goh nooit gedacht dat wij het ooit nog eens eens zouden zijnquote:
Jij gelukkig wel, he?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:13 schreef ferrarifreak het volgende:
Weer zo'n linkse homo erbij![]()
Totaal niet objectief deze user.
dit is geen VBLquote:
Wat een wijsheidquote:Op maandag 28 maart 2005 10:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
In feedback heb ik eerder al een reactie geplaatst over Verbal. Men zal zich wel kapotergeren aan deze figuur in de toekomst. Waar Verbal in een topic verschijnt is het meestal direct ontspoord door zijn toedoen wat resulteert in een legaal excuus om het topic te sluiten.
Inmiddels zijn al een paar klachten geponeerd over het "Verballiseren van topics"
Verbal........... doe eens een keer je best en bekijk niet altijd alles uit je tunnelvisieperspectief......
En dat zegt calvobbes...quote:Op maandag 28 maart 2005 10:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een wijsheid
Misschien moet jij zelf ook eens wat met die opmerkingen doen
Last van MPS calveetje? Maargoed............ tunnelvisie heeft wel aantrekkingskracht hé?quote:Op maandag 28 maart 2005 10:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat een wijsheid
Misschien moet jij zelf ook eens wat met die opmerkingen doen
En daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee. Mutant is een aanwinst, Verbal is een klein kind.
Driewerf Bah.
Volgens mij is een compliment van calvobbes slechter voor je reputatie dan een dozijn negatieve reacties van users.quote:
andere meningen dan de jouwe zullen niet worden geduldquote:Op maandag 28 maart 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Welkom Verbal! Laten we hopen dat jouw moderatie zal zorgen voor een vermindering van (extreem-)rechts vuil en weer zal zorgen dat dit een leuk subforum is, zonder al die nazistische rechtserlingen.
Troll, ga liever je kamer eens schilderen!quote:Op maandag 28 maart 2005 22:06 schreef Monidique het volgende:
Welkom Verbal! Laten we hopen dat jouw moderatie zal zorgen voor een vermindering van (extreem-)rechts vuil en weer zal zorgen dat dit een leuk subforum is, zonder al die nazistische rechtserlingen.
Quote de opmerkingen waar je graag een reactie op wilt hebben...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Triest dat op de opmerkingen in het FB-topic niet eens wordt gereageerd.
De opmerkingen over de aanwezigheid van Verbal in het topic over de doodgereden vrouw in het FB topic.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Quote de opmerkingen waar je graag een reactie op wilt hebben...
*Checkt FB topic nog evenquote:Op maandag 28 maart 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De opmerkingen over de aanwezigheid van Verbal in het topic over de doodgereden vrouw in het FB topic.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:41 schreef -Famke- het volgende:
Wat een verrijking. Verballeke kan weer topics gaan verballiseren net zoals vroeger en Mutant heeft een gezellig jihad-icoon zoals het een vrome moslim betaamt.
Jihad-iconquote:Op dinsdag 29 maart 2005 07:41 schreef -Famke- het volgende:
Wat een verrijking. Verballeke kan weer topics gaan verballiseren net zoals vroeger en Mutant heeft een gezellig jihad-icoon zoals het een vrome moslim betaamt.
Joh ga lekker spelen met je Al Jazeera en Bin Laden icon.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jihad-iconRight...en dan hoor ik mensen zeuren over tunnelperspectief
Ej een beetje rustig heh tegen onze eigen troetelmarokkaan. Mutant01 is okayquote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Joh ga lekker spelen met je Al Jazeera en Bin Laden icon.
Leuk hoor, massamoordenaars als icoon. Zegt al weer genoeg, niet dat het me ook maar iets verbaast.
Als je niet weet wat mijn icon inhoud moet je er ook niet over lullen. Het is een anti-propaganda icon, maar dat past natuurlijk niet in je straatje: Een moslim die tegen radicale islampropaganda schopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:18 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Joh ga lekker spelen met je Al Jazeera en Bin Laden icon.
Leuk hoor, massamoordenaars als icoon. Zegt al weer genoeg, niet dat het me ook maar iets verbaast.
Ja duidelijk. Het NOS-journaal dat vervangen wordt door Al Jazeera waar Bin gaat zitten prediken is een anti-propaganda-icon. Uiteraard.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat mijn icon inhoud moet je er ook niet over lullen. Het is een anti-propaganda icon, maar dat past natuurlijk niet in je straatje: Een moslim die tegen radicale islampropaganda schopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |