quote:Ik ga zaterdag daar karten. Heb er al eens eerder gkart. Is echt een hele leuke baan, goed gevarieerd en je kan heerlijk scheuren. En oja, let niet op het bord "Gaspedaal los!", als je naar beneden scheurt, dat is echthet gaafste gedeelte van de baan.
Op donderdag 04 oktober 2001 15:38 schreef Thijsemans het volgende:
Ik ga het vanavond met een clubje eens proberen bij Bleekemolen Kart planet in Delft.... 270cc....hmmm
Enjoy!
quote:Delft, that is
Op donderdag 04 oktober 2001 15:44 schreef Almighty het volgende:
Die heeft mijn pa gebouwd, dus die is het beste van allemaal!!
quote:heeft je pa die letterlijk gebouwd (bouwvakker) of heeft em ontworpen?
Op donderdag 04 oktober 2001 15:44 schreef Almighty het volgende:
Die heeft mijn pa gebouwd, dus die is het beste van allemaal!!
En dat was het wel eigenlijk!!
Die in Den Haag (Uithof) is overigens ook wel stoer, lekker snel circuit.
quote:
Op donderdag 4 oktober 2001 20:27 schreef Dr_Crouton het volgende:
quote:OMGF, bijna 2 jaar, mooie schop Ceriel
Op dinsdag 8 juli 2003 00:22 schreef Ceriel het volgende:
quote:schitterend, hè! dat krijg je door die briljante zoekfunctie !
Op dinsdag 8 juli 2003 00:27 schreef vosss het volgende:[..]
[..]OMGF, bijna 2 jaar, mooie schop Ceriel
quote:Hezemans? Daar op ekkersrijt? Die is leuk inderdaad, alleen je komt er wel onder de blauwe plekken vandaan met die rare kom bocht waar je echt doorheen stuitert. Ook niet erg goed voor de karts lijkt me
Op donderdag 4 oktober 2001 18:02 schreef febster het volgende:
Niemand op de kartbaan in ehv geweest? Die vind ik zelf namelijk erugg
!! (oke t is mijn enigste baan waar ik op heb gereden maar toch
)
Traxx in Uden is wel aardig, geen niveau verschillen das minder doet wel veel nieuwer aan als hezemans. Vaak ook veel drukker, dus dat is minder dan zit je met allemaal van die trage meuk op de baan.
Tilburg vond ik niet veel soeps (weet ook niet meer hoe die heette).
quote:Die in ehv is ook niet alles nee, traxx in Uden is gaver, en Coronel in Den Haag is kinderachtig...
Op dinsdag 8 juli 2003 11:25 schreef DIJK het volgende:[..]
Hezemans? Daar op ekkersrijt? Die is leuk inderdaad, alleen je komt er wel onder de blauwe plekken vandaan met die rare kom bocht waar je echt doorheen stuitert. Ook niet erg goed voor de karts lijkt me
. Ook had ik daar nogal moeite een beetje een acceptabele tijd te zetten.
Traxx in Uden is wel aardig, geen niveau verschillen das minder doet wel veel nieuwer aan als hezemans. Vaak ook veel drukker, dus dat is minder dan zit je met allemaal van die trage meuk op de baan.
Tilburg vond ik niet veel soeps (weet ook niet meer hoe die heette).
P.s. als je de gare kombocht goed ingaat dan stuiter je nauwelijks. En veel tijd win je onder bij dat gare bochtenstuk achteraan.
[Dit bericht is gewijzigd door MasterHubers op 08-07-2003 11:35]
quote:Ja, niet zo extreem nee. Maar nog wel gaaf vind ik!
Op dinsdag 8 juli 2003 11:31 schreef MasterHubers het volgende:[..]
en Coronel in Den Haag is kinderachtig...
quote:hmmzz misschien toch nog maar eens gaan kijken dan, ik kwam niet onder de 43 en dat terwijl de best maandtijd 39 laag was.. Dat vond ik toch wel tegenvallen 4 sec verschil..
Op dinsdag 8 juli 2003 11:31 schreef MasterHubers het volgende:
P.s. als je de gare kombocht goed ingaat dan stuiter je nauwelijks. En veel tijd win je onder bij dat gare bochtenstuk achteraan.
quote:Volgens die site trekken ze 65.. Dat is niet zo heel hard hoor.. dat zullen ze bij hezemans ook wel halen.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:14 schreef DeStedebouwer het volgende:
Outdoor kartingcircuit "De Lansard" in Eindhoven. Die gaan gewoon wat harder dan die grasmaaiers bij Hezemans.
quote:Je hebt snelle en langzame huurkarts, en mij werd vertelt dat die snelle toch wel 75 - 80 gingen. En bij Hezemans is de baan vrij kort, vooral het rechte stuk, en daar kun je bij de Lansard echt flink doorvlammen.
Op dinsdag 8 juli 2003 15:34 schreef DIJK het volgende:[..]
Volgens die site trekken ze 65.. Dat is niet zo heel hard hoor.. dat zullen ze bij hezemans ook wel halen.
quote:Tja, wie heeft er dan ook een recht stuk nodig om door te vlammen
Op dinsdag 8 juli 2003 15:44 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Je hebt snelle en langzame huurkarts, en mij werd vertelt dat die snelle toch wel 75 - 80 gingen. En bij Hezemans is de baan vrij kort, vooral het rechte stuk, en daar kun je bij de Lansard echt flink doorvlammen.
Nee serieus, misschien moet ik die lansard ook maar eens proberen. Bij traxx was t rechte stuk overingens ook langer dan bij hezemans.
Daar hadden ze in Uithoorn, Utrecht, Delft en Alblasserdam nog nooit van gehoord...
Wel leuk zijn:
Uitgeest: Lekker snel en een paar mooie bochtencombinaties
Michael Schumacher () kartbaan in Kerpen (Duitsland):
Tis een stukje rijden, maar je weet niet wat je ziet... Superbaan, gelijkwaardige karts en een mooie layout.
Buiten:
Binnen:
Ben er inmiddels 2x geweest voor een 1-uurs race met een groep bekenden, echt leuk (ook voor de MS-haters:)).
In Nederland is DeFabrique in Maarssen echt heel goed als binnenbaan en Uitgeest als buitenbaan een aanrader!
Ik ben iinmiddels al op een stuk of 20 kartbanen in Nederland en Belgie geweest en deze steekt er echt met kop en schouders bovenuit!
Weet er iemand een uitdagende baan (binnen of buiten) in Nederland waar de karts gelijkwaardig aan elkaar zijn zodat je een eerlijke race kan rijden?
Zoiets als MS Kartcenter dus, maar dan dichterbij huis
quote:Ik ben er nog nooit geweest, maar Coronel Kartracing in Enschede schijnt heel erg goed te zijn!
Op woensdag 9 juli 2003 00:00 schreef Eyeopener het volgende:
Vraagje:Weet er iemand een uitdagende baan (binnen of buiten) in Nederland waar de karts gelijkwaardig aan elkaar zijn zodat je een eerlijke race kan rijden?
Zoiets als MS Kartcenter dus, maar dan dichterbij huis
quote:Ik zelf vind de baan in enschede niet een mooie baan. Ben er een keertje wezen karten en zat toen gelijk in de top 25 van de maand. Ben eerlijk gezegt best wel goed meestal maar moet tog altijd wel een keertje wennen aan de baan en dat was in enschede niet nodig
Op woensdag 9 juli 2003 01:03 schreef Ceriel het volgende:[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar Coronel Kartracing in Enschede schijnt heel erg goed te zijn!
Gelijkwaardige karts en een cool circuit. (Ook wel te zien aan de plattegrond) moet je ff kijken op www.coronel-kartracing.nl en dan naar Enschede gaan.
Is er al iemand bij VanderEnde in Poeldijk wezen karten??
Misschien ga ik daar eind van de week nog naartoe.
quote:Correctie : 7 banen .. en Silverstone is wel de leukste qua hoogteverschillen en snelle stukken.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:16 schreef Virus.NL het volgende:
Silverstone in Zwanenburg blijft een hele leuke baan.
quote:Ik vond het een fantastische baan, veel full-speed stukken, hier won ik dan ook al mijn tijd op de tegenstander..
Op dinsdag 15 juli 2003 15:10 schreef Druppel het volgende:[..]
Ik zelf vind de baan in enschede niet een mooie baan. Ben er een keertje wezen karten en zat toen gelijk in de top 25 van de maand. Ben eerlijk gezegt best wel goed meestal maar moet tog altijd wel een keertje wennen aan de baan en dat was in enschede niet nodig
--edit--
Baanlayout:
quote:Is die echt leuk, en goede karts?? Ik ben er weleens langsgereden en het lijkt me wel wat om daar een keer te gaan karten.
Op zaterdag 8 november 2003 04:50 schreef zerrocool het volgende:
vd ende in poeldijk
Meestal gaan we in Zwanenburg(Silverstone) karten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |