Het is geen hondquote:Op maandag 28 maart 2005 10:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zou d'r toch maar weg doen
Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.quote:Op maandag 28 maart 2005 02:59 schreef zomerbol het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.
Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn vriendin dat ze de waarheid spreekt, en daarom geloof ik haar ook als ze zegt dat ze verder niets gedaan hebben. Ze was toch ook eerlijk genoeg om te vertellen wat is er gebeurt, echte bedriegers zouden dat niet vertellen denk ik.
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.
Ik zou er iig niet mee kunnen leven wanneer mijn vriendinnetje vreemd is gegaan terwijl ik braaf op haar aant wachten was. Conclusie: vreemdgaan om je relatie te redden![]()
Precies, de grens is steeds meer aan het verschuiven.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef JeroenV het volgende:
Als je nu nog twijfelt als je weet dat ze heeft liggen droogneuken (en wie zegt dat er niet nog meer gebeurt is als ze dit eerst ook achterhield!?) weet ik niet wat we dan hier nog meer moeten zeggen.
Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef bambino het volgende:
Gewoon vergeven
Wat zou jij doen een jaar je vriend niet zien en als je een keer dronken word loopt het fout
kan gebeuren toch
als jij echt van haar houd en zij van jou kunnen jullie dit samen wel oplossen
sterkte
Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?
Dan nog zou ik wel graag de waarheid willen weten, dat voelt prettiger bij het vergeven. Ik zou mijn vriend er denk ik niet voor kunnen dumpen in zo'n situatie, even if he did it![]()
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in, maargoed als je er eenmaal in zit dan kom je er dés te moeilijker weer uit na 3 kwart jaar... Dat lijkt me een vergiffenis waard. Tja ik denk dan meer in de vorm van dat je ontzettend veel van diegene houdt. Als dat niet zo is dan zou ik die handel ook direct dumpen jah!quote:Op maandag 28 maart 2005 13:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).
Ik geef toe... ik ben geen lieverdje; ik (ge/mis)bruik en lieg tegen vrouwen om ze het bed in te krijgen. Maar in een vaste relatie ben ik nog NOOIT veemdgegaan.
Maarja... ik denk dat die lange-afstandsrelaties uiteindelijk toch nooit werken.
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:04 schreef Aventura het volgende:
ps. er was toch ook een vriendin van haar bij, waar was die toen het gebeurde?
het komt net vóór een beetje zwanger..quote:Op maandag 28 maart 2005 14:30 schreef ArmaniMania het volgende:
half vreemd gaan? momentje dat zoek ik op........
exactly, ik weet alleen af en toe niet meer dat ik iets gezegd heb, maar zodra me dat verteld wordt weet ik het vaak heeeel vaagjes nog wel. Dingen die ik doe, helemaal dingen die ik normaal nooit zou doen, zou ik te nimmer niet kûnnen vergeten (al zou ik het willen) wanneer ik dronken was.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.
Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.
Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |