quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:55 schreef SuUz2ko het volgende:
Er is ook daar in de buurt iemand neergeschoten vannacht.
mmm.
texel-plaza.nl
zal vanavond wel meer staan.
En uiteraard weet ik weer meer, mn collega woont dus naast dat huis. Het precieze weet ik er niet van maar goed dit dus even:quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:11 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, ik hoorde het van m'n broertje, schijnt een fijne pow pow schietpartij te zijn geweest. Armeniërs in het spel hoorde ik ook.
Gebeurd er ook nog eens wat hier, net Den Helder!..
Meer info bitte... waar gaat het overquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Wie wil er kaartjes kopen voor onze voorstelling "Een Midzomernachtdroom" op 23 April 2005?
Ze kosten 4 euro per stuk. Komt allen!![]()
Gezellig, die Armeniërs. Jij weet dan wel meer Niels, ík heb het gezien. Mm'n mama (die bij pap en ik aan het kijken was) is daar om 21:00 langsgefietst, was er nog niets aan de hand. En om 22:15, toen wij daar langsfietsten, waren de hulptroepen al bezig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:02 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
[..]
En uiteraard weet ik weer meer, mn collega woont dus naast dat huis. Het precieze weet ik er niet van maar goed dit dus even:
Twee gezinnen (idd Armeniërs dacht ik) hebben dus ruzie, de dochter van de een gaat met de zoon van de ander ofzo en met iets regelen kregen de ouders dus ruzie met elkaar en heeft een van de zoons van ouder A ouder B neergeschoten. Drie kogels: 1 op buikhoogte, 1 in de schouder en 1 een paar centimeter onder het oog...
Onze collega heeft die man dus in de stabiele lighouding gedingest en doen z'n vinger half in z'n kop gestoken oid om het bloeden van z'n hoofdwond te stelpen..
Smakelijk eten allemaal
Ik kan met wat details fout zitten hoor, je vraagt tenslotte niet door over zulk soort dingenalthans niet vandaag
Verder hoe het met die man zit: Hij ligt nog in kritieke toestand in ziekenhuis van Alkmaar....
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Meer info bitte... waar gaat het over![]()
En hoe lang is het toneelstuk ongeveer![]()
23 april is btw een zaterdag
ah, het is dat Oberon gevalquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Als het goed is heeft mijn papa jullie nu wel genoeg geinformeerd over de inhoud van het stuk.
Toneelstuk zal ongeveer 2 uur duren.
M'n collega heeft meer gezienquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Gezellig, die Armeniërs. Jij weet dan wel meer Niels, ík heb het gezien. Mm'n mama (die bij pap en ik aan het kijken was) is daar om 21:00 langsgefietst, was er nog niets aan de hand. En om 22:15, toen wij daar langsfietsten, waren de hulptroepen al bezig.
En ik liep er om 21.15 nog langsquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gezellig, die Armeniërs. Jij weet dan wel meer Niels, ík heb het gezien. Mm'n mama (die bij pap en ik aan het kijken was) is daar om 21:00 langsgefietst, was er nog niets aan de hand. En om 22:15, toen wij daar langsfietsten, waren de hulptroepen al bezig.
yay! (Op 26 april was er dacht ik al wel wat geregeld voor de bovenbouw.)quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:15 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso minimaal 1 kaartje koopt
het worden er of 2, 3 of 4 gok ik zo
Hang er vanaf wie er allemaal mee gaan
Ik heb geen les van je vader (maar van die stomme Henk), dus ik weet niets, wil je het mij misschien uitleggen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:54 schreef DearPrudence het volgende:
[afbeelding]
Wie wil er kaartjes kopen voor onze voorstelling "Een Midzomernachtdroom" op 23 April 2005?
Ze kosten 4 euro per stuk. Komt allen!![]()
Ja, ik speel er zelf in mee. En nee, ik heb nu geen tijd.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb geen les van je vader (maar van die stomme Henk), dus ik weet niets, wil je het mij misschien uitleggen?(Speel je er zelf toevallig in mee?)
http://www.nu.nl/news/504(...)_met_mobieltjes.htmlquote:Als mensen tussen 12.30 en 13.00 uur de straat op gaan en hun mobieltje richten naar het oosten, werken die tienduizenden mobieltjes samen als één grote radiospiegel. Het zwakke Huygenssignaal kaatst dan via de ruimte terug naar het oosten van ons land, waar het terecht komt bij de Drentse syntheseradiotelescoop. De verhoogde opbrengst zorgt ervoor dat deze telescopen het Huygens-signaal luid en duidelijk ontvangen.
http://www.kennislink.nl/web/show?id=129597quote:Je mobieltje als telescoop gebruiken? Aanstaande vrijdag kan iedereen meeluisteren naar Huygens. Deze Europese ruimtesonde staat sinds 14 januari op Titan. Na een reis van zeven jaar met NASA’s sonde Cassini landde Huygens op de grootste Saturnus-maan.
Dat is niet bepaald slim hequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:04 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, geschiedenis is nog best veel. (ik had alleen maar paragraaf 1 gelezen.)
You're in luck, was net bezig met wat samenvatten:quote:Kan Ruben mij misschien uitleggen wat belangrijk is om te weten?
Even noemt ie dat, 2 uur!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:20 schreef MrAli het volgende:
Zo tennissen wat gaaf, 3 uur lang staan slaan..
Eerst een potje tegen Jacques en Adam, toe even gemengd, en daarna nog even enkelspel tegen Hans, lekker bezig geweest dus..
Ah, kijk, dacht ik het niet..quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, ik speel er zelf in mee. En nee, ik heb nu geen tijd.
Maar een ander keer dan.
Dat het nergens op slaat snapte ik ook wel, maar dat het 1 april was was ik vergetenquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/504(...)_met_mobieltjes.html
[..]
http://www.kennislink.nl/web/show?id=129597
Gaat er al een belletje rinkelen?
JUIST!
vrijdag is het 1 april
-edit: Zal het ons/mij lukken om wat leraren te laten denken dat dit echt zo is
Nouja, we zien 'm dus op school al volgens mij, dat vind ik wel genoeg. Anders komen we natuurlijk wel even kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:35 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ah, kijk, dacht ik het niet..
We komen wel even met z'n alleen kijken, toch?
En nadere uitleg heeft geen prioriteit, dus dat komt dan wel.
Damn ja, en ik net nog gevoetbald ook, ik ben echt kapot.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Even noemt ie dat, 2 uur!!
Ja, Jacques en Adam hadden ons ingemaakt met 6-1, maar we waren gewoon nog niet ingespeelt... Jacques en ik waren met 2-2 aan het winnen van hun, maar toen moest Adam weg (jaja...)
Daarna de eerste set tegen Alwin 6-4 gewonnen, toen van 1-5 teruggekomen naar 6-6, heeft hij die tie-break gewonnenDe derde zet had ik 6-2 ofzo gewonnen, al met al drie uur getenissed, lekker actief. Daarna nog even muziek gehad
Wiskunde ging btw wel lekker, niet al te moeilijk maar ook niet echt leuk. Engels zit ik altijd te twijfelen, zelf zou ik het wel goed doen, maar als je dan moet kiezen
Kleine correctie, jullie hebben constant of een game achter gestaan of gelijk gestaan, dus van winnen was nog niet echt sprake hoor..quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Even noemt ie dat, 2 uur!!
Ja, Jacques en Adam hadden ons ingemaakt met 6-1, maar we waren gewoon nog niet ingespeelt... Jacques en ik waren met 2-2 aan het winnen van hun, maar toen moest Adam weg (jaja...)
Daarna de eerste set tegen Alwin 6-4 gewonnen, toen van 1-5 teruggekomen naar 6-6, heeft hij die tie-break gewonnenDe derde zet had ik 6-2 ofzo gewonnen, al met al drie uur getenissed, lekker actief. Daarna nog even muziek gehad
Wiskunde ging btw wel lekker, niet al te moeilijk maar ook niet echt leuk. Engels zit ik altijd te twijfelen, zelf zou ik het wel goed doen, maar als je dan moet kiezen
Ik vind John and John de laatste tijd een beetje kinderachtig, vroeger, rond 100 tot 150 was het nog wel erg leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:46 schreef NerdoNielso het volgende:
* NerdoNielso nu met eigen John and John wallpaper
ach, plaatje jatten en dan zelf een tekst erin zettenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind John and John de laatste tijd een beetje kinderachtig, vroeger, rond 100 tot 150 was het nog wel erg leuk.
Ach, altijd positief blijven hehquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kleine correctie, jullie hebben constant of een game achter gestaan of gelijk gestaan, dus van winnen was nog niet echt sprake hoor..
Lijkt me wel aardig, maar ik ga liever naar Landgraaf, véél groter (3 banen, 2 van 0,5 km + ). Maarja, we moeten maar een keer met z'n allen gaan boarden jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, altijd positief blijven heh
Apre-ski muziek luisteren is btw niet gezond, krijg je zin van. Wisten jullie btw dat er in Spaarnwoude (ergens in NH) ook een indoor-baan is. Een kaart voor 4 uur kost 28,50, inclusief materiaalhuur. Lijkt me wel 'ns leuk om te doen
[afbeelding]
Same problem over here, alleen net wel een aardig goede kwalie versie van 'A Fish Called Wanda' gedownload.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:54 schreef NerdoNielso het volgende:
*poef*
en toen deed msn het weer eens niet
Als ik geld had, je kan daar btw wel lekker jumpen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, altijd positief blijven heh
Apre-ski muziek luisteren is btw niet gezond, krijg je zin van. Wisten jullie btw dat er in Spaarnwoude (ergens in NH) ook een indoor-baan is. Een kaart voor 4 uur kost 28,50, inclusief materiaalhuur. Lijkt me wel 'ns leuk om te doen
[afbeelding]
OK, maar wat betaal je daar dan voor?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lijkt me wel aardig, maar ik ga liever naar Landgraaf, véél groter (3 banen, 2 van 0,5 km + ). Maarja, we moeten maar een keer met z'n allen gaan boarden ja.
Er zijn in ieder geval geen rotsen he Aliquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als ik geld had, je kan daar btw wel lekker jumpen.
Voor 4 uur, exclusief boardhuur, wat wij toch niet nodig hebben:quote:OK, maar wat betaal je daar dan voor?
1 van 520 en 1 van 500 dus.quote:De piste
De grootste attractie van SnowWorld zijn de indoor-skipistes met echte sneeuw. Nergens anders in Nederland vindt u een indoorbaan van dit formaat.
SnowWorld Landgraaf
SnowWorld Landgraaf beschikt over drie pistes met 8 liften. De langste piste is 520 meter, voor kinderen en beginners is er een oefenpiste van 100 meter lang. In de zomer bevindt zich een big jump voor gevorderde snowboarders op één van de pistes. In 2002 werd de 6-persoons stoeltjeslift voor het eerst in gebruik genomen die je helemaal tot het hoogste punt van de piste brengt. Sinds oktober 2003 is SnowWorld Landgraaf uitgebreid met een derde piste met een lengte van 500 meter.
Achteraf toch wel een meesterlijke actie..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval geen rotsen he Ali.
Valt me mee, een keer in de zomer misschien.quote:[..]
Voor 4 uur, exclusief boardhuur, wat wij toch niet nodig hebben:
Door de weeks: ¤ 27,50
In het weekend: ¤ 35,00
In de zomer een jump voor ons, en de kinderpiste van 100 m voor Hans en Niels.quote:[..]
1 van 520 en 1 van 500 dus.
Lopen is saai (maar wel goed voor je), maar in de zomer fiets ik heel veel. Ga je dan een keertje met me mee? In twee uurtjes het hele eiland rond fietsen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:56 schreef NerdoNielso het volgende:
*weer terug van joggen*
hey, 500 m kom ik wel af !!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:09 schreef MrAli het volgende:
In de zomer een jump voor ons, en de kinderpiste van 100 m voor Hans en Niels.
Als je ff wacht tot in mijn rijbewijs heb wil ik je er wel even heen scheuren als je de benzine betaald..quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
hey, 500 m kom ik wel af !!
Maar het probleem is dat je voor Landgraaf iets van vier uur in de trein zit, en daar heb ik dus even geen zin in. Maar 'n keertje (in de meivakantie ofzo) met een groep boarden lijkt me wel leuk
In twee uur rond Texel fietsen zonder hard te rijden? Mag je mij vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:En Ali, misschien wil ik wel 's meefietsen van de zomerFietsen is wel leuk, alleen niet al te hard
Of course.quote:En veel tenissen
Neem maar van mij aan, als je tegen een tegenstander moet spelen waarvan je bij voorbaat al weet dat ze er niets van bakken is je inzet niet al te hoog. En gaat ook je spel achteruit, door je lage inzet, maar ook de de tegenstander, die trekken gewoon je niveau omlaag. En Nederland doet een stapje minder, die Armeniërs hebben niets te verliezen en vinden het gaaf om tegen 'het grote' Nederland te spelen, die zullen dus wel 10 stapjes extra doen.quote:Scheikunde begin ik wel te snappen, alleen niet al te boeiend... had meer interesse voor de (saaie) 2-0 overwinning op Armenie... die sukkels konden niet voetballen, en dan maar 2-0
Goed, slapen, dan ben ik morgen ook weer lekker fris... en Ruben, zullen we morgen Constantine kijken, ik neem 'm iig wel mee
Dat duurt net te langquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als je ff wacht tot in mijn rijbewijs heb wil ik je er wel even heen scheuren als je de benzine betaald..
Je hebt hard en hard, en van mij hoeft het niet in twee uur. En daarvoor is mijn bak zat (en als Niels mee mag, kan ik het ook wel bijhoudenquote:[..]
In twee uur rond Texel fietsen zonder hard te rijden? Mag je mij vertellen hoe je dat voor elkaar krijgt.En dat moet je sowieso niet doen op die bak die jij heb.
Niks mis met Armeniërs. Alleen een geladen pistool thuis hebben is wat minder.quote:
Scheikunde was kut dat ik m'n binas vergeten was, had de indruk dat er toch dingen bij die elektrodepotentialen anders waren... maar Rene moet daar mee rekening mee houden...quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Scheikunde ging goed, Frans was kut, maar dat maakt niet uit, kreeg toen hoofdpijn. Last van gehad bij Geschiedenis maar daar hoefde je toch niet al te veel na te denken, ging wel ok dacht ik.
Nu ga ik met m'n ogen dicht naar Tool luisteren.
Ik heb het vermoeden dat hij thuis nog niet geladen was hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Niks mis met Armeniërs. Alleen een geladen pistool thuis hebben is wat minder.
Achja, is niet zo erg hoor. Hier in de achtertuin liggen ook een aantal scudraketten en wat atoombommen. En verder vast ook nog wel wat uranium en plutonium.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:40 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niks mis met Armeniërs. Alleen een geladen pistool thuis hebben is wat minder.
Ja, ik fiets ook altijd hart naar huis.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
En net twee uur met Ali en Kees getennist (heb ze dik ingemaakt), hart naar huis gefietst, raam open, ventilator aan, ik begin weer af te koelen
alleen hans zijn hart is thuis gekomen... de rest van hans ligt nog op de tennis baanquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja, ik fiets ook altijd hart naar huis.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:40 schreef il_mostro het volgende:
alleen hans zijn hart is thuis gekomen... de rest van hans ligt nog op de tennis baan![]()
![]()
Vwo hé?quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ja, ik fiets ook altijd hart naar huis.
Ik heb een stel schoenen, en mijn voetbalschoenen, that's all.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:50 schreef NerdoNielso het volgende:
Ik voel me officieel een wijf
ben er net achtergekomen dat ik 6 paar schoenen heb... had net twee paar bij gekocht![]()
Nu heb ik dus: een stel binnen-gymschoenen die ik niet pas
binnen-gymschoenen
schoenen voor elke dag, maar waar je niet langer dan 2 uur op wil staan (achter elkaar)
buiten-gymschonen
werk-schoenen (zwarte met suede etc. etc.)
hobby-schoenen (voor de werkplaats)
en dat vind ik eigenlijk best wel veel
Ja maar aan jou kan ik mezelf niet matchen, want jij hebt geen t-shirt zonder gat erinquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:21 schreef MrAli het volgende:
Ik heb een stel schoenen, en mijn voetbalschoenen, that's all.Owja, misschien nog een stel (hele) oude schoenen, maar dat weet ik niet helemaal zeker, hou het maar op twee paar dus.
Tis niet iets om mee te pronken, maar ik weet wel zeker dat er in mijn t-shirts, en in al mijn kleding, meer gaten zitten als in die van jou.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:37 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ja maar aan jou kan ik mezelf niet matchen, want jij hebt geen t-shirt zonder gat erin![]()
Dat zegt hij toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tis niet iets om mee te pronken, maar ik weet wel zeker dat er in mijn t-shirts, en in al mijn kleding, meer gaten zitten als in die van jou.(Gaten die erin horen niet meegerekent uiteraard.)
Ik weet van mezelf maar 1 kledingstuk met gat erinquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
Tis niet iets om mee te pronken, maar ik weet wel zeker dat er in mijn t-shirts, en in al mijn kleding, meer gaten zitten als in die van jou.(Gaten die erin horen niet meegerekent uiteraard.)
Goh, 't zal ook eens niet bij Rubinquote:(18:45:54) NerdoNielso:: hoe staat het met die ....*censuur*..........?
(18:46:06) Rubin: stuur ik je nu
(18:46:11) NerdoNielso:: k
(18:46:16) Rubin: vanavond
quote:(18:46:22) Rubin: by the way ik kan morgen niet
Jij had het net zo goed kunnen wezen hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:46 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Goh, 't zal ook eens niet bij Rubin
[..]
True, uitstellen is een vak apartquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:10 schreef MrAli het volgende:
Jij had het net zo goed kunnen wezen hoor.
Tja .... Alwin is daar opzich ook goed inquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:17 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
True, uitstellen is een vak apart
Wat een grappenmaker is die Niels toch altijd zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:19 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Tja .... Alwin is daar opzich ook goed in![]()
Meestal staat het streepje op hè de andere kant opquote:
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij niet hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:39 schreef errrrr het volgende:
[..]
Meestal staat het streepje op hè de andere kant op
Maar tsjah, als het zweet voor m'n ogen langs loopt en m'n vingers trillen van de zware inspanning maak ik af en toe nog wel stomme fouten
Ok, informaticatijd
Je hebt 'heeee' (hé) en 'heh' (hè)... nu bedoelde je volgens mij de laatstequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij niet hoor.
Ik gebruik altijd die eerste, maar eigenlijk nog vaker zet ik er (uit luiheid) helemaal geen streepje op, scheelt me toch snel één aanslag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
Je hebt 'heeee' (hé) en 'heh' (hè)... nu bedoelde je volgens mij de laatste
Ja ik meestal ook hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd die eerste, maar eigenlijk nog vaker zet ik er (uit luiheid) helemaal geen streepje op, scheelt me toch snel één aanslag.
ik?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:00 schreef MrAli het volgende:
Trouwens Niels, volgens mij heb jij een hele grote, en overactieve hersenstam.![]()
![]()
Nee, ik bedoelde jou, want ik lees net in mijn bioboek (ja, ik probeer een poging te doen iets te leren voor morgen) dat al je sexuele gevoelgens in je hersenstam geregeld worden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik?
echt wel
volgens mij bedoelde je niels witte maargoed
Pas op joh, staks krijg je misschien nog een beetje een conditie. (Als je weet wat dat betekend.quote:
Tjah, m'n vader gaat wel vooruit, ik kan hem bij houden... Dus wat zou dat betekenenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef MrAli het volgende:
Pas op joh, staks krijg je misschien nog een beetje een conditie. (Als je weet wat dat betekend.)
zo niet... staat vast in Alwin zijn bio boekquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
Pas op joh, staks krijg je misschien nog een beetje een conditie. (Als je weet wat dat betekend.)
Een error, en ik kan hem maar niet wegwerken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef NerdoNielso het volgende:
maar uhm Ali Mohammed, wat staat er in dat plaatje van jou?
Die heb ik idd zat ja, maar ik zei: 'foto van mezelf'. Dat is wat anders als een foto van Char.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef NerdoNielso het volgende:
m.a.w. je heb een plaatje van char op je bak staan zo te begrijpen?
Hier stinknoob, kan iedereen het nog enigszins lezen ook:quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef MrAli het volgende:
[..]
Een error, en ik kan hem maar niet wegwerken.
Maar hier ff een screenshotje.
Edit: die error kreeg ik toen ik mijn usericon wou veranderen in een foto van mezelf.
Dit schiet natuurlijk niet op, doe het dan zo (zoals ook al onder die link staat):quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hier stinknoob, kan iedereen het nog enigszins lezen ook:
[afbeelding].
Het is de laatste tijd regelmatig een uur of 2.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:20 schreef SuUz2ko het volgende:
Damn.. 1.47. Oef, dat jij met zo weinig slaap kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |