Er was iets met ouders en bosjes...quote:Op maandag 28 maart 2005 14:15 schreef Nouk het volgende:
Beetje jammer dat je niet terug smste trouwens. Ik dacht dat je al onderweg was.
Joh !quote:
Dag nouk !quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef Nouk het volgende:
Maar ik ga nu weer naar internetloos Amsterdam. Dag!.
wat nou weer?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan iemand JMB begraven en stuart erbij![]()
koffie topic .... en stuart is gewoon algemeenquote:
Ja??quote:
hihiquote:Op maandag 28 maart 2005 17:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja??
Die jongen heeft ooit nog eens een fantopic voor PP en mij geopend
Denk het niet...quote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hihi
staat dat topic niet meer in de OP ?
zoek em op ! google.fok.nlquote:Op maandag 28 maart 2005 18:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Denk het niet...
En ik ben nog wel zo verliefd op dat topic![]()
quote:
Uh... Hij staat toch wel in 1 van de oude topics??quote:
zoek em daar dan op .. dan vrot ik em weer in de opo !quote:Op maandag 28 maart 2005 20:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Uh... Hij staat toch wel in 1 van de oude topics??
Hmmmmmm...quote:Op maandag 28 maart 2005 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoek em daar dan op .. dan vrot ik em weer in de opo !
de zoek doet het ook gewoonquote:Op maandag 28 maart 2005 21:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmm...
Ik kon hem net zo snel ff niet vinden...
***poging 2***
Ik had nog niet gegoogled...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:05 schreef Ruis het volgende:
paarse_paashaas & SuperWeber
prutsers, 1 zoekactie
Hij staat weer in de Opo.txtquote:Op maandag 28 maart 2005 21:03 schreef SuperWeber het volgende:
Google doet zijn werk best wel...
paarse_paashaas & SuperWeber
http://forum.fok.nl/fok/search_litequote:Op maandag 28 maart 2005 21:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik had nog niet gegoogled...
Dan moest ik een nieuw venster openen en daar had ik nog geen zin in...
tsssk wat een voorbereidingquote:Op maandag 28 maart 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Net op de dag dat ik behoefte heb om me enorm zat te zuipen heb ik geen bier in huis.
Ik ga niet eerder de search gebruiken dan op het moment dat ze een fatsoenlijke search hebben...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:07 schreef Ruis het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/search_lite
topic starter: lord dreamer
Een echte (ex)-student heeft altijd bier in huis...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Net op de dag dat ik behoefte heb om me enorm zat te zuipen heb ik geen bier in huis.
Haha is dit een principe of dacht je dat zoek nogsteeds ofline was zoals ikquote:Op maandag 28 maart 2005 21:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder de search gebruiken dan op het moment dat ze een fatsoenlijke search hebben...
Beidequote:Op maandag 28 maart 2005 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha is dit een principe of dacht je dat zoek nogsteeds ofline was zoals ik
Mn huisgenoot heeft het opgedronken toen ik even niet keek.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een echte (ex)-student heeft altijd bier in huis...
Ik had niet verwacht dat het zo'n kutdag zou zijn dat ik bier nodig zou hebben.quote:
2de paasdag zijn er toch ook wel winkels open ?quote:Op maandag 28 maart 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het zo'n kutdag zou zijn dat ik bier nodig zou hebben.
-3 Verkeerde mentalititeit....quote:Op maandag 28 maart 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mn huisgenoot heeft het opgedronken toen ik even niet keek.
En gisteren is er aardig wat doorheen gegaan. Ik drink zoveel, daar valt niet tegen aan te slepen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2de paasdag zijn er toch ook wel winkels open ?
achja als hij in enschede zit kan hij altijd even langs de grolsch fabriek fietsen !quote:
Idd een kratje pummelpils aftappenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja als hij in enschede zit kan hij altijd even langs de grolsch fabriek fietsen !
Hij kwam onverwachts thuis. En hij is al twee weken niet thuis geweest, dus zijn bier had ik al lang opgezopenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
-3 Verkeerde mentalititeit....
Je moet niet je huisgenoot jouw bier op laten zuipen...
Jij moet het bier van je huisgenoot opzuipen!!
Het regent.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja als hij in enschede zit kan hij altijd even langs de grolsch fabriek fietsen !
Dat telt nietquote:Op maandag 28 maart 2005 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij kwam onverwachts thuis. En hij is al twee weken niet thuis geweest, dus zijn bier had ik al lang opgezopen
Bah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |