kom, kom een beetje vergevingsgezindheid en inlevingsvermogen moet kunnen.quote:Op zondag 3 april 2005 06:45 schreef SeLang het volgende:
Hier is maar één reactie op mogelijk: onmiddellijk dumpen !
Eventueel kun je in plaats van al haar rotzooi op straat te smijten haar nog een uur de tijd geven om d'r spullen te pakken
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 april 2005 07:12 schreef Isabeau het volgende:
Vreemdgaan is wat je van te voren hebt afgesproken wat vreemdgaan is, SeLang (en dus moet je daar idd duidelijk in zijn). Als je het zelf als vreemdgaan ervaart dan is dat zo. En uit ervaring kan ik wel zeggen dat elke poging de relatie te continueren eigenlijk verspilde energie is.
ik kan dat soort dingen wel handelen. ben niet zo bezitterig en bovendien voel ik me gesterkt in de gedachte dat de mens van nature een rondneukend wezen is.quote:Op zondag 3 april 2005 07:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Met nog even de aantekening dat zelfs als je afspreekt dat bijvoorbeeld zoenen met een ander wel mag, dat waarschijnlijk op den duur toch tot problemen gaat leiden. De mens is van nature gewoon een jaloers wezen. Ik denk dat maar heel weinig mensen zich daar in de praktijk fijn bij voelen. De mensen die dat echt kunnen handlen zijn maar een verdomt klein groepje.
quote:Op zondag 3 april 2005 06:18 schreef k_i_m het volgende:
"Voorvocht telt toch niet?"
biedt je zelf eens niet zo aanquote:Op zondag 3 april 2005 18:34 schreef lelibel het volgende:
Zomerbol hoe staat het er voor?
wat doet dat er nu weer toequote:Op zaterdag 2 april 2005 19:53 schreef EggsTC het volgende:
Wist hij dat zij bezet was vantevoren?
Hooguit voor zijn idee dat 'ie een kans heeft bij haar, doet 't er toe... of dachten mensen echt dat die jongen de moraalridder uit zou gaan hangen als zij er duidelijk geen probleem mee zou hebben...quote:
ofie in ook in de maling is genomenquote:
Je hebt weer eens helemaal gelijk, milagro. Maar ja, het is natuurlijk wel altijd makkelijker om 'die ander' de schuld te geven, zeker als diegene wellicht wist dat je partner bezet was. Dat helpt dan om je partner als een onschuldig, willoos slachtoffer te kunnen zien en hem/haar te 'vergeven'. Maar ja, je houdt jezelf dan wel voor de gek natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
vreemdgaan gaat niet over "die ander"... die ander doet er totaal niet toe.
niet zelden slechts means to an end, en iig nooit de oorzaak.
het lullige is dat vreemdgaan in de zin van een slippertje (ms zelfs een affaire) an sich wel te vergeven zou zijn, ware het niet dat het verdwenen vertrouwen iedere verdere poging daartoe saboteert.
Ik bied me niet aan, ik ben gewoon benieuwd naar hoe het ervoor staat dat mag toch zeker wel? We hebben al dagen niets gehoord en jullie loeien maar als koeien door.quote:
Klopt...quote:Op zondag 3 april 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
pffft inderdaad en hoe vermoeiend.
vreemdgaan gaat niet over "die ander"... die ander doet er totaal niet toe.
niet zelden slechts means to an end, en iig nooit de oorzaak.
het lullige is dat vreemdgaan in de zin van een slippertje (ms zelfs een affaire) an sich wel te vergeven zou zijn, ware het niet dat het verdwenen vertrouwen iedere verdere poging daartoe saboteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |