Trouwens uit nieuwschierigheid, die 286 km/u heb je met die Bandit gehaald?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Het moet gewoon op de weg kunnen, zo af en toe. Als je maar weet waar je het doet. Maar de regering denkt daar dus anders over
In Duitsland mag je op de meeste stukken Autobahn ook gewoon zo hard als je wilt, en daar gebeuren (in verhouding) nou niet meer ongelukken dan op onze snelwegen....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:Wie zegt dat ik 286 heb gereden ? Dat haalt de mijne niet eens....
De moraalridders vonden het nodig hem te stenigen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:37 schreef JDude het volgende:
Zijn hier nou echt drie delen over nodig?
Meneer heeft 188 km. te hard gereden. Dan raak je in NL je rijbewijs kwijt, en met wat pech ook je voertuig. En je mag betalen. Wat een wereldnieuws zeg.
Dat zou helemaal een strakke actie zijn die past bij de eerdere overtreding.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De moraalridders vonden het nodig hem te stenigen.
TEERD Zwartwouder! Puik dingMaare, toch niet zelf opgehaald he?
286km/h op een naked?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Trouwens uit nieuwschierigheid, die 286 km/u heb je met die Bandit gehaald?
Ik heb geen nakedquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
286km/h op een naked?Jij hebt er echt de ballen verstand van he?
Dat valt dan weer mee.. vind dat als je dit de eerste keer doet je wel een bekering ofzo moet krijgen, maar dat ze niet meteen je rijbewijs en je motor in moeten nemen. Iedereen test z'n voortuig wel eens uitquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:37 schreef Schwarzwalder het volgende:
HEB HEM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! net opgehaald!!!!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog het papierke
Die van jou is naakt genoeg voor mij om het een naked te noemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb geen naked![]()
Jij hebt er wèl verstand zie ik
Die dijk was ook precies waar ik aan dacht bij het lezen van dit topic... genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait en waar fietsers de weg op komen... Vooral met lekker 'motorrijweer' fietsen er genoeg opa en omaatjes, die reageren natuurlijk ook niet heel snel (daar heb je overigens veel aan als er zo'n motor op je af komt?). Anyway, ik geloof best dat het nodige daar gebeurd is jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:24 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dijken en polderweggetjes worden veelvuldig gebruikt door schoolgaande kinderen / tieners. Er wordt erg vaak onverstandig hard gereden, vooral op bijvoorbeeld de Kattendijkse Dijk. Je hebt inderdaad goed zicht op wat er op de dijk zit, maar niet op wat er de dijk opkomt. Daar zijn al redelijk wat slachtoffers gevallen. Landbouwverkeer is ook iets waar totaal geen rekening mee wordt gehouden. Ook niet met de omstandigheden die daar door veroorzaakt worden, zoals bijvoorbeeld slik op de weg etc.
Ja ik woon in Zeeland...
Ik zeg ook niet dat ik het over hem heb toch? Je voelt je wel extreem aangevallen geloof ik??quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, jullie weten ook echt precies op WELKE 100km/h dijk het gebeurd is
Ik denk dat die jongen het beter heeft kunnen inschatten dan jullie...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:54 schreef ParanoidEv het volgende:
Je voelt je wel extreem aangevallen geirriteerd aan koekblikkers geloof ik??
blind volkje, allemaal lekker met de muziek keihard aan in het dashboardkastje naar wat te vreten zoeken ondertussen bellen(niet handsfree natuurlijk) en dat lekker met een gangetje van 140 want ja, "ik heb ABS" en natuurlijk moet er zo af en toe ff lekker bumperkleven en hier en daar een middelvinger opstekenquote:
Ja, en? Je reageert iig als 1quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik een auto héb en wat ik van motors vind?
Terwijl je niet eens weet waar het precies was...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef ParanoidEv het volgende:
... genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait
en waar fietsers de weg op komen...
Vooral met lekker 'motorrijweer' fietsen er genoeg opa en omaatjes, die reageren natuurlijk ook niet heel snel (daar heb je overigens veel aan als er zo'n motor op je af komt?).
Ik had het niet over die dude van dit topic maar over die dijk waar hij het over had, dat had ik al gezegd. Daar mag je ook fietsen. Dat jij je daardoor aangesproken voelt, sjah.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, en? Je reageert iig als 1
[..]
Terwijl je niet eens weet waar het precies was...
Enne fietsers niet op een autoweg te rijden... (3240934e keer ofoz)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik had het niet over die dude van dit topic maar over die dijk waar hij het over had, dat had ik al gezegd.
Dus je spreekt hier niet over die specifieke dijk die FallenAngel bedoelde. Je spreekt jezelf nu tegen... overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef ParanoidEv het volgende:
genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait en waar fietsers de weg op komen...
Neee, ik bedoel weggetjes als in zijstraten waarbij je die dijk opkomt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus je spreekt hier niet over die specifieke dijk die FallenAngel bedoelde. Je spreekt jezelf nu tegen... overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |