Er staat dat het mijn mening is.. meer niet. Ik vind het verhaal gewoon het slechtst. Je insinueert dat ik niet kan accepteren dat er een filmografische manier van spelen wordt ingezet; dat is onzin. Ik vind het gewoon het minste deel. het gevoel dat ik bij deel 1 en 3 kreeg is bij 2 weggebleven. Dat is persoonlijk en hartstikke subjectief. Ik wilde het gewoon even gezegd hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:36 schreef anima het volgende:
[..]
Gek!
MGS:2 is een perfect MGS game. Alleen veel mensen kunnen niet accepteren dat er een filmografische manier van spelen wordt ingezet, waardoor je niet als de bikkel speelt.
En dat het verhaal klote is![]()
.
Dude MGS: 2 heeft een mega vet verhaal, naar mijn mening de vetste van de MGS reeks.
[..]
Dit is echt onzin! De voiceacting is exact hetzelfde. Naar mijn weten hebben dezelfde acteurs de stemmen ingesproken. David Hayter is gewoon Snake.quote:Vermeld er ook bij dat de cube versie echt mega lame is. De cube versie mist het rauwe van de PSX versie en is veels te gelikt. Om dan nog niet te beginnen over de mega slechte voice acting op de cube versie. Totaal geen emotie in de stemmen. Het lijkt wel alsof ze de goeden tijden slechte tijden cast hebben ingehuurd om de stemmen in te spreken zo slecht geacteerd.![]()
![]()
Inderdaad! (Behalve bij de Sniper-gun, Nikita en Stinger) En dat maakt het wel èrg lastig! Verder kun je Snake niet zo nauwkeurig bewegen als in de nieuwere versies en als je dan een mannetje van achteren wilt besluipen om 'm te wurgen dan loop je zo tegen 'm aan als je niet uitkijkt. Op "hard" staat ook de radar uit. Nou vind ik dat bij MGS3 wel wat hebben en het is duidelijk dat MGS3 daar wel voor gemaakt is (Directional Microphone en dat soort grappen...), maar bij MGS1 is dat wel lastig, óók omdat je daar niet je rechter analoge pook kan gebruiken om nèt effe wat verder te kijjken, zoals bij MGS3.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:07 schreef Markster het volgende:
Bij deel 1 had je geen first person-schieten he ?
Ik speel alle MGS's eigenlijk een soort van "semi-stealthy".quote:Op woensdag 13 april 2005 22:46 schreef Markster het volgende:
Oja, ik weet dat nog wel. Ik speelde mgs2 ook niet echt stealthie. Eigenlijk de andere delen ook niet, maar bij 3 doe ik me uiterste best. Bij het laatste deel is het echt leuk om het te doen, maar nog steeds niet noodzakelijk, helemaal niet als je de patriotgun hebt. Oneindig knallen zonder te herladen
Ik heb nooit problemen gehad met suppressors eerlijk gezegd bij MGS3... batterijen ook niet trouwens. Had er altijd genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:56 schreef Markster het volgende:
Owhja, bij deel 1 heb je geen tranqgun
Ik vind het trouwens jammer dat die gun in deel 3 geen blijvende supressor heeft, voor de andere wapens vind ik het wel tof, maar ik vind die tranqgun echt nodig met supressor, en ik heb die niet altijd
Ik had in m'n laatste potje gewoon 9 batterijen! Vergeet die smerige glow caps!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:02 schreef Markster het volgende:
Batterijen waren idd geen probleem. (russian glow caps eten laadt je batterij op!) Maar die supressor wel bij mij
Nou ja... vinden. Je moet er natuurlijk wel wat moeite voor doen om ze te bemachtigen!quote:Op woensdag 13 april 2005 23:05 schreef Markster het volgende:
Ik had nooit batterijen, ik liet hem altijd weer opladen
Ik wist niet eens dat je ze kon vinden
MGS3 noob
Heb je wel een punt.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:15 schreef peristilius het volgende:
MGS 1 was de enige die je echt met stealth moest spelen, 2 ook wel een beetje, maar met 3 ga je gewoon nooit dood, dat vind ik echt zwaar matig. Met 1 was het SHIT ik ben ontdekt en dan met bonkend hart ergens verstoppen. Met 3 is het oh ik ben ontdekt, ff iedereen neerschieten en doorlopen.
MGS 1 heerst![]()
En ik de 2e !quote:Op donderdag 14 april 2005 18:15 schreef peristilius het volgende:
Barbaren, dat ik de eerste moest zijn die op Solid Snake stemde
Hehe, grappig dat je daarmee komt, er zit idd een papegaai in die computerkamer. Maar of het dezelfde is? Zou me nix verbazen als dat weer zo een grapje is van MGS.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef NielZjuh het volgende:
Die papagaai van the end he.. zie je die ook niet in sons of liberty? in de computer kamer??
Nee... dat is de parkiet van Emma... hoewel 'ie er wel veel op lijkt.quote:Op donderdag 14 april 2005 20:36 schreef NielZjuh het volgende:
Die papagaai van the end he.. zie je die ook niet in sons of liberty? in de computer kamer??
Ojaquote:Op donderdag 14 april 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... dat is de parkiet van Emma... hoewel 'ie er wel veel op lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar geen parkiet, want parkieten kunnen niet praten, en dat doet dit beest wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |