ja, maar dat niet alleen. het hangt ook heel erg van je partner af.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef DOGMAN het volgende:
glijmiddel dus
Ja precies, help het arme schaap ook nog ff aan de alcohol en aan de druksquote:Op maandag 28 maart 2005 14:39 schreef SHE het volgende:
Misschien een idee eerst even te relaxen met alcohol/poppers en dan pas voorzichtig hem te laten penetreren, stukje bij beetje, tot het een beetje opgerekt is.
Nou nou... je drukt het nu wel heel ernstig uit. Alsof ze een bloedend spoor achterliet...quote:Op maandag 28 maart 2005 15:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Wanneer het bloed uit je anus druipt is dat niet echt te vergelijken met een kater.
D'r hele pleepot lag onder het bloed... heb ik niet vaak na een nachtje zuipen hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou... je drukt het nu wel heel ernstig uit. Alsof ze een bloedend spoor achterliet....
Ik heb 't een half jaar geleden ook wel 's geprobeerd, uit nieuwsgierigheid. Echt plezierig was het niet, het voelt branderig heet inderdaad. De dagen erna voelde het gewoon weird met name bij het naar de wc gaan. M'goed, weer een ervaring rijker. En er zijn toch veel mensen die het helemaal geweldig vinden, dus misschien geef ik het in de toekomst nog wel 's een kans. Alleen lijkt me dat 'langzaam opbouwen' dus erg on-geil. Zit je eerst een half uur met een vinger te mieren....
een kringspier schijnt nogal apart van bouw te zijn,quote:Op maandag 28 maart 2005 15:59 schreef BBH-mode het volgende:
iemand zij hier dat als je te ruig kontneukt je iemands kringspier kapot kan neuken en een luier voor de rest van je leven moet dragen.
lijkt me toch sterk dat dat gebeurd. mocht die spier inscheuren dat groeit het toch weer aan elkaar?
als je de godganse dag met een dildo formaat colafles in je eers loopt kan ik me voorstellen dat je naar verloop van tijd een groot gat achter krijgt maar normaal toch niet?
is dat niet gewoon net zo geil als dat je het zelf maaktquote:Op maandag 28 maart 2005 16:02 schreef DennisMoore het volgende:
. Alleen lijkt me dat 'langzaam opbouwen' dus erg on-geil. Zit je eerst een half uur met een vinger te mieren....
Och, valt wel mee volgens mij:quote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef kamagurka het volgende:
D'r hele pleepot lag onder het bloed... heb ik niet vaak na een nachtje zuipen hoor
quote:Op maandag 28 maart 2005 03:50 schreef tulpje6 het volgende:
er lag een behoorlijke plas bloed in het toilet
Nou zal het wel meer geleken hebben dan het in werkelijkheid was omdat ik ook heb moeten plassen dus er vocht bij zat in de toiletpot
Ze zei dat ze er niet zo'n voorstander van is. Maar misschien wil ze het gewoon wel 'leren lekker vinden', en zijn ze daarbij te ongeduldig.quote:Maar TS heeft nog geen moment gezegd of ze het nu eigenlijk lekker vind of niet die anale seks, dus laat r eerst maar ns wat duidelijkheid verschaffen in de zaak, voordat we allemaal zgn. zo begripvol moeten zijn
Doe even normaal man..ontspanning is de grootste truuk hier..glijmiddel helpt geen reet als je gespannen bent.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja precies, help het arme schaap ook nog ff aan de alcohol en aan de druks.
Anyway, het gebruik van speciaal glijmiddel voor anaal verkeer zou wonderen moeten doen. Maar als ik jou was zou ik dat gat de komende 2 maanden ff met rust laten.
als in Hansje Brinker, je vinger in het gat in de dijk stoppen en maar wachten...quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is dat niet gewoon net zo geil als dat je het zelf maakt
ik zou overigens niet een half uur lang een vinger in mijn kont wilen heben hoor, lijkt me saai worden na een tijdjemaar dat even terzijde
je kan toch ook langzaam opbouwen doormiddel van voorzichtig penetreren, en niet meteen doordouwen, maar even laten wennen, enz.
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ja, als je met (scherpe) voorwerpen gaat beginnen of inderdaad zonder enige voorbereiding kei-en keihard tekeer gaat (bij een verkrachtig bv.) kan ik me voorstellen dat er het e.e.a. scheurt, maar dan nog..quote:Op maandag 28 maart 2005 16:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe even normaal man..ontspanning is de grootste truuk hier..glijmiddel helpt geen reet als je gespannen bent.
En ja, je kunt de boel daar vreselijk beschadigen..afhankelijk van wat je doet natuurlijk. Laten we't er maar op houden dat ruw werk voor darmperforaties kan zorgen en een stoma je op zo'n jonge leeftijd niet zo leuk zal staan.
Bloeden uit de anus betekent dat je moet nokken..Je lichaam vertelt je precies wat wel en niet kan...
En ja, je kan je kringspier wel degelijk onherstelbaar beschadigen
Mja, het klinkt nogal 'technisch' allemaal, weinig spontaan.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
is dat niet gewoon net zo geil als dat je het zelf maakt
ik zou overigens niet een half uur lang een vinger in mijn kont wilen heben hoor, lijkt me saai worden na een tijdjemaar dat even terzijde
De vraag is dan hoe lang dat 'even wennen' moet duren. Als de jongeheer tegen die tijd wegens gebrek aan actie alweer slap is, kun je misschien nog beter met een dunne dildo aan de gang ofzo.quote:je kan toch ook langzaam opbouwen doormiddel van voorzichtig penetreren, en niet meteen doordouwen, maar even laten wennen, enz.
Als jij het overdreven vind, is dat prima..Maar zelfs je vingers kunnen schade toebrengen. De endeldarm heeft namelijk hele gevoelige huidplooitjes , die je kunt beschadigen zelfs door penetratie of vingers...dat gebeurt vooral als er te snel en teveel bewogen wordt.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ja, als je met (scherpe) voorwerpen gaat beginnen of inderdaad zonder enige voorbereiding kei-en keihard tekeer gaat (bij een verkrachtig bv.) kan ik me voorstellen dat er het e.e.a. scheurt, maar dan nog..
Als je te gespannen bent moet je helemaal niet aan anale sex beginnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:27 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe even normaal man..ontspanning is de grootste truuk hier..glijmiddel helpt geen reet als je gespannen bent.
Jij wel hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je te gespannen bent moet je helemaal niet aan anale sex beginnen.
Een beetje vent weet de juiste sfeer te creëren om die vrouwelijke kringspier te ontspannen. Daar is helemaal geen alcohol en poppers voor nodig.
Ja, dat zijn inderdaad beschadigingen, maar niet elke beschadiging is even 'erg'. Een klein scheurtje geneest vanzelf wel weer hoor en heeft geen blijvende gevolgen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij het overdreven vind, is dat prima..Maar zelfs je vingers kunnen schade toebrengen. De endeldarm heeft namelijk hele gevoelige huidplooitjes , die je kunt beschadigen zelfs door penetratie of vingers...dat gebeurt vooral als er te snel en teveel bewogen wordt.
Ja, maar wat hebben die mensen dan gedaan dat ze incontinent werden? Dan denk ik eerder aan vuisten enzo...quote:Het pamper verhaal is geen grapje, noch overdreven...vraag het een willekeurige verpleger
niet iedereen is behept met een twijgjequote:Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Als je te gespannen bent moet je helemaal niet aan anale sex beginnen.
Een beetje vent weet de juiste sfeer te creëren om die vrouwelijke kringspier te ontspannen. Daar is helemaal geen alcohol en poppers voor nodig.
Waarom doe je er dan aan? Ik kan me voorstellen dat wanneer je er zelf hartstikke wild van bent je een trainingsprogramma a la Erodome voor zou willen volgen, maar je komt niet echt over alsof je het zelf erg opwindend vindt (in daad of fantasie).quote:Op maandag 28 maart 2005 03:50 schreef tulpje6 het volgende:
Sja ik ben er (anale seks) niet zo'n voorstander van omdat ik naar mijn idee nogal nauw ben van achteren (elke keer doet t pijn aan de ene kant, vet branderig gevoel...En ook heb ik vaak de dagen erna last met het poepen (t doet pijn of dr komt al per ongeluk wat uit bijna of zo), soms zit er zelfs een beetje bloed bij.
Ik vanzelfsprekend wel ja. Dat heb je nog eens goed gezien.quote:
Iets wat ik (en anderen) nu al een de hele tijd zeggen... Volgens mij is TS toch gewoon een dom doosje dat zich teveel door de viva en haar loverboy laat leidenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:44 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan aan? Ik kan me voorstellen dat wanneer je er zelf hartstikke wild van bent je een trainingsprogramma a la Erodome voor zou willen volgen, maar je komt niet echt over alsof je het zelf erg opwindend vindt (in daad of fantasie).
Je krijgt een sticker voor in je boekje, popquote:Op maandag 28 maart 2005 17:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vanzelfsprekend wel ja. Dat heb je nog eens goed gezien.
Die heb ik al. Mag ik ook een snoepje?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Je krijgt een sticker voor in je boekje, pop![]()
Of ze hebben door ongeduld en hitsigheid geen zin om Erodome's trainingsprogramma te volgen, en denken dat het vanzelf wel steeds beter zal gaan. De aanhouder wint he?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:39 schreef kamagurka het volgende:
Iets wat ik (en anderen) nu al een de hele tijd zeggen... Volgens mij is TS toch gewoon een dom doosje dat zich teveel door de viva en haar loverboy laat leiden
pijpen valt niet onder normale sex danquote:Op maandag 28 maart 2005 15:19 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat pijpen en anale sex opeens de normaalste zaak van de wereld is geworden en dat het soms zelfs van meisjes verwacht wordt door hele domme jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |