Komt dat vanaf nu ook in de taakbeschrijving van ptamod?quote:
Ik zie geen MX-5 in de TTquote:
wat dat een verkapte open sollicitatie?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komt dat vanaf nu ook in de taakbeschrijving van ptamod?
kan onderhand welquote:Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Komt dat vanaf nu ook in de taakbeschrijving van ptamod?
Nee. Ik heb eindelijk een leven. Die ga ik nou niet opofferenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat dat een verkapte open sollicitatie?
Oeh! what else? Is het minder kansloos dan OvjL mod taakomschrijving?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan onderhand wel
moet in staat zijn om OP te maken voor slowchat
aka: kunnen googlenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan onderhand wel
moet in staat zijn om OP te maken voor slowchat
what else.....quote:Op maandag 28 maart 2005 00:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Oeh! what else? Is het minder kansloos dan OvjL mod taakomschrijving?
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Ik heb eindelijk een leven. Die ga ik nou niet opofferen
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef Fugie het volgende:
ik ga meet the fockers kijkeAls mijn hulp nodig is met betrekking tot een bepaald onderwerp ben ik te bereiken via msn
zijn EXquote:
En dan ben jij 'aangenomen'??quote:Op maandag 28 maart 2005 00:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
what else.....
have fun en wees lief![]()
quote:
quote:
quote:
Zoals TF al zei: 2e handsquote:
niet alleenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
niet alleenhaar trouwens. Ik heb ook vrienden gehuurd
dat kansloze blijft nog wel zo te lezenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
geen kansloze vrijgezel meer?
jawel.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
geen kansloze vrijgezel meer?
E 0,70 p.o.b.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat kansloze blijft nog wel zo te lezen
daar komt hij nooit meer vanafquote:Op maandag 28 maart 2005 00:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat kansloze blijft nog wel zo te lezen
ik heb ook zo'n ex ja verdomme, echt om gek van te worden gewoon.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jawel.
Ik heb alleen een ex. En iedere keer dat ik haar zie ben ik weer een tijdje van slag. En iedere keer klikt het super. En iedere keer draait het op niets uit, alleen daar zijn we dit keer nog niet
en toenquote:
Ja....quote:Op maandag 28 maart 2005 00:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n ex ja verdomme, echt om gek van te worden gewoon.
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja....En toch iedere keer weer proberen om de circel te breken
![]()
Neej, hoersubsidiequote:Op maandag 28 maart 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
abbo op naam van een ander zeker?
inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2005 00:17 schreef ThaFreak het volgende:
EXen zjin de ergste wezens wat er rond loopt op deze aardkloot en daarbuiten waarschijnlijk ook
Ik heb haar net weer gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
inderdaad
eigenlijk moeten ze van de planeet aftyfen nadat het uit is![]()
bellen naar VROM, Turksaccent en zeggen dat je buren hoersubsidie krijgen, en dat jij dat ook wiltquote:Op maandag 28 maart 2005 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik krijg niets
hoe regel je dat? Of ben ik nog niet kansloos genoeg?
uitmaken met ruzie of een ander vol pakken waar ze bij staat als het net uit is.......helpt ook wel vaakquote:Op maandag 28 maart 2005 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
inderdaad
eigenlijk moeten ze van de planeet aftyfen nadat het uit is![]()
ik mijn ex gisterenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb haar net weer geziendus ik stem tegen!
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
bellen naar VROM, Turksaccent en zeggen dat je buren hoersubsidie krijgen, en dat jij dat ook wilt
er zijn hardnekkige tussenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uitmaken met ruzie of een ander vol pakken waar ze bij staat als het net uit is.......helpt ook wel vaak
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik mijn ex gisteren
en daar komt altijd wat van wat eigenlijk niet goed is maar wel lekker
maar toch, blijf dan weer paar dagen zitten met rare gevoelens....
veel plezier kanslozequote:Op maandag 28 maart 2005 00:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't is R&P niet.!
De sex komt er bij mij niet eens van. Maar damn.
* Xtreem is ff sociaal doen, wijn zuipen en![]()
quote:
waarom zou ik kansloos zijn?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor ben jij erger, maar jij ontkent nog
http://forum.fok.nl/user/active/29700quote:Op maandag 28 maart 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom zou ik kansloos zijn?
ja en?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/29700
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:58 schreef ThaFreak het volgende:
omg http://www.marktplaats.nl(...)utos/opel/169077.htm
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef ThaFreak het volgende:
honda dit keer:
http://www.marktplaats.nl(...)utos/honda/46341.htm
we gingen ergens heen en dat zou om de hoek van iets anders moeten zijn maar dat om de hoek klopte niet helemaalquote:Op maandag 28 maart 2005 04:04 schreef hermandeperman het volgende:
wandeling
vanuit utrecht komen lopen?![]()
dat zal best jaquote:Op maandag 28 maart 2005 04:09 schreef Hugster het volgende:
en wat is die Jeep toch een tering lekkere reis auto![]()
![]()
ik paste nergens anders inquote:Op maandag 28 maart 2005 04:10 schreef hermandeperman het volgende:
trusten huggie
en lekker handig wel van jullie om zo dicht bij het centrum te parkeren
je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 28 maart 2005 04:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zal best ja
jammer dan de kolken
johquote:Op maandag 28 maart 2005 11:47 schreef Xtreem het volgende:vroeg.
Trouwens, die Kadett heeft een Cosworth spoiler
vroeg.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vroeg.
heb gister gvd tot 4u wijn zitten zuipen en familie proberen te overtuigen van mijn gelijk
Nee. Ze vonden me eigenlijk maar asociaal toen ik zei dat ww afgeschaft moet worden; iedereen meteen naar bijstand en zelf bijverzekeren.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
niet gelukt zeker
![]()
Ik heb tot half 5 kansloos zitten FOK!ken
Maar ik heb gister op die verjaardag ook een aardige discussie gehad over de EU grondwet ja
ik vind dat je gelijk hebt, net als de WAO, eruit met die zooi, en de grootste doorn in mijn oog: subsidies en aftrekpostenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Ze vonden me eigenlijk maar asociaal toen ik zei dat ww afgeschaft moet worden; iedereen meteen naar bijstand en zelf bijverzekeren.
EU grondwet.zolang ik niet weet wat er in staat heb ik geen mening.
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik vind dat je gelijk hebt, net als de WAO, eruit met die zooi, en de grootste doorn in mijn oog: subsidies en aftrekposten
het enige wat daarmee gebeurt is fraude plegen![]()
quote:En ik weet een aantal punten van de EU grondwet, en daar ben ik het "niet geheel mee eens"Om het maar even zo te noemen.!
Nu heeft een land namelijk "macht per inwoner/km2" Als Turkije erbij komt is dat het grootste land dus komen ze er net bij en dan hebben ze gelijk ook nog het meeste machtnaast dat het gewoon een achterlijk moslimland is wat helemaal niet past binnen de EU vind het het helemaal leip dat ze dan ook nog meer macht krijgen
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
[..]
Plus dat er maar een heel klein deel van Turkije geografisch in Europa ligt
Al moet ik wel zeggen, ik ben een paar jaar geleden in Turkije geweest: Ze zijn daar (ok, ok, dat was vooral aan de kust) flink wat westerser dan de Turken hier......
Zeker. Opknappertje gekocht die motorisch wel in orde was. En hij heeft 140k gelopen, dus issie wel toe aan nieuwe onderdeeltjes. (bij het afhalen van de remschijven kwamen we erachter dat de abs van 1 van de schijven was afgeknapt en dat zat al tijden zo, want die schijf was 3x zoveel afgesleten als de ander...leuke dingen)quote:Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker aan het werk Krea
Jammer dat je remmen nog piepen
En waarom was je nu opeens niet voor die pug gegaan?
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Opknappertje gekocht die motorisch wel in orde was. En hij heeft 140k gelopen, dus issie wel toe aan nieuwe onderdeeltjes. (bij het afhalen van de remschijven kwamen we erachter dat de abs van 1 van de schijven was afgeknapt en dat zat al tijden zo, want die schijf was 3x zoveel afgesleten als de ander...leuke dingen)
Piepende remmen komt wel goed.
Omdat dit een aanbieding was die ik niet kon laten liggen en bovendien kon ik voor die prijs geen peugeot kopen met de motor en opties die ik wilde.
Als ik deze klaar heb, heb ik er in totaal 4000 euro aan uitgegeven inclusief aanschaf en dan issie ongeveer 6 waard..
De ABS is een sensor. Dat heeft niets met het schuren te maken.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik zelf ook een beetje handig met auto's was, kun je veel geld mee verdienen als je het leuk vindt tenminste...
Maar dan heb je een mooie deal gehad zeg![]()
Alleen wel klote van die ABSKan dat niet de oorzaak zijn van je piepende remmen
dat bedoel ik dusquote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De ABS is een sensor. Dat heeft niets met het schuren te maken.
ruimte zat hier, maar het is vooral tijd, en geld, en iemand die WEL weet hoe het werkt, zoals wat jij doet met je suup.....quote:Handig met auto's moet je worden. gewoon ergens beginnen. Als je maar de ruimte en vooral de tijd hebt kun je lekker knooien wat je wilt tot het allemaal goed zit.
Ik heb ook maar 2x hulp gehad hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ruimte zat hier, maar het is vooral tijd, en geld, en iemand die WEL weet hoe het werkt, zoals wat jij doet met je suup.....
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 2x hulp gehad hoor.
Gewoon durven!
Of een kadett kopen.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 2x hulp gehad hoor.
Gewoon durven!
[dit bericht is gewijzigd door Kreator]quote:
Die derde, da's geen Renault maar een Copersucar (eigenlijk een Fittipaldi, die wss ook achter het stuur zit, maar kreeg de naam van de sponsor).quote:Op zondag 27 maart 2005 23:57 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vorige topics
http://www.ptaslowchat.tk
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je ook bij Hugo geslapen?
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die derde, da's geen Renault maar een Copersucar (eigenlijk een Fittipaldi, die wss ook achter het stuur zit, maar kreeg de naam van de sponsor).
Niet visualiseren, niet visualiseren, niet visualiseren...quote:
krijg er geen genoeg van, toch maar eens een kast halen bij ikea om uit vandaan te komenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je eergister niet genoeg te horen gekregen dat je homo bent?
verdomme Mutz, nu visualiseer ik het pasquote:Op maandag 28 maart 2005 13:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet visualiseren, niet visualiseren, niet visualiseren...
geen zorgen, ik heb niet al m'n kruit verschotenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij was er zeker vanmorgen al om 7 uur uit...quote:
jij hebt mij nooit gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
verdomme Mutz, nu visualiseer ik het pas
kreeg gister een MMS van iemand met een foto van een Ikea-stoel die Herman heettequote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
krijg er geen genoeg van, toch maar eens een kast halen bij ikea om uit vandaan te komen![]()
Creert mental image:quote:Op maandag 28 maart 2005 13:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wakker is een overstatementquote:
die heeft idd ook een 6-lijn turboquote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef slashyou het volgende:
[..]
daar hoef je (bijna) nooit aan te sleutelen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen zorgen, ik heb niet al m'n kruit verschoten![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
verdomme Mutz, nu visualiseer ik het pas
er waren ooit Bojan kussentjesquote:Op maandag 28 maart 2005 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kreeg gister een MMS van iemand met een foto van een Ikea-stoel die Herman heette
JAquote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij was er zeker vanmorgen al om 7 uur uit...
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Creert mental image:
Bojan met z'n guns, buigt voor over... En huug schuift z'n telefoon er zo in
Wel een deel dus??quote:Op maandag 28 maart 2005 13:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen zorgen, ik heb niet al m'n kruit verschoten![]()
*proest*quote:Op maandag 28 maart 2005 13:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Creert mental image:
Bojan met z'n guns, buigt voor over... En huug schuift z'n telefoon er zo in
ik ben flexibelquote:Op maandag 28 maart 2005 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je hebt hem toch niet platgedrukt eh?
Je bent jaloersquote:
Dan doe je toch iets grandioos verkeerdquote:
word idd een kansloos veel posts dag ben ik bang voorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:16 schreef Hugster het volgende:
tering jullie gaan veeels te hard, ik volg het ff niet meer
quote:
quote:
typen typen typen typenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:16 schreef Hugster het volgende:
tering jullie gaan veeels te hard, ik volg het ff niet meer
quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets grandioos verkeerd
dat maakt het nog een beetje goedquote:Op maandag 28 maart 2005 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar daarbij fantaseer ik over jou hoor![]()
weer 69?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
word idd een kansloos veel posts dag ben ik bang voor![]()
kut is dat eh, ik wilde net ook wat voor school gaan doen...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tyfus, was ik bijna zover dat ik ging leren voor m'n tentamen morgen... wordt het ineens gezellig![]()
658quote:
Je kunt een ban voor jezelf aanvragen...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tyfus, was ik bijna zover dat ik ging leren voor m'n tentamen morgen... wordt het ineens gezellig![]()
opel - boer - koe.quote:
Ik lig ook in bedquote:
Nah. liever wat extra notes voor een ban.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je kunt een ban voor jezelf aanvragen...
Dat is je tweelingbroer toch?quote:
ja hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker weekendje wel voor je eh
ben je er al eens uitgeweest?
Ik heb geen idee wat mijn record is...quote:
ga je dan morgen het nummer van je standje uitoefenen met huug?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
zolang het maar weer een geil nummer word...kamasutra standjes boek erbij pakt![]()
Hadden we het gister aav al over.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daarna heb je een "leven" aangeschaft of niet?
via ebayquote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daarna heb je een "leven" aangeschaft of niet?
jij deed toch mee?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga je dan morgen het nummer van je standje uitoefenen met huug?
Verschilt... Ligt aan de zwaarte van de notes... Ik heb er bijvoorbeeld al 14, maar nog geen ban gehad... Sommigen krijgen na 1 note al een banquote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nah. liever wat extra notes voor een ban.
Bij hoeveel notes volgt een ban?
Nee, hier heb ik wat aanquote:Op maandag 28 maart 2005 13:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Verschilt... Ligt aan de zwaarte van de notes... Ik heb er bijvoorbeeld al 14, maar nog geen ban gehad... Sommigen krijgen na 1 note al een ban
dat is toch geen leven manquote:Op maandag 28 maart 2005 13:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hadden we het gister aav al over.E 0,70 p.o.b.
dank jequote:
Als je een beetje commentaar hebt over wat velgjes onder een caddy krijg je vanzelf een ban.quote:
Volgens Nikita welquote:
Helemaal niets...quote:
Caddy is heilig. je weet toch.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:25 schreef slashyou het volgende:
[..]
Als je een beetje commentaar hebt over wat velgjes onder een caddy krijg je vanzelf een ban.
Nietusquote:Op maandag 28 maart 2005 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nikita neemt je in het ootje
gelukkig anders zat ik in het verkeerde hoofdstukquote:Op maandag 28 maart 2005 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zou vragen
Goed. Stort even neer wil je?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Helemaal niets...
Doodsverwensingen, spam en trollen/flamen doen het over het algemeen wel goed voor een ban...
de 5 cylquote:Op maandag 28 maart 2005 13:26 schreef Hugster het volgende:
Ik hoor de 5 cylinder de straat uithuilenHuis alleen voor een paar dagen weer
sorryquote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nietus
Alleen onze ontmoeting is er nog niet van gekomen
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:26 schreef Hugster het volgende:
Ik hoor de 5 cylinder de straat uithuilenHuis alleen voor een paar dagen weer
Kan niet, ik lig alquote:
je zit helemaal goedquote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig anders zat ik in het verkeerde hoofdstuk
ja en ik ben ook nog eens roostervrijquote:Op maandag 28 maart 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de 5 cyl![]()
Huis alleen voor een paar dagen
dat komt weer goed met je voornemens.... toch...?
hard met de kierende telefoon van hugoquote:Op maandag 28 maart 2005 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je zit helemaal goed
hoe wordt jij het liefst gepenetreerd?
Wat permban zegt.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en ik ben ook nog eens roostervrij
Ik ga me proberen te gedragen
Heb nog een half pakje peuken, en dat zijn de laatste
Ze woont wel in Rotterdam jaquote:Op maandag 28 maart 2005 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sorry
En de ontmoeting komt vast, waarschijnlijk heeft ze een tijdelijk adres op de keileweg en moet ze binnenkort verhuizen
en dan bellenquote:
Ok, ik zal het proberenquote:
Dus jij start de MKIII meteen daarna?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
Start net m'n buurman zijn Corvette C4.
Mên wat een gebrul
alleen jammer dat dat ding er niet uitzietquote:Op maandag 28 maart 2005 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
Mên wat een gebrul
Dat gaat je echt niet lukkenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja en ik ben ook nog eens roostervrij
Ik ga me proberen te gedragen
Heb nog een half pakje peuken, en dat zijn de laatste
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
voel jij die nog?
doe mij maar een lekkere 1,5 liter fles ofzo
<----quote:Op maandag 28 maart 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
voel jij die nog?
Whehe nee. Die van mij maakt (nog) geen lawaai haast.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus jij start de MKIII meteen daarna?
nadat ik een paar keer een porseleinen dopje de volgende dag uitscheet en mijn anus was uitgescheurd door de verschillende stukken ijzer pas ik even voor een beugel.quote:
hermandepermban, is dit niets voor jou??quote:Op maandag 28 maart 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
voel jij die nog?
Lukt niet...quote:
nogquote:Op maandag 28 maart 2005 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Whehe nee. Die van mij maakt (nog) geen lawaai haast.
Hij heeft gister wel een poosje bij die van mij staan kijken. Vond het een mooie auto.
Ik heb ook ff bij hem gekeken. gave bak wel, zo'n corvette. 4.7L V8
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
alleen jammer dat dat ding er niet uitziet
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
hermandepermban, is dit niets voor jou??
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nadat ik een paar keer een porseleinen dopje de volgende dag uitscheet en mijn anus was uitgescheurd door de verschillende stukken ijzer pas ik even voor een beugel.
ik dacht echt 4.7Lquote:Op maandag 28 maart 2005 13:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nog
hoe zit het met specs? 4,7 V8 is natuurlijk leuk (is het niet 5,7??) maar weinig vermogen
eronder vandaan bedoel je zekerquote:Op maandag 28 maart 2005 13:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
écht wel. Helemaal knalgeel. supergaaf.
Alleen lelijke originele velgen. Die gaan er onder weg zodra de auto apk gekeurd is begreep ik.
Heel vroomshoop schrikt de kerk uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
Mên wat een gebrul
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik dacht echt 4.7L
maar ik kan me vergissen.
vermogen weet ik niet. Hij werd wel stil toen ik van mijn 250pk vertelde![]()
![]()
*beledigd*quote:Op maandag 28 maart 2005 13:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat je van strak houdt wil nog niet zeeggen dat je het zelf bent
1983quote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Welk jaar is het ding ongeveer? De laatste 5 jaar ofzo is het toch 5,7?
En nu ging ik dus pas visualiseren...quote:
whateverquote:Op maandag 28 maart 2005 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
eronder vandaan bedoel je zeker
maar ik vind zo'n ding niet mooi![]()
Iddquote:
Dan ikke het niet wetenquote:
als je me maar strak vindquote:Op maandag 28 maart 2005 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onze date gaat wel gewoon door eh
daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 28 maart 2005 13:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
whatever
het is ook niet mijn favoriet ofzo, maar als je bedenkt dat die van 1983 is en dan airco, alles electrisch en weet ik wat meer, dan is dat toch best gaaf.
En bedanktquote:
strak strak in je trainingspak pak lekker uit je dakquote:
Lukt nog steeds nietquote:
zoeen dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
daar had ik het ook niet over
het ging mij om het uiterlijk
daar heb ik nog op gehakt...(hakt)quote:Op maandag 28 maart 2005 13:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
strak strak in je trainingspak pak lekker uit je dak
Facequote:Op maandag 28 maart 2005 13:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zoeen dus.
da's niet eens een C4 of wel
eerste model zal het zijn?
[afbeelding]
Nee, ik ga me gewoon weer rustig gedragen...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oefening baart kunst, lekker blijven proberen!
de vette of de f1 ?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:46 schreef ook_gek het volgende:
ik vind die bak geweldig
Zal hem alleen nooit zelf kopen![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ga me gewoon weer rustig gedragen...
zo pauper dat het okay is.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:46 schreef ook_gek het volgende:
ik vind die bak geweldig
Zal hem alleen nooit zelf kopen![]()
Die vette.quote:
geeltjequote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die vette.
Wat mot zo ding eigelijk kosten?
m'n buur had hem onder de 1000 euro.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die vette.
Wat mot zo ding eigelijk kosten?
met een corvette echter kun je in het weekend ook rijdenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:51 schreef slashyou het volgende:
[..]
met een corvette echter kun je in het weekend ook rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |