Bingo!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:04 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh ja, BB King!
Helemaal correct!!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Belle & Sebastian - If You're Feeling Sinister
Van welke andere Nederlandstalige rockband is de Snevo's eigenlijk een voortzetting, maar met een andere leadzanger?quote:Nu ben ik een ouwe lul
en dat komt nooit meer goed.
Ik zou een moord doen voor
een beetje jeugdige overmoed.
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Een stukje tekst uit het nummer Jan Gijzenkade van de Snevo's (Snelle Vogels)
[..]
Van welke andere Nederlandstalige rockband is de Snevo's eigenlijk een voortzetting, maar met een andere leadzanger?
Dat is nogal overdreven gesteld. Het is toch ook niet de voortzetting van The Jack Of Hearts maar dan met een andere ritmesectie?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Tröckener Kecks
Daar heeft-ie idd wat van weg zo, maar nee. Dit is een Engelsman, en de foto stamt uit 1966.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Robert Long?
Bravoquote:Op maandag 28 maart 2005 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eric Clapton?
Maar wel een Indische dan wel indo, toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eehm..nee.
Nee, zegt me niks.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien weet een van jullie dit: ik heb ooit eens een site gezien wat een soort dna-structuur ofzo voorstelde, en als je dan een band- of artiestnaam intoetste, dan kwamen er rondom het 'ballonnetje' van die band allemaal bands die er op leken, en die je dan vervolgens weer kon aanklikken, enz. Net zoals de similar artists van Allmusic, maar dan wel similar zeg maar (ik vind persoonlijk dat allmusic de plank behoorlijk vaak flink misslaat).
Iemand enig idee welke site ik zoek?
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.musicplasma.com/
Volgens mij is ze afro-amerikaans, GLO
Oh.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.musicplasma.com/
Volgens mij is ze afro-amerikaans, GLO
Ik dacht ook TVP (2005)quote:Op maandag 28 maart 2005 22:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit zijn de 3 die ik gebruikt heb:
TMTLTL (1978)
LHIFTB (1984)
IYC (1981)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |