abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2001 @ 13:49:06 #1
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_1813087
DEN HAAG (ANP) - De Staatsloterij gaat een ruimtereis in een ruimteveer als nieuwe superprijs aanbieden. De puur toeristische trip is niet te winnen door het kopen van een staatslot, maar door het nieuwe spel Big Mission in de Staatsloterijshow.

De gelukkige maakt uiteindelijk een reis samen met een groep Europeanen en winnaars uit Amerika en Japan. Het Amerikaanse idee van de ruimtereis is ontwikkeld in een show van een Zweedse tv-maatschappij. RTL4 en de Staatsloterij hebben de formule van dat programma aangekocht. De winnaar gaat in oktober 2003 de ruimte in.

ANP 04-10-2001

Tijd om ook loten te gaan kopen?

High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  donderdag 4 oktober 2001 @ 13:55:28 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1813167
ik win toch liever geld dan zo'n reisje dat ik dan met een deel van dat geld kan betalen.

Niet dat ik denk dat je er met een paar miljoen vanaf bent ofzo maar ik heb toch liever geld dan zo'n reisje

pi_1813261
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 13:49 schreef Hiroller het volgende:
DEN HAAG (ANP) - De Staatsloterij gaat een ruimtereis in een ruimteveer als nieuwe superprijs aanbieden. De puur toeristische trip is niet te winnen door het kopen van een staatslot, maar door het nieuwe spel Big Mission in de Staatsloterijshow.

Tijd om ook loten te gaan kopen?

Niet te winnen via het kopen van een lot, wel ff erbij blijven!
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  donderdag 4 oktober 2001 @ 15:07:36 #4
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_1813988
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 14:03 schreef ABC-tje het volgende:

[..]

Niet te winnen via het kopen van een lot, wel ff erbij blijven!

Een Big Mission-lot ipv een Staatslot...
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
pi_2140970
Dit is echt de reis der reizen.......
Ik wil dit ervaren
De enige spelshow op tv waar ik ooit aan mee zou doen!

Major Major Major Moet mee!

I fucked up mijn ondertitel
pi_2142076
Ik weet niet of ik wel zo nodig die reis zou willen maken. Je kunt je 'kaartje' natuurlijk ook verpatsen. Die American (Zito, Tito whatever heeft 50 miljoen betaald).
pi_2161038
ja joh nog een paar jaar dan mogen we lekker met een easy jet raket ..lekker voordelig naar de maan...???

xxxxx

Ach Flikker toch op........
pi_2161069
Ik vind dat echt totale verspilling van zo'n reis. Ze kunnen beter iemand mee sturen om onderzoek te doen in de ruimte dan een of ander persoon die zomaar zoiets wint.
  maandag 12 november 2001 @ 16:42:10 #9
15058 Troeltje
eigenaardig...
pi_2161702
Wat een onzin! Dus alleen biologen mogen duiken bij koraalriffen? Alleen boswachters mogen het bos in? Ik zou tekenen voor een ruimtereis, is al sinds ik mij kan herinneren een droom van me

En ik denk dat als ze mensen op vakantie de ruimte in kunnen schieten, ze ook wel zullen zorgen dat er genoeg onderzoekers en wetenschappers zullen zijn. Per slot van rekening heb je het over iets dat pas over twee jaar gaat plaatsvinden

IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL!

Loesje: [br]KERNENERGIE [br] Het lijkt alsof die conservatieven nu iets gevonden hebben om de toekomst voor altijd tegen te houden.
pi_2162789
quote:
Op maandag 12 november 2001 16:42 schreef Troeltje het volgende:
Wat een onzin! Dus alleen biologen mogen duiken bij koraalriffen? Alleen boswachters mogen het bos in? Ik zou tekenen voor een ruimtereis, is al sinds ik mij kan herinneren een droom van me
duiken of een boswandeling maken is iets anders dan astronautje spelen
pi_2162856
quote:
Op maandag 12 november 2001 15:40 schreef Seborik het volgende:
Ik vind dat echt totale verspilling van zo'n reis. Ze kunnen beter iemand mee sturen om onderzoek te doen in de ruimte dan een of ander persoon die zomaar zoiets wint.
Het lijkt me dat er dik voor wordt betaald, daardoor kunnen er weer meer onderzoekers de ruimte in!!

Net zoals die Amerikaan Tito die 50M betaalde. Daardoor komt er meer geld vrij voor de onderzoekers. Goeie zaak dus. Lekker commercieel.

pi_2162908
Van mij mogen ze die Marc Klein Essink wel de ruimte in schieten.

Ik had begrepen dat er slechts 1 winnaar zou zijn uit heel Europa. Dan wint waarschijnlijk een Spanjaard of Italiaan, want ik heb nog nooit gezien dat zo'n Europese loterij door een Nederlander of Belg gewonnen werd.

I intend to live forever, or die trying.
pi_2163065
quote:
Op maandag 12 november 2001 18:31 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Het lijkt me dat er dik voor wordt betaald, daardoor kunnen er weer meer onderzoekers de ruimte in!!

Net zoals die Amerikaan Tito die 50M betaalde. Daardoor komt er meer geld vrij voor de onderzoekers. Goeie zaak dus. Lekker commercieel.

als de staatsloterij zoveel betaalt... en de kosten opwegen tegen wat het opbrengt, maar daar komen ook nog kosten bij van een training enzo
pi_2163654
Insane ...
"The only way to get rid of a temptation is to yield to it." - Oscar Wilde (1854-1900)
pi_2163965
De "broodnodige" link dan maar:

www.bigmission.nl

Lijkt toch wel een prijs te zijn voor een Nederlander en niet niet een Europese prijs!!!

maandag 12 november 2001 @ 20:14:40 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_2164013
Ik denk dat een Iitouwer niet gauw .nl achter een naam zet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2164532
quote:
Op maandag 12 november 2001 20:11 schreef calvobbes het volgende:
De "broodnodige" link dan maar:

www.bigmission.nl

Lijkt toch wel een prijs te zijn voor een Nederlander en niet niet een Europese prijs!!!

Kijk, daar hebben we wat aan. Kun je lezen dat je moet werken om de prijs te winnen, zoals de kandidaten in de show dat nu ook moeten. Bovendien:
quote:
Uit een voorselectie van 500 mensen die aan de fysieke en mentale eisen voldoen om deel te kunnen nemen, winnen telkens één of twee personen per show hun reis naar het Big Mission Selection Centre in het USA Space Camp aan Florida?s Space Coast
Dat betekent dus de gebruikelijke kandidaten tussen 20 en 40 jaar, bejaarden en pubers uitgesloten.
pi_2172259
quote:
Op maandag 12 november 2001 15:40 schreef Seborik het volgende:
dit is juist een goede impuls voor de ruimtevaart. Als de commercie binnendringt is er dus meer geld beschikbaar voor andere projecten.

ruimtevaart moet commercieel worden, anders schiet het nooit op.

dinsdag 13 november 2001 @ 17:14:16 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_2172291
quote:
Op maandag 12 november 2001 18:37 schreef dwerg het volgende:
Ik had begrepen dat er slechts 1 winnaar zou zijn uit heel Europa.
Volgens mij heeft de show al in Denemarken gelopen, en is er dus al een Deense winnaar.

Lijkt me dan ook dat bij de Nederlandse versie een Nederlander wint.

Of klinkt dat onlogisch?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_2172346
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 17:14 schreef Verbal het volgende:

Volgens mij heeft de show al in Denemarken gelopen, en is er dus al een Deense winnaar.

Lijkt me dan ook dat bij de Nederlandse versie een Nederlander wint.

Of klinkt dat onlogisch?

V.

Dat klinkt logisch. En dan zit ik dus met de vraag: sturen ze nu van elk land een winnaar de ruimte in, of moeten die winnaars onderling nog op de vuist voor 1 zitplaats? Ik neem aan er nog geen Space Shuttle lijndienst is. Maar die kunnen ze in 2003 natuurlijk wel al opgezet hebben.
  dinsdag 13 november 2001 @ 17:25:47 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2172404
Lijkt me wel heel gaaf om een keer te winnen. Maar die kans is behoorlijk klein, om eens een understatement te gebruiken, en dan kan het bovendien nog heel lang duren voordat je echt de ruimte in kan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')