Ik wou graag een aantal dingen mededelen
![]()
1.
Ik heb gestemd en dit waren mijn e-mails:
Hoi ik ben
Dizer en ik stem op
Insomaniac en op
gr8w8 Hoi ik ben
Dizer en ik doe zelf ook mee, dus stem ik alleen op het andere sexe en stem ik dus op
ZOWIEE2.
Ik ben gisteren naar Bryan Adams geweest en het was echt super fantastisch! Echt zoo een gave concert meegemaakt alleen het klote OV en hun klote treinen en bussen in verbiedning met klote Rotterdam (daarover straks meer) heeft ervoor gezorgd dat we een half uur eerder weg moesten en dus "Heaven" en "Please Forgive Me" hebben gemist
Ik wou eigenlijk op Nikky stemmen maar toen bedacht me dat het op uiterlijk gaat en dus voor Inso ging....3.
Rotterdam is een klote stad. Stomme OV verbiendingen en ook nog eens stomme mensen die daarrondlopen (met name de hangjongeren) Sorry Beev, jij behoort tot de goeie dan
![]()
en echt, de vijandigheid ligt daar voor het plukken!! Geef me veel liever Amsterdam of Utrecht
![]()
4.
Het is officieel uit tussen mijn vriendin en ik. Gisteren hebben we het uitgemaakt. Details niet nodig, maar helaas pindakaas en jullie hoeven me niet te troosten, want ik voe me er goed bij
![]()
5.
Ik ben al begonnen aan de OP van Topic250 en het zal iets spectucaleers worden! Het enige wat ik van jullie vraag is een beetje hulp op het gebied van informatie en zo. Wie zijn de vaste users? Ik heb staan: BVO, Christine, Tania18, MissBliss, babette21, haagse_elfje, bar_rel, Zhenar, Tom_Tom-, Sevansational, Duiveltja, _ELMaikel_, Orginial, Nano, timbob, Bupatih, Dada, Timmai, Skaai, PeRi, mark_03, Dizer en Static. Mis ik iemand? Of zijn er mensen die eigenlijk geen vaste users hiertussen?