Jij ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik was even wat anders aan het doen.
Je bent lief
Oja klik
Normaal gesproken niet, maar ik vond dit wel een goed adviesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij ook
Maaruh.. je neemt toch geen advies aan van Lucille? ()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar ik vond dit wel een goed advies
Ik ben blij dat je niet sip bent trouwens
Met mij gaat het ook best goed vandaag
Moah... voel me er niet zo betrokken tot wat hier staat.quote:Kracht
Net als bij De Magiër berust het geheim van de Kracht op een diepe innerlijke harmonie. Bij deze kaart horen begrippen als moed, levensdrang en passie. De Kracht maakt duidelijk dat het niet de bedoeling kan zijn onze instincten en diepste verlangens achter een net masker te verbergen, maar dat we ze moeten verwelkomen en op een goede manier leren gebruiken. In ons werk kunnen we ons met hartstocht aan onze taken wijden, dit is een fase van scheppingskracht en grote motivatie. Op het niveau van bewustzijn geeft de kaart een ingrijpende transformatie aan, ons beschaafd bewustzijn en onze dierlijke instincten vinden elkaar. In onze persoonlijke relaties komt vooral het hartstochtelijk aspect van deze kaart naar voren. Ze symboliseert dan ook relaties die erg levendig zijn en vaak ook dramatische voorvallen kennen, maar die slechts zelden echt destructief uitpakken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:39 schreef Christine het volgende:DADA
(of nabestaanden van Dada)
Als je dan nog af en toe op fok komt lurken, stuur dan ook eens een berichtje...
(Laatste bezoek: 3 dagen, 12 uur, 1 minuten geleden)
Wanneer doen we nou die herdenkingsdienst?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:39 schreef Christine het volgende:DADA
(of nabestaanden van Dada)
Als je dan nog af en toe op fok komt lurken, stuur dan ook eens een berichtje...
(Laatste bezoek: 3 dagen, 12 uur, 1 minuten geleden)
Tijdens de meet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer doen we nou die herdenkingsdienst?
ChRiStInE_KlOoN.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Eeeeeeeuh nee.
Als ik een kloon zou hebben () zou ik er wel een normale naam voor kiezen.
pffff je weet toch wel dat ik een mevrouw benquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rotterdam =
Toetatoet!! Ja die ga ik erbij doen.. Sorry toetatoet!!
Ontgroeningsprocedure? Naakt poseren(ze zijn toch allebei vrouwen?
)
Sorry.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet eerlijk, jij hebt een klonenscanner
Jij moet niet aan de ontgroeningsprocedure... je bent allang al een vaste user. Het ging hier om Skaai en PeRiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:08 schreef toetatoet het volgende:
[..]
pffff je weet toch wel dat ik een mevrouw ben
Hoi Qquote:
Zeker niet. Af en toe kom ik hier wat loze opmerkingen plaatsen en wat lurken, en daarna ben ik snel weer weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi Q
Vind jij jezelf al een vaste SC user of niet?
Dat zag ikquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij moet niet aan de ontgroeningsprocedure... je bent allang al een vaste user. Het ging hier om Skaai en PeRi
Nou, je blijft anders behoorlijk plakkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeker niet. Af en toe kom ik hier wat loze opmerkingen plaatsen en wat lurken, en daarna ben ik snel weer weg.
pfff gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij moet niet aan de ontgroeningsprocedure... je bent allang al een vaste user. Het ging hier om Skaai en PeRi
Ja, ik moet me nodig eens wassen.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, je blijft anders behoorlijk plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |