ze verkopen geld?quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:14 schreef Kwisatz_Haderich het volgende:
[..]
Dat verkoopt ged bij veertienjarige breezersletjes.![]()
"Wu tang motherfucker"quote:
Om legendarisch te wordenquote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Thanks!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:52 schreef Quannum het volgende:
Och ja, kijk er even naar zou ik zeggen.
hier
Hoop dat dat album maar een beetje in de buurt komt van return to the 36 chambersquote:A Son Unique is de titel van het nieuwe Ol’ Dirty Bastard album. Het dertien tracks tellende album is een gezamelijk project tussen de Damon Dash Music Group (DDMG) en Wu Tang Records. De geplande releasedate is 21 juni.
Het album bevat een indrukkende lijst aan guest appearances. Onder andere Method Man, Ghostface, Raekwon, N.O.R.E, Joe Budden en Pharrell leveren bijdragen. De productie is in handen van RZA, DJ Premier, the Neptunes, Damon Elliot, Boola, Soul Diggaz en Dame Grease.
De eerste single, Intoxicated, is geproduceerd door RZA en featured Method Man, Raekwon en Macy Gray.
Damon Dash gaf toe dat hij in eerste instantie twijfels had over het releasen van ODB’s album vlak na zijn dood. Toch is hij blij met de uitkomst. Wel liet hij blijken dat hij niet blij was met de wettelijke strijd die is ontstaan tussen ODB’s moeder en zijn weduwe, Icelene Jones.
Dit conflict werd nog ongemakkelijker toen Dash gisteravond in de lobby van zijn kantoor werd opgewacht door Icelene, haar kinderen en haar advocaat. Zichtbaar gestoord door de ontmoeting benadrukte Dash dat zijn besluit om door te gaan met het releasen van A Son Unique niet gedreven werd door de zin om de familie of erfenis van ODB uit te buiten.
De tracklisting voor A Son Unique is als volgt:
01. "Lift Ya Skirt" ft. Missy Elliott (produced by Mark Ronson)
02. "Pop Shots" ft. Lil' Fame (produced by DJ Premier)
03. "Operator" ft. the Clipse and Pharrell (produced by the Neptunes)
04. "Back in the Air" ft. Ghostface (produced by RZA)
05. "Work for Me" ft. Young Chris (produced by Boola)
06. "ODB Don't Go Breaking My Heart" ft. Missy Elliott (produced by Damon Elliott)
07. "Stomp" ft. RZA (produced by RZA)
08. "How Ya Feelin" (produced by Dame Grease)
09. "Intoxicated" ft. Raekwon, Method Man, Macy Gray (produced by RZA)
10. "Dirty & Grimey" ft. N.O.R.E. (produced by Boola)
11. "Danger Zone" ft. Joe Budden (produced by Rockwilder)
12. "Skrilla" ft. RZA (produced by RZA)
13. "Don't Hurt Me Dirty" (produced by Soul Diggaz)
bron
laats kwam er wel 1e vertellen dat wel geen links meer mogen plaatsen ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 01:46 schreef Quannum het volgende:
Manman, waarom reageer ik eigenlijk in Angel"s topics bedenk ik mij juist. En toch kan ik mij niet inhouden.
Hij mag topics openen zoveel ie wil, ik vind ze enorm amusant. Maar wil iemand hem aub bannen uit MUZ.
(Is er eig ook een mod op fok! die IETS snapt van hiphop, want ik zie hier nooit iemand (van de mods) passeren.
Ja klopt, die werd door Zander gepost. Alleen was dat fragmentje idd met Macy Gray, op die tracklist staat met Missy Elliot.quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als ik het zo leed denk ik van niet , en dat don't go breakin' my heart was toch die superslechte cover met Macy Gray , waar volgensmij ooit een linkje van gepost is![]()
Idd, Nipeng is dat geloof ik....quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
laats kwam er wel 1e vertellen dat wel geen links meer mogen plaatsen ofzo
Waar kan ik ze mee openenquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:52 schreef Quannum het volgende:
Och ja, kijk er even naar zou ik zeggen.
hier
Zijn verschillende bestanden zag ik .. movjes met QuickTime > www.apple.com en .rm (realone player ... )quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Waar kan ik ze mee openen![]()
winamp media player werkt niet...
Ben hier erg benieuwd naar! Kan 'm echter nog niet zo 123 vinden en in Ommen zullen ze 'm vast wel niet hebben ...quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Lijkt mij niet iig
dat album zit vol met leuke samples enzo , hij duurt maar kort maar echt een explosie aan jaren 60 en 70 samples
Wie is datquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heb hier die edan nog steeds opstaan
hij ziet er wel maf uit btw
[afbeelding]
maakt mij geen fuk uit wie die gast is , hij heeft iig een leuke productie gedroptquote:
www.sicmuse.com/ photos.htmlquote:
kan je beter naar http://www.humblemagnificent.com/ gaanquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
www.sicmuse.com/ photos.html
[afbeelding]
Erhm.. jahquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kan je beter naar http://www.humblemagnificent.com/ gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |