Hmm.. ik ga 'm ook ff checken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om maar ff over te gaan op een ander onderwerp , EDAN!
damn dat album (beauty & the beat) duurt maar 35 minuten maar hij klinkt ZO VET
Nee, niet gratis.. althans niet via de sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die mixtape ken ik niet, is die gratis te downloaden van hun site? if so, dan kan ik 'm niet vinden
waaromquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die mixtape ken ik niet, is die gratis te downloaden van hun site? if so, dan kan ik 'm niet vinden
iemand Common's Be al geluisterd? ik kom er net achter dat bijna alle nummers door Kanye West geproduceerd zijn![]()
Kanye West heeft tot nu toe bijna alleen maar saaie beats gemaakt. erg gehypte gast.quote:
Dat verkoopt ged bij veertienjarige breezersletjes.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Sja, meeliften op die zogenaamde urban hype misschien.. Ik haat het ook hoor, gezang in hiphopnummer.. ja, alleen als het er door de dj ingegooid wordt of gesampeld is..quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Wu tang - Reunitedquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, meeliften op die zogenaamde urban hype misschien.. Ik haat het ook hoor, gezang in hiphopnummer.. ja, alleen als het er door de dj ingegooid wordt of gesampeld is..![]()
ze verkopen geld?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:14 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
[..]
Dat verkoopt ged bij veertienjarige breezersletjes.![]()
"Wu tang motherfucker"quote:
Om legendarisch te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:52 schreef Quannum het volgende:
Och ja, kijk er even naar zou ik zeggen.
hier
Hoop dat dat album maar een beetje in de buurt komt van return to the 36 chambersquote:A Son Unique is de titel van het nieuwe Ol’ Dirty Bastard album. Het dertien tracks tellende album is een gezamelijk project tussen de Damon Dash Music Group (DDMG) en Wu Tang Records. De geplande releasedate is 21 juni.
Het album bevat een indrukkende lijst aan guest appearances. Onder andere Method Man, Ghostface, Raekwon, N.O.R.E, Joe Budden en Pharrell leveren bijdragen. De productie is in handen van RZA, DJ Premier, the Neptunes, Damon Elliot, Boola, Soul Diggaz en Dame Grease.
De eerste single, Intoxicated, is geproduceerd door RZA en featured Method Man, Raekwon en Macy Gray.
Damon Dash gaf toe dat hij in eerste instantie twijfels had over het releasen van ODB’s album vlak na zijn dood. Toch is hij blij met de uitkomst. Wel liet hij blijken dat hij niet blij was met de wettelijke strijd die is ontstaan tussen ODB’s moeder en zijn weduwe, Icelene Jones.
Dit conflict werd nog ongemakkelijker toen Dash gisteravond in de lobby van zijn kantoor werd opgewacht door Icelene, haar kinderen en haar advocaat. Zichtbaar gestoord door de ontmoeting benadrukte Dash dat zijn besluit om door te gaan met het releasen van A Son Unique niet gedreven werd door de zin om de familie of erfenis van ODB uit te buiten.
De tracklisting voor A Son Unique is als volgt:
01. "Lift Ya Skirt" ft. Missy Elliott (produced by Mark Ronson)
02. "Pop Shots" ft. Lil' Fame (produced by DJ Premier)
03. "Operator" ft. the Clipse and Pharrell (produced by the Neptunes)
04. "Back in the Air" ft. Ghostface (produced by RZA)
05. "Work for Me" ft. Young Chris (produced by Boola)
06. "ODB Don't Go Breaking My Heart" ft. Missy Elliott (produced by Damon Elliott)
07. "Stomp" ft. RZA (produced by RZA)
08. "How Ya Feelin" (produced by Dame Grease)
09. "Intoxicated" ft. Raekwon, Method Man, Macy Gray (produced by RZA)
10. "Dirty & Grimey" ft. N.O.R.E. (produced by Boola)
11. "Danger Zone" ft. Joe Budden (produced by Rockwilder)
12. "Skrilla" ft. RZA (produced by RZA)
13. "Don't Hurt Me Dirty" (produced by Soul Diggaz)
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |