handig!quote:Op maandag 28 maart 2005 08:44 schreef Chandler het volgende:
Ik zoek een gallery script die werkt zonder MySQL maar wel dat ik commentaar bij ieder plaatje kan zetten.
http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=18331
quote:This site was created with one goal in mind. To give you the opportunity to "try out" some of the best php/mysql based free and open source software systems in the world. You are welcome to be the administrator of any site here, allowing you to decide which system best suits your needs.
Goeie site, ga ik ook is even bekijken.quote:
Jaja en zelf gemaakt natuurlijkquote:
Ik heb de laatste dagen echt tientallen cms's bekeken, en ja er zijn er die opensource zijn. En er zijn er ook waar je voor moet betalen.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:27 schreef Woutey het volgende:
OpensourceCMS
Ken iemand een php CMS dat niet opensource is dan?
4images is denk ik iets voor jouquote:Op maandag 28 maart 2005 19:06 schreef Purplebitch2 het volgende:
Ik ben op zoek naar een soort systeem dat ik op mijn site kan plaatsen, waarbij mensen foto's of andere bestanden kunnen uploaden en waarna andere mensen daar op kunnen stemmen. Ik maak momenteel gebruik van phpbbforum en heb de auction uitbreiding ook ik dacht misschien hebben ze nog meer uitbreidingen en wellicht ook zo'n systeem als ik nu zoek een ander mooi syteem is ook goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |