Bij MGS 1 en 2 kwam ik er meestal mee weg door mannetjes van achteren te besluipen en ze vervolgens te wurgen of te "hold-uppen" bij deel 2.

Bij deel 3 probeer ik ze meestal van een afstand te vermoorden met een snipergun of met een machinegeweer met suppressor en als je van te voren een chaff-grenade gooit gaat de alarm ook niet af! Bij MGS2 was het me al gelukt om 'm een keer rond te spelen zonder iemand te vermoorden, maar dan gebruikte in natuurlijk wel de stun-gun... en die mis ik ook bij deel 1
pi_26208705
Owhja, bij deel 1 heb je geen tranqgun

Ik vind het trouwens jammer dat die gun in deel 3 geen blijvende supressor heeft, voor de andere wapens vind ik het wel tof, maar ik vind die tranqgun echt nodig met supressor, en ik heb die niet altijd
pi_26208824
quote:
Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef Markster het volgende:
Owhja, bij deel 1 heb je geen tranqgun

Ik vind het trouwens jammer dat die gun in deel 3 geen blijvende supressor heeft, voor de andere wapens vind ik het wel tof, maar ik vind die tranqgun echt nodig met supressor, en ik heb die niet altijd
Ik heb nooit problemen gehad met suppressors eerlijk gezegd bij MGS3... batterijen ook niet trouwens. Had er altijd genoeg.
pi_26208930
Batterijen waren idd geen probleem. (russian glow caps eten laadt je batterij op!) Maar die supressor wel bij mij
pi_26208994
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:02 schreef Markster het volgende:
Batterijen waren idd geen probleem. (russian glow caps eten laadt je batterij op!) Maar die supressor wel bij mij
Ik had in m'n laatste potje gewoon 9 batterijen! Vergeet die smerige glow caps! Die gasbrander-ventjes droegen altijd veel batterijen bij zich en mannetjes in Groznyj Grad hadden de suppressors.
pi_26209058
Ik had nooit batterijen, ik liet hem altijd weer opladen
Ik wist niet eens dat je ze kon vinden

MGS3 noob
pi_26209088
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Markster het volgende:
Ik had nooit batterijen, ik liet hem altijd weer opladen
Ik wist niet eens dat je ze kon vinden

MGS3 noob
Nou ja... vinden. Je moet er natuurlijk wel wat moeite voor doen om ze te bemachtigen!
pi_26209206
Spel moet alweer bijna terug naar me zwager, denk dat ik hem toch nog maar zelf haal, ondanks dat ik hem al uitgespeeld heb. Ik wil gewoon alles ontdekken. Wel weer 60 euro
pi_26209346
MGS 1 was de enige die je echt met stealth moest spelen, 2 ook wel een beetje, maar met 3 ga je gewoon nooit dood, dat vind ik echt zwaar matig. Met 1 was het SHIT ik ben ontdekt en dan met bonkend hart ergens verstoppen. Met 3 is het oh ik ben ontdekt, ff iedereen neerschieten en doorlopen.
MGS 1 heerst
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_26209378
quote:
Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef peristilius het volgende:
MGS 1 was de enige die je echt met stealth moest spelen, 2 ook wel een beetje, maar met 3 ga je gewoon nooit dood, dat vind ik echt zwaar matig. Met 1 was het SHIT ik ben ontdekt en dan met bonkend hart ergens verstoppen. Met 3 is het oh ik ben ontdekt, ff iedereen neerschieten en doorlopen.
MGS 1 heerst
Heb je wel een punt.
pi_26216553
dat is inderdaad een goed punt ..ze hadden de tegenstanders wel iets krachtiger mogen maken
bij de bazen hebben ze dit dan wel weer aardig gedaan

maar je kan idd gewoon niet dood, wanneer ik ondekt wordt en ff overnieuw wil proberen, ga ik maar granaten op mezelf gooien ..anders duurt het zolang eer je dood bent

maar ja ..ik heb eigenlijk ook alleen maar echt op normal gespeeld, weet niet hoe dat bij de rest is
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_26219769
Poll: Wie is de grootste held in de MGS-trilogie?
  • Solid Snake
  • Naked Snake
  • Raiden
  • Revolver Ocelot
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_26223122
    Ik heb naked snake gekozen, omdat ik mgs2 (nog) niet gespeeld heb en mgs1 echt een hele tijd geleden gespeeld heb. Weet daarom eigenlijk nog maar weinig van het verhaal ..

Dus daarom naked snake, eigenlijk liever the boss ..maar goed
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
    pi_26225916
    En welke grapjas heeft er op Raiden gestemd?
    pi_26227601
    Barbaren, dat ik de eerste moest zijn die op Solid Snake stemde
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_26227614
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef peristilius het volgende:
    Barbaren, dat ik de eerste moest zijn die op Solid Snake stemde
    En ik de 2e !
    pi_26231351
    Die papagaai van the end he.. zie je die ook niet in sons of liberty? in de computer kamer??
    pi_26232803
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef NielZjuh het volgende:
    Die papagaai van the end he.. zie je die ook niet in sons of liberty? in de computer kamer??
    Hehe, grappig dat je daarmee komt, er zit idd een papegaai in die computerkamer. Maar of het dezelfde is? Zou me nix verbazen als dat weer zo een grapje is van MGS.
    pi_26232854
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef NielZjuh het volgende:
    Nee... dat is de parkiet van Emma... hoewel 'ie er wel veel op lijkt.
    pi_26232909
    quote:
    Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nee... dat is de parkiet van Emma... hoewel 'ie er wel veel op lijkt.
    Oja
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar geen parkiet, want parkieten kunnen niet praten, en dat doet dit beest wel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')