abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:29:57 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25885173
Ag de pakkans is vrij klein. Hoe vaak word je nou aangehouden voor rijbenwijs controle?
Ik ken genoeg mensen die niet eens een rijbewijs hebben en toch rijden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25886187
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:29 schreef ook_gek het volgende:
Ag de pakkans is vrij klein. Hoe vaak word je nou aangehouden voor rijbenwijs controle?
Ik ken genoeg mensen die niet eens een rijbewijs hebben en toch rijden.
Onverzekerd dan. En zolang je nergens tegenaan botst is dat geen probleem. Nouja, dan nog moet je wel WA verzekerd zijn. Als je eenmaal schade of slachtoffers maakt dan heb je wel een probleem. Je moet het dan zelf betalen, en da's niet grappig als je net een auto van 50.000 euro total loss hebt gereden door een inschattingsfoutje.
  donderdag 31 maart 2005 @ 18:28:43 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25886524
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:15 schreef Light het volgende:

[..]

Onverzekerd dan. En zolang je nergens tegenaan botst is dat geen probleem. Nouja, dan nog moet je wel WA verzekerd zijn. Als je eenmaal schade of slachtoffers maakt dan heb je wel een probleem. Je moet het dan zelf betalen, en da's niet grappig als je net een auto van 50.000 euro total loss hebt gereden door een inschattingsfoutje.
He kale kip kan je niet van plukken. En als het je eigen auto is maakt het niks uit toch?
En anders kan de verzekering het altijd nog op je WA verhalen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:12:55 #54
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_25890780
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 18:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

He kale kip kan je niet van plukken. En als het je eigen auto is maakt het niks uit toch?
En anders kan de verzekering het altijd nog op je WA verhalen.
Dan heb je mooi wel de zekerheid dat je de komende X jaar een kale kip blijft. Heb niet de illusie dat een verzekering ook maar 1 cent dokt. Je dokt ook voor de schade van de ander, en dan heb ik het niet alleen over de reparatiekosten van de auto.....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:14:19 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25890821
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:12 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Dan heb je mooi wel de zekerheid dat je de komende X jaar een kale kip blijft. Heb niet de illusie dat een verzekering ook maar 1 cent dokt. Je dokt ook voor de schade van de ander, en dan heb ik het niet alleen over de reparatiekosten van de auto.....
geloof me er zijn genoeg mensen die zo zitten en niks betalen. Doen alles gewoon via de naam van hun vrouw zij blijven zelf geldloos en dus hoeven ze niet te betalen
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:19:54 #56
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_25890986
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

geloof me er zijn genoeg mensen die zo zitten en niks betalen. Doen alles gewoon via de naam van hun vrouw zij blijven zelf geldloos en dus hoeven ze niet te betalen
Niet te betalen? ik ken de details niet, maar volgens mij mogen zij, ook al hebben ze niets/weinig, bijan alles doorsluizen. Getrouwd op huwelijkse voorwaarden? Dan hoop ik dat vrouwlief er van doorgaat
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 31 maart 2005 @ 21:25:56 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25891147
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Niet te betalen? ik ken de details niet, maar volgens mij mogen zij, ook al hebben ze niets/weinig, bijan alles doorsluizen. Getrouwd op huwelijkse voorwaarden? Dan hoop ik dat vrouwlief er van doorgaat
Nop het is echt zo. Je moet alle zooi op je vrouw haar naam laten overzetten en ze kunnen je niks ontnemen. Dat is het vuile spelletje dat gespeeld word helaas.
pi_25892419
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nop het is echt zo. Je moet alle zooi op je vrouw haar naam laten overzetten en ze kunnen je niks ontnemen. Dat is het vuile spelletje dat gespeeld word helaas.
En als ze jou dan aanrijden dan ben jij goed het bokje. Geen rijbewijs, dus niet verzekerd, dus van de verzekering van zo iemand hoef je niets te verwachten. En zelf iets betalen kan hij niet omdat hij niets heeft. Dus ligt jouw auto in puin, zonder dat je schuld hebt, maar geld terugkrijgen zit er niet in.

En als je pech hebt lig je zelf ook nog in puin, kun je de rest van je leven niet meer werken, maar geld krijg je niet omdat de veroorzaker onverzekerd is en geen cent te makken heeft (behalve dan die paar ton die op naam van z'n vrouw staan natuurlijk) Als zo iemand dan ook nog eens geen (wit) inkomen heeft dan is inkomensbeslag ook al niet mogelijk, dus wordt het helemaal lastig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')