Als we snel zijn kunnen we vandaag nog een par uurtjes meepakken !quote:Op zondag 7 mei 2006 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh heb je een nieuw chassis gekocht?wat een verrassing
Wat is de nickname van mn naamgenoot die ook op Fok zat ook alweer? Dan weet ik wie ik een handje heb gegeven
Ik heb een erg dikke 250 foto's gemaakt, erg gaaf dusIk zet de foto's zo online, link volgt uiteraard in dit topic.
Volgend jaar weer
nee, geen tijd, ik ben nu mn foto's aan het uploadenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als we snel zijn kunnen we vandaag nog een par uurtjes meepakken !![]()
Van de Xantia terug naar een BX??? Nee nooit. Bx was een fijne auto voor zijn geld maar ik vind de Xantia toch echt comfortabeler. Veel minder herrie in de Xantia. Schakelt veel beter en het veercomfort is beter in balans met de rijeigenschappen. De overstap naar de C5 vind ik wel moeilijk omdat ik zo om me heen hoor dat die lang niet zo veert als de Xantia en nogal zijwind gevoelig is.quote:Op zondag 30 april 2006 23:26 schreef patje74 het volgende:
En welke auto past bij jou? Tja, wat zijn je eisen? Je kan dit het beste zelf beoordelen. Wil je een rijdend spaarpotje, koop dan een leuke AX, wil je comfort en ruimte dan ga je voor een BX en bij een groter budget een Xantia. Al zijn er een hoop Xantianen die uiteindelijk weer BX gaan rijden.
je hebt m in je mailboxquote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef eer-ik het volgende:
2cv en alexxxxx, puike fototjes![]()
![]()
edit: Alexxxxx, heb je deze misschien hi-res voor me?
edit2: vergeten om het plaatje in te voegen
deze dus: [afbeelding]
Geloof mij, een goede BX met goede adals en prima bollen + een schoon hydraulisch systeem veert vele malen comfortabeler dan die van een Xantia. En als je de juiste bak hebt, dan schakeld hij net zo lekker. Dat van die herrie is zonder meer waar. Maar als je uit gaat van gezonde exemplaren, dan kan je stellen dat hoe ouder de modellen zijn, hoe lekkerder ze veren.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:36 schreef marky het volgende:
Van de Xantia terug naar een BX??? Nee nooit. Bx was een fijne auto voor zijn geld maar ik vind de Xantia toch echt comfortabeler. Veel minder herrie in de Xantia. Schakelt veel beter en het veercomfort is beter in balans met de rijeigenschappen. De overstap naar de C5 vind ik wel moeilijk omdat ik zo om me heen hoor dat die lang niet zo veert als de Xantia en nogal zijwind gevoelig is.
Puik planquote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als we nou eventjes door-slow-chatten kan dit topic dicht en kun jij laten zien dat je in staat bent een nieuwe te openen. Met leuke subtitel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |