Oja, wat is de url daarvan?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef Christine het volgende:
Daar is al een topic over.
Niemand dwingt je om die tekst te lezen hoor. Gewoon de test doen kan ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:23 schreef PLAE@ het volgende:
Een ongeduldige burger want ik vind het veels te veel tekst. Ik wil die test doen en uitkomst zien. Niet te veel gedoe.
oh, dat wist ik nog niet, joepiequote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij doet het weer hoor [afbeelding].
Gelukkig welquote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij doet het weer hoor [afbeelding].
Oké, dan laat ik deze wel open tot iemand het andere topic vindt.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:24 schreef Christine het volgende:
Ik kan 'm alleen niet vinden.
same herequote:Op maandag 28 maart 2005 16:20 schreef zodiakk het volgende:
Ikzelf ben volgens de test een postmoderne hedonist.
Nog een doe een testje en wordt in een hokje geplaatst-topicquote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, dan laat ik deze wel open tot iemand het andere topic vindt.
wannabe modquote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat dus jaquote:Op maandag 28 maart 2005 16:31 schreef Avani het volgende:
De opwaarts mobiel
De carrièregerichte individualist met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning.
![]()
Klopt als een bus.quote:Uw profiel vertoont de meeste overeenkomsten met dat van de postmoderne hedonist.
De postmoderne hedonist
De pionier van de beleveniscultuur, waarin experiment en het breken met morele en sociale conventies doelen op zichzelf zijn geworden.
Mensen die tot de postmoderne hedonisten worden gerekend, zijn individualistisch en tonen een sterke wil tot zelfbeschikking. Ook hechten zij veel waarde aan zelfontplooiing en persoonlijke groei. Mensen binnen dit milieu hebben een onafhankelijke leefstijl en hechten er veel belang aan zelf te kunnen beslissen over de dingen die hen aangaan. Opvallend is het relatief grote aantal mensen dat zelfstandig een beroep uitoefent. Werk is belangrijk, maar niet heilig: ook activiteiten in de vrijetijdssfeer kunnen intrinsieke voldoening geven. Postmoderne hedonisten genieten van kunst en cultuur (museumbezoek, cabaret en toneel), maar er is ook sprake van een rijk uitgaansleven en er wordt veel aan sport gedaan. Binnen dit milieu komt het traditionele gezinspatroon relatief minder vaak voor.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:
2. Nieuwe conservatieven
3. Kosmopolieten
4. Gemaksgeorienteerden
5. Postmaterialisten
6. Opwaarts mobielen
7. Moderne burgerij
8. Traditionele burgerij
Is dat hip ofzoquote:Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
De opwaarts mobiel
Blijkbaarquote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef tho_Omas het volgende:
Is dat hip ofzoIk hoopte nog dat ik de enige was.
Nog een doe een testje en wordt in een hokje geplaatst-topicquote:Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij dezequote:Op maandag 28 maart 2005 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een doe een testje en wordt in een hokje geplaatst-topic
Doe jij hem ff dicht Christine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |