Ja, en? Je reageert iig als 1quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik een auto héb en wat ik van motors vind?
Terwijl je niet eens weet waar het precies was...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef ParanoidEv het volgende:
... genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait
en waar fietsers de weg op komen...
Vooral met lekker 'motorrijweer' fietsen er genoeg opa en omaatjes, die reageren natuurlijk ook niet heel snel (daar heb je overigens veel aan als er zo'n motor op je af komt?).
Ik had het niet over die dude van dit topic maar over die dijk waar hij het over had, dat had ik al gezegd. Daar mag je ook fietsen. Dat jij je daardoor aangesproken voelt, sjah.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, en? Je reageert iig als 1
[..]
Terwijl je niet eens weet waar het precies was...
Enne fietsers niet op een autoweg te rijden... (3240934e keer ofoz)
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:10 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik had het niet over die dude van dit topic maar over die dijk waar hij het over had, dat had ik al gezegd.
Dus je spreekt hier niet over die specifieke dijk die FallenAngel bedoelde. Je spreekt jezelf nu tegen... overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:29 schreef ParanoidEv het volgende:
genoeg weggetjes waar landbouwverkeer de weg op draait en waar fietsers de weg op komen...
Neee, ik bedoel weggetjes als in zijstraten waarbij je die dijk opkomt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dus je spreekt hier niet over die specifieke dijk die FallenAngel bedoelde. Je spreekt jezelf nu tegen... overigens ben ik niet agressief maar word gewoon zooooooooo ontzettend moe van die moralistische reacties.
.... ik dacht hem te kunnen betrappen op een leugentjequote:Op woensdag 30 maart 2005 10:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
286km/h op een naked?Jij hebt er echt de ballen verstand van he?
Gut gut, ik maak een foutje, als ik dit topic zou bekijken kom ik er ook vast genoeg van jou tegen, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo te zien ook van niet Nederlands, want het is motoren, lul
Wist ik welquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |