abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2005 @ 10:21:09 #51
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_25800243
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zou d'r toch maar weg doen
Het is geen hond
pi_25800245
Wat een gezeik, 9 maanden al weg, gun der der lolletje, ze vertelt het toch ?
  maandag 28 maart 2005 @ 10:23:01 #53
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25800264
Voor een beetje zoenen en tegen iemand aanliggen zou ik haar niet dumpen.

maar dan moet je wel geloven dat haar verhaal waar is
fok you ja!
pi_25800291
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:21 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Het is geen hond
Nee, maar ach he
  maandag 28 maart 2005 @ 10:26:25 #55
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25800295
quote:
Op maandag 28 maart 2005 10:25 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nee, maar ach he
Je neukt igg niet met dieren
'They're not people, they are hippies!'
  maandag 28 maart 2005 @ 10:54:37 #56
107016 elgervanderwel
bekend van radio tv & inte
pi_25800665
Ik hoor hier sommigen die er van overtuigd zijn dat ze verder is gegaan dan zoenen: waren ze erbij? En reacties als "dumpen die hap", daar heeft zomerbol niets aan; ik begrijp tenminste uit zijn verhaal dat het écht liefde is...

Enige wat ik je kan vertellen: als je het emotioneel trekt wacht dan tot ze terug is en ga een heel goed gesprek met haar aan. Ik denk dat als je het haar kan vergeven en dat als je geloofd dat het is gegaan zoals ze heeft verteld (dat je haar dus vertrouwd) dat je wel samen doorkunt uiteindelijk. Maar je moet je niet laten bedonderen. Als je het niet aankan om te wachten tot ze terug is, moet je jezelf misschien de pijn en de twijfel besparen en er goed over nadenken of het voor jezelf uiteindelijk niet beter is om er een punt achter te zetten.
  maandag 28 maart 2005 @ 11:22:12 #57
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_25801156
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:59 schreef zomerbol het volgende:

[..]

Nee maar ik weet dat het zo is omdat mijn vriendin zich niet meer kan herinneren dat ze hebben gezoend, maar hij heeft tegen haar gezegt dat ze wel hebben gezoend maar verder niets. Als ze meer hadden gedaan had hij het toch ook gezegt.

Ik heb nog steeds vertrouwen in mijn vriendin dat ze de waarheid spreekt, en daarom geloof ik haar ook als ze zegt dat ze verder niets gedaan hebben. Ze was toch ook eerlijk genoeg om te vertellen wat is er gebeurt, echte bedriegers zouden dat niet vertellen denk ik.
Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.
Ik zou er iig niet mee kunnen leven wanneer mijn vriendinnetje vreemd is gegaan terwijl ik braaf op haar aant wachten was. Conclusie: vreemdgaan om je relatie te redden
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 28 maart 2005 @ 11:27:47 #58
117709 TopStyle
leeft erop los!
pi_25801274
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:22 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misschien kinderachtig, maar als ik jou zou zijn zou ik gewoon uit wraak met een ander meisje naar bed gaan. Geloof me t lucht op. Natuurlijk biecht je dit op als ze terug in Nederland is en dan staat zij voor precies dezelfde keuze als jij.
Ik zou er iig niet mee kunnen leven wanneer mijn vriendinnetje vreemd is gegaan terwijl ik braaf op haar aant wachten was. Conclusie: vreemdgaan om je relatie te redden
Oh my Gosh! She's making my imagination run w-wild !
pi_25801516
Als je nu nog twijfelt als je weet dat ze heeft liggen droogneuken (en wie zegt dat er niet nog meer gebeurt is als ze dit eerst ook achterhield!?) weet ik niet wat we dan hier nog meer moeten zeggen.
pi_25802410
Half vreemd
dat is gewoon vreemdgaan.Punt.
pi_25802909
Nou ik vind het niet echt geloofwaardig klinken dat ze zich niets meer herinnerd hoor! Ze weet zich zowaar wel de dingen te herinneren die nog niet zo heel veel uitmaken maar zodra het op de harde feiten aankomt is ze de weg kwijt. Klinkt als bedrog en leugens...

Tenslotte zit ze inmiddels al 3 kwart jaar droog en mij voor te stellen om op dát moment naast een jongen te gaan liggen. Hah! Ik denk dat er weinig meiden zijn die zich dan kunnen inhouden, hoe moeilijk dat ook mag klinken... Ze had gewoon niet intiem moeten gaan doen. Zodra je eenmaal begint hou je vaak niet meer op.

Ik zou toch proberen om haar de waarheid te laten spreken. Laat haar weten dat je nu in dilemma zit en dat als ze dat niet doet je serieus overweegt om er misschien een einde aan te maken. Mocht ze dan echt in huilen uitbarsten, tja dan weet ik nog niet of ik haar ozu geloven, vrouwen kunnen ver gaan in hun leugens als ze er eenmaal 1 hebben gemaakt. Je zit in een lastig parket jongen, iig suxes!
pi_25803060
Gewoon vergeven
Wat zou jij doen een jaar je vriend niet zien en als je een keer dronken word loopt het fout
kan gebeuren toch
als jij echt van haar houd en zij van jou kunnen jullie dit samen wel oplossen
sterkte
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  maandag 28 maart 2005 @ 12:51:35 #63
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25803117
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:39 schreef JeroenV het volgende:
Als je nu nog twijfelt als je weet dat ze heeft liggen droogneuken (en wie zegt dat er niet nog meer gebeurt is als ze dit eerst ook achterhield!?) weet ik niet wat we dan hier nog meer moeten zeggen.
Precies, de grens is steeds meer aan het verschuiven.
I know you did it, just admit it.

En idd, je kunt ondertussen eens verder kijken naar een andere meid. Als de regels voor haar niet meer gelden, hoef jij je er ook niet aan te houden.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25803192
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef bambino het volgende:
Gewoon vergeven
Wat zou jij doen een jaar je vriend niet zien en als je een keer dronken word loopt het fout
kan gebeuren toch
als jij echt van haar houd en zij van jou kunnen jullie dit samen wel oplossen
sterkte
Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?

Dan nog zou ik wel graag de waarheid willen weten, dat voelt prettiger bij het vergeven. Ik zou mijn vriend er denk ik niet voor kunnen dumpen in zo'n situatie, even if he did it
  maandag 28 maart 2005 @ 13:07:51 #65
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25803521
quote:
Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik moet zeggen je hebt gelijk. Áls je een slippertje al kunt vergeven dan helemaal als je elkaar een jaar niet ziet. Dat kan in feite iedereen overkomen toch?

Dan nog zou ik wel graag de waarheid willen weten, dat voelt prettiger bij het vergeven. Ik zou mijn vriend er denk ik niet voor kunnen dumpen in zo'n situatie, even if he did it
Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).

Ik geef toe... ik ben geen lieverdje; ik (ge/mis)bruik en lieg tegen vrouwen om ze het bed in te krijgen. Maar in een vaste relatie ben ik nog NOOIT veemdgegaan.

Maarja... ik denk dat die lange-afstandsrelaties uiteindelijk toch nooit werken.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25803905
quote:
Op maandag 28 maart 2005 13:07 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Slippertjes 'overkomen' je niet, je bent er zelf bij (ben je opeens controle over jezelf kwijt ofzo?).

Ik geef toe... ik ben geen lieverdje; ik (ge/mis)bruik en lieg tegen vrouwen om ze het bed in te krijgen. Maar in een vaste relatie ben ik nog NOOIT veemdgegaan.

Maarja... ik denk dat die lange-afstandsrelaties uiteindelijk toch nooit werken.
Ja daar heb je dan wel weer gelijk in, maargoed als je er eenmaal in zit dan kom je er dés te moeilijker weer uit na 3 kwart jaar... Dat lijkt me een vergiffenis waard. Tja ik denk dan meer in de vorm van dat je ontzettend veel van diegene houdt. Als dat niet zo is dan zou ik die handel ook direct dumpen jah!
  maandag 28 maart 2005 @ 14:04:47 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25805007
Ik vind het zwak van je vriendin dat ze haar alcoholische toestand erbij heeft gehaald. Ze had of moeten zeggen dat ze met iemand anders had gezoend, of niks. Ook egoistisch van haar, want nu wil zij meteen biechten, voelt ze zich schuldig en heeft spijt en ze zadelt jou met al die gevoelens op. Ze had beter haar mond kunnen houden, dan was er niks aan de hand geweest. Sowieso is er weinig aan de hand, ze geeft zelf al aan enorme spijt van te hebben en kan zichzelf wel voor de kop slaan, zo te lezen. Ik zou haar vertellen dat je ervan baalt, maar dat het nu eenmaal gebeurd is en dat je ermee kunt leven (als jij dat kunt/wilt, natuurlijk). Ik zou wel van haar verlangen dat ze wat meer verantwoording neemt voor haar daden.

ps. er was toch ook een vriendin van haar bij, waar was die toen het gebeurde?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:29:36 #68
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_25805600
Hmz... ik vraag me een aantal dingen af:
-heeft ze je uit eigen beweging vertelt dat er "iets" is voorgevallen? Zoals ik het begrijp is het in ieder geval meteen de dag er na ter sprake gekomen. Als ze uit eigen beweging heeft vertelt dat er wat is gebeurd, vind ik dat dan wel weer netjes. Ze weet dat het "not done" is wat ze gedaan heeft, en vertelt het meteen open en eerlijk.
-ze zegt dat ze zich niet kan herinneren of er gezoend is omdat ze dronken was. Gebruikt ze die dronkenschap als een excuus ("ja jezus zeg, ik kan er niks aan doen dat ik het niet meer weet, ik was dronken") of baalt ze daar ook van ("hij zegt dat er gezoend is, ik weet het echt niet meer, ik was dronken, wat baal ik daarvan, dat ik me dat niet kan herinneren").

Zolang zij zichzelf alleen verantwoordelijk stelt voor haar daden, en de dronkenschap niet als excuus gebruikt, en er zelf als eerste over begonnen is (dus eerlijk is geweest), dan zou ik de relatie (nog) niet verbreken maar er eerst een aantal goede gesprekken tegenaan gooien.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 14:30:33 #69
47213 ArmaniMania
pi_25805614
half vreemd gaan? momentje dat zoek ik op........
  maandag 28 maart 2005 @ 14:35:43 #70
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25805726
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:04 schreef Aventura het volgende:
ps. er was toch ook een vriendin van haar bij, waar was die toen het gebeurde?
Maakt niet zoveel uit, lijkt me.

Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25805777
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:30 schreef ArmaniMania het volgende:
half vreemd gaan? momentje dat zoek ik op........
het komt net vóór een beetje zwanger..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_25805901
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ten eerste krijgt niemand spontaan een black-out van alcohol, in grote lijnen weet je echt nog wel wat er gebeurd is. Daar heeft ze die vriendin niet voor nodig. En ten tweede heeft TS aan haar niks als informatiebron, omdat ze toch partij zal kiezen voor haar vriendin en dus exact hetzelfde zal vertellen cq. verzwijgen.
exactly, ik weet alleen af en toe niet meer dat ik iets gezegd heb, maar zodra me dat verteld wordt weet ik het vaak heeeel vaagjes nog wel. Dingen die ik doe, helemaal dingen die ik normaal nooit zou doen, zou ik te nimmer niet kûnnen vergeten (al zou ik het willen) wanneer ik dronken was.
pi_25805930
zomerbol, heb je je vriendin al weer gesproken inmiddels?
  maandag 28 maart 2005 @ 14:47:40 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25805976
quote:
Op maandag 28 maart 2005 14:35 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Vind ik ook, maar ik was alleen maar nieuwsgierig. Anyway, ik vind dat jullie beiden er een te big of a deal van maken. Waar ik hier het meest over val is dat ik je vriendin een beetje laf vind. Zeg alles, of zeg niks en probeer je gedrag niet af te zwakken door'verzachtende omstandigheden'.
Als je wilt bekennen, neem dan ook alle verantwoordig op je, maar doe het niet half-half.
Nu heeft ze het alleen maar erger gemaakt, erger dan het in feite is.
pi_25806008
nou, ik heb echt wel een keer flinke zwarte gaten in mijn flashbacks gehad, door drank, maar ik geloof niet dat drank je iets laat doen wat niet al in je zit.
het neemt slechts de rem weg.

en een slippertje als dit is wmb geen doodzonde, kan gebeuren, zeker in deze omstandigheden, bovendien is het eerlijk (aannemende dat) en direct opgebiecht.

neemt niet weg dat die ander weer leren vertrouwen een hels karwei is, wat vaak toch niet lukt en daar loopt de relatie dan alsnog op stuk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')