denk ik ook jaquote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef Steve-O het volgende:
Serieus ..
-Angel- is een kloon van iemand die veel in Hip-Hop central topics hangt kan niet anders.
Ja, het kan bijna niet serieus zijn. Zoveel dom- en eigenwijzigheid heb ik anders zelden gezien !!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef Steve-O het volgende:
Serieus ..
-Angel- is een kloon van iemand die veel in Hip-Hop central topics hangt kan niet anders.
Heb je ons wat te vertellen Mart10?? Wehehe.quote:Op vrijdag 15 april 2005 09:09 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Nou, op wie zet jij je geld in?
Haha, nee, ik ben helaas niet zo grappigquote:Op vrijdag 15 april 2005 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je ons wat te vertellen Mart10?? Wehehe.
"Hij" heeft wel onderzoek gedaan naar connectie IP-adres en avatar trouwens:
Avator en IP adres?
quote:Sokken, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor.
Ik bedoel ze bieden weinig tot geen bescherming waarneer je op scherp voorwerp trapt. Het strak om de voet zitten van de sok, zorgt ervoor dat het gaat zweten. Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Ja, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor?
... jezus.quote:Sokken, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor.
Ik bedoel ze bieden weinig tot geen bescherming waarneer je op scherp voorwerp trapt. Het strak om de voet zitten van de sok, zorgt ervoor dat het gaat zweten. Tevens kan de bloedtoevoer naar de voet worden afgesloten door een sok. In het ergste geval kan dit zelfs leidden tot eventuele amputatie van de voet.
Ja, waar zijn ze nu eigenlijk goed voor?
zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om maar ff over te gaan op een ander onderwerp , EDAN!
damn dat album (beauty & the beat) duurt maar 35 minuten maar hij klinkt ZO VET
Hmm.. ik ga 'm ook ff checken.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om maar ff over te gaan op een ander onderwerp , EDAN!
damn dat album (beauty & the beat) duurt maar 35 minuten maar hij klinkt ZO VET
Nee, niet gratis.. althans niet via de sitequote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die mixtape ken ik niet, is die gratis te downloaden van hun site? if so, dan kan ik 'm niet vinden
waaromquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
die mixtape ken ik niet, is die gratis te downloaden van hun site? if so, dan kan ik 'm niet vinden
iemand Common's Be al geluisterd? ik kom er net achter dat bijna alle nummers door Kanye West geproduceerd zijn![]()
Kanye West heeft tot nu toe bijna alleen maar saaie beats gemaakt. erg gehypte gast.quote:
Dat verkoopt ged bij veertienjarige breezersletjes.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Sja, meeliften op die zogenaamde urban hype misschien.. Ik haat het ook hoor, gezang in hiphopnummer.. ja, alleen als het er door de dj ingegooid wordt of gesampeld is..quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:54 schreef VeX- het volgende:
Pfft, ik heb zonet de beautiful struggle beluisterd van Talib Kweli. Tot mij spijt was de mixtape beter.Waarom moeten ze tegenwoordig overal R&B tussen gooien?
Wu tang - Reunitedquote:Op vrijdag 15 april 2005 20:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja, meeliften op die zogenaamde urban hype misschien.. Ik haat het ook hoor, gezang in hiphopnummer.. ja, alleen als het er door de dj ingegooid wordt of gesampeld is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |