raar, het zijn toch foto's van jullie samen? Heb jij daar niet gewoon recht op. Kun je dr niet vragen om gewoon even een paar foto's voor de herinnering. Dan kan zij ze zelf uitzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef tropix het volgende:
Ja maar toch had ik nog liever wat foto's bewaard. We zijn toch bijna 4 jaar samen geweest en hebben een heel leuke tijd gehad. Zij heeft nog een cd met foto's maar ze vertikt het om me die te geven. We hebben geen ruzie ofzo, maar ze is gewoon bang dat die foto's voor verkeerde doeleinden gebruikt worden. Vraag me af waarom ze zo wantrouwig is. Na 4 jaar moet je iemand toch wel een beetje kunnen vertouwen denk ik. Maarja, ik heb mijn herrineringen nog, voor wat die waard zijn. Nu maar hopen dat er nog eens een leuke meid langskomt.
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef milagro het volgende:
Bij leugens en bedrog flikker ik alles weg.
Ja je moet alles wat je niet zeker weet in een doos doen en die dan voorlopig even wegzetten, dat heb ik ook gedaan...toevallig maandje terug doos gepakt en dingen uitgezocht...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Christine het volgende:
Ik heb nog een heel plakboek met foto's
Voorlopig laat ik hem staan, en ik denk er later wel over wat ik ermee ga doen.
Ja zo denk ik er ook over, maar zij heeft er blijkbaar andere ideen over. In ieder geval ga ik mezelf niet verlagen en smeken om die foto's. Daar ben ik te trots voor. Zo ben ik dan ook wel weer. Ik heb nog een klein fotootje op mijn mobiele telefoon staan en met diezelfde telefoon heb ik een stukje van haar stem opgenomen. Maar vrienden van mij (zijn helaas ook haar vrienden) hebben nog wat foto's van ons samen dus via hun kan ik nog wel een paar foto's krijgen. Wat kan liefde toch verschrikkelijk zijnquote:Op maandag 28 maart 2005 13:10 schreef akkien het volgende:
[..]
raar, het zijn toch foto's van jullie samen? Heb jij daar niet gewoon recht op. Kun je dr niet vragen om gewoon even een paar foto's voor de herinnering. Dan kan zij ze zelf uitzoeken.
Ik voel me natuurlijk ook niet altijd sterk, ik heb sinds de relatie gedaan is enorme moodswings, van euforisch tot enorm verdrietig, maar op een moment ben ik tot het besef gekomen dat ik gewoon 'iemand' mis, en niet haar, en ik blijf dat ook voor mezelf herhalen.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:42 schreef tropix het volgende:
Ik zou willen dat ik al maar half zo sterk als jou kon zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |