Slijmbal.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:58 schreef Alicey het volgende:Friezen
Er moeten er nog een paar op hun favoriete modje stemmen.![]()
Dat stomme 'argument' altijd... jullie Hollanders hebben in de hele geschiedenis nooit iemand vermoord zeker...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
De friezen hebben bonifatius vermoord ! Dat schreeuwt om wraak !
Lijkt me wel leuk inderdaad, een soort stammenoorlog. Daar breken ook oorlogen uit omdat je overgrootvader 400 jaar geleden lelijk naar iemand heeft gekeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
De friezen hebben bonifatius vermoord ! Dat schreeuwt om wraak !
Pyromaan.quote:
Was het dus toch strategisch.quote:Slijmbal.Maar idd, dat moet nog.
Welnee, we waren altijd een heel gemoedelijk volkje. Vooral aan de andere kant van de oceaan.quote:Dat stomme 'argument' altijd... jullie Hollanders hebben in de hele geschiedenis nooit iemand vermoord zeker...
En Willem II bij Hoogwoudquote:Op maandag 28 maart 2005 21:55 schreef SingleCoil het volgende:
De friezen hebben bonifatius vermoord !
Ach ja... als je erover nadenkt is het een vrij loos iets, maar toch is het mooi.quote:
Mm? Hoezo?quote:Was het dus toch strategisch.
Precies. En de moordenaars van Bonifatius waren niet 'de Friezen', maar een groepje. (vgl. 'de Nederlanders hebben Pim Fortuyn / Theo van Gogh vermoord')quote:Welnee, we waren altijd een heel gemoedelijk volkje. Vooral aan de andere kant van de oceaan.
Het kan heel mooi zijn.. Hier was het "vroeger" ook met nieuwjaarsvuren. Ieder jaar was de politie op de been om het tegen te houden, en ieder jaar slaagde men er weer in om een groot vuur aan te steken net op het moment dat ze even niet patrouilleerdenquote:Op maandag 28 maart 2005 22:19 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ach ja... als je erover nadenkt is het een vrij loos iets, maar toch is het mooi.
Er werd getwijfeld hoe de tussenstand met Friezen was.quote:Mm? Hoezo?
Ik ben vandaag zooooo aardig tegen Friezen.quote:Precies. En de moordenaars van Bonifatius waren niet 'de Friezen', maar een groepje. (vgl. 'de Nederlanders hebben Pim Fortuyn / Theo van Gogh vermoord')
Dus. En nu weer aardig tegen Friezen.![]()
Niet onnodig in ieder geval. Friezen zijn onbetrouwbaar en gevaarlijk. Ze schieten zelfs met deeltjes.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:06 schreef Maethor het volgende:
Dat stomme 'argument' altijd... jullie Hollanders hebben in de hele geschiedenis nooit iemand vermoord zeker...
Ja, hier mag ook niet iedereen zomaar zo'n bult maken, maar heb je een vergunning nodig, controle etc. Maar dat is ook wel weer goed, als je ziet wat er van af waait aan gloeiende rommel. Dat wil je niet naast je boerderij met rieten dak als de wind verkeerd staat.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:21 schreef Alicey het volgende:
Het kan heel mooi zijn.. Hier was het "vroeger" ook met nieuwjaarsvuren. Ieder jaar was de politie op de been om het tegen te houden, en ieder jaar slaagde men er weer in om een groot vuur aan te steken net op het moment dat ze even niet patrouilleerden
Ah, zo.quote:Er werd getwijfeld hoe de tussenstand met Friezen was.
Mja, beetje dubieus.quote:Ik ben vandaag zooooo aardig tegen Friezen.
Doe maar, baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef SingleCoil het volgende:
Zal ik ook nog gaan stemmen ? Meestal stem ik niet. Zou mijn mening belangrijk genoeg zijn om gehoord te worden ?
Hier gaat het om een open plein, dus geen gevaar... Maargoed, het mag nou eenmaal niet, dus controleren ze.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:25 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, hier mag ook niet iedereen zomaar zo'n bult maken, maar heb je een vergunning nodig, controle etc. Maar dat is ook wel weer goed, als je ziet wat er van af waait aan gloeiende rommel. Dat wil je niet naast je boerderij met rieten dak als de wind verkeerd staat.
Misschien zelfs dan niet.. Alleen is het natuurlijk wel zo wat SingleCoil zegt, jullie schieten met deeltjes.quote:Mja, beetje dubieus.Straks na de verkiezingen kunnen we weer de volle laag verwachten zeker.
Ach nee, natuurlijk niet.quote:
Oh, maar dat is niet iets typisch Fries hoorquote:Friezen zijn onbetrouwbaar en gevaarlijk. Ze schieten zelfs met deeltjes.
Ik vraag het me af...ik schiet in ieder geval nooit met deeltjes, en A. ook niet. Lupa weet ik niet, Sly vind deeltjes raar en eng en zou er nooit mee schieten. Alleen Haus...da's een probleem, dat geef ik toe. Maar hij schiet nooit gericht, of alleen op de benen, en alleen uit noodweer.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:34 schreef Maethor het volgende:
Oh, maar dat is niet iets typisch Fries hoor
Haus is een Groninger, dus die gaat vast ook veel om met Friezen, en waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vraag het me af...ik schiet in ieder geval nooit met deeltjes, en A. ook niet. Lupa weet ik niet, Sly vind deeltjes raar en eng en zou er nooit mee schieten. Alleen Haus...da's een probleem, dat geef ik toe. Maar hij schiet nooit gericht, of alleen op de benen, en alleen uit noodweer.
Dat heb je snel redelijk goed ingeschat SCquote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik vraag het me af...ik schiet in ieder geval nooit met deeltjes, en A. ook niet. Lupa weet ik niet, Sly vind deeltjes raar en eng en zou er nooit mee schieten. Alleen Haus...da's een probleem, dat geef ik toe. Maar hij schiet nooit gericht, of alleen op de benen, en alleen uit noodweer.
Ik heb het niet alleen druk met werk waarschijnlijk..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Klinkt best wel logisch hoor.
Ik heb nog geen idee hoe mijn week wordt, want er gebeurt weer van alles. Dat is altijd zo bij de werkgever waar ik voor werk. Soms meer verandering dan zelfs ik leuk vind
Lekker!quote:Wel weer een korte week, want vrijdag ga ik met een vriendin naar Eurodisney voor het weekend
Gelukkig kunnen ze het alleen met een deeltjesversneller, en die dingen hoor je van kilometers afstand aankomen.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:53 schreef SingleCoil het volgende:
wel, daat zit ik dan weer, in m'n eentje. ik buk wel hoor, als ze deeltjes gaan schieten...
als het goed is staat er nog een paasei op m'n bureau op kantoor, alleen ben ik daar al twee weken niet geweestquote:Op maandag 28 maart 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Hebben jullie ook allemaal zoveel paaseitjes over?
Je kunt niet de Ierse pub induiken?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:25 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen. ik zo op weg naar Ierland. een gesprek met m'n manager. moet naar Dublin en ben daar nog nooit geweest dus misschien kan ik nog even wat zien vanuit de taxi
Hoe groot is dat paasei?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het goed is staat er nog een paasei op m'n bureau op kantoor, alleen ben ik daar al twee weken niet geweest
misschien kan ik hem deze week even ophalen en dan moet ie snel op natuurlijk
Naar je maag zodat ze weer samen met hun broertjes en zusjes zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:55 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen.
schaapje, wat doe je voor werk dat je zoveel onderweg bent?
Ow, en desnoods wil ik me wel opofferen om me hier en daar over eenzame, overgebleven paaseitjes te ontfermen![]()
Jaaah!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar je maag zodat ze weer samen met hun broertjes en zusjes zijn?
Je bent te goed voor ze.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaaah!
One big happy family, together again
Ach, dat hoor ik wel vaker, ik ben zo'n goed mensquote:
Nouja, veel mensen ook wel voor mensen en dieren, maar voor paaseitjes is toch iets anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, dat hoor ik wel vaker, ik ben zo'n goed mens![]()
Ik heb gewoon een heel groot hartquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, veel mensen ook wel voor mensen en dieren, maar voor paaseitjes is toch iets anders.
uhuhquote:
quote:Als een koalabeer door de vroege stilte
Snuivend aan het levensgeluk
Niemand kan de waarheid besproeien
Maar de peper is nooit stuk
Door het bos der lianen
Onder de grote weg des schulds
Partizanen in de houding
Zoals koeien voor het smuls
Blijvend als een foute rechter
Kaas in de hand, oh zo schoon
Participeren is niet handelen
En in de ochtend brand zijn troon
quote:
Ik ben te blond om het te volgen geloof ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:15 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb even een gevoelig gedicht geschreven als tvp (ps. Ik ga hem overal op het forum strooien)
[..]
Maar dat komt alleen door je persoonlijke betrokkenheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:27 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen overigens.
Het is dinsdag.
Ik moet naar mijn werk.
Het schiet niet erg op.
Kutwerk!
Dat is pas een gevoelig gedicht !
Precies. Als ware dichter moet je afstand kunnen nemen. De werkelijkheid zien door een waas!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
Maar dat komt alleen door je persoonlijke betrokkenheid.
Dat je het door een waas zag geloof ik wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies. Als ware dichter moet je afstand kunnen nemen. De werkelijkheid zien door een waas!
Ik ben niet zo plannerig, maar het komt vandaag neer op werken, veel telefoontjes, en een tandarts-bezoek.quote:Ik ga werken. Wat is jullie planning van vandaag?
Het gaat toch duidelijk over een Afghaanse man die de liefde bedrijft met een kameel uit de onderwereld, me dunkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
Ik ben te blond om het te volgen geloof ik.
Ik smulquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:25 schreef SingleCoil het volgende:
smuls ? watties "smuls" ?
Je prikkelt de fantasie ermee.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het gaat toch duidelijk over een Afghaanse man die de liefde bedrijft met een kameel uit de onderwereld, me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |