Mazzelaar! Kan je het ook niet kwijt rakenquote:
Aansteller.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Slim is het niet om je rijbewijs kwijt te raken, maar als ik de driehonderd kan aantikken met mijn voertuig, dan doe ik het ook...
Snelheid is geil...en we doen allemaal weleens iets wat onverantwoord is, cq niet mag.
ga dan naar duitsland of een circuit; kleine moeite, minder doden en andere slachtoffers die er niet om vragen door jou aan gort te worden geredenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Slim is het niet om je rijbewijs kwijt te raken, maar als ik de driehonderd kan aantikken met mijn voertuig, dan doe ik het ook...
Snelheid is geil...en we doen allemaal weleens iets wat onverantwoord is, cq niet mag.
Is het ook geiler als je er iemand bij dood rijdt? Of maakt dat verder niet uit?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Dan moet je ook niet janken als je gepakt wordt. Of is het dan niet zo geil meerquote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
Jij hebt nooit in een fatsoenlijk auto gezeten, dat is duidelijkquote:Op zondag 27 maart 2005 18:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben het ook niet altijd eens met de snelheidsregels, ik vind 120 bv erg laag op een snelweg. Maar als je weet dat er een limiet is, dan moet je je er aan houden. Zelfs als het 's nachts is en de weg is verlaten. Het limiet past namelijk meestal bij het soort weg, een binnenweg is niet gemaakt om met 120 overheen te gaan... daar zijn ze vaak niet langgenoeg recht voor!
Ja hoor, lekker in Duitsland vol open. Maar niet hier ! Een beetje te hard is niet erg, maar zo asociaal hard dat je je rijbewijs kwijt raakt, neequote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in een fatsoenlijk auto gezeten, dat is duidelijk![]()
Mag ik achterop ?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
En op een motor al helemaal niet..... mensen hebben echt TOTAAL geen idee van motorrijden is....
Maar dit is allemaal al in het oorspronkelijke topic gezegd...
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:17 schreef _The_General_ het volgende:
Het limiet past namelijk meestal bij het soort weg, een binnenweg is niet gemaakt om met 120 overheen te gaan... daar zijn ze vaak niet langgenoeg recht voor!
Want de nurnburgring heeft rechte stukjes??quote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker in Duitsland vol open. Maar niet hier !
Weten waar het kan. Binnen de bebouwde kom: nee. Op een drukke dijk: nee. Op een verlaten en lege dijk waar je 100 mag..... eventueelquote:Op zondag 27 maart 2005 18:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker in Duitsland vol open. Maar niet hier !
Idd, neem nou een E46 M3... als je 200 km p/h rijdt is het alsof je 120 km p/h rijdt...quote:Op zondag 27 maart 2005 18:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt nooit in een fatsoenlijk auto gezeten, dat is duidelijk![]()
hee, een vrouw... als je zin hebt om achterop een SV650N mee te gaan en je hebt helm + kleding, geen probleemquote:
Euh...wil ik het weten?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Niets moet, alles magEr hangt wel een voorwaarde aan vast trouwens....
Bij gebrek aan inkomen moet je zijn peut betalen.quote:
Ze is wel een tikkie te oud voor je niet?quote:Op zondag 27 maart 2005 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Een fotooooooooooo
Maar ik zie nu pas je signature
Voel je niks vanquote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze is wel een tikkie te oud voor je niet?
Ik zag even potentie tot ik over de "opleverdatum" struikelde.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat maakt dat nou uit... ze wilt toch alleen achterop![]()
quote:Of ben jij zo'n doordenkertje..
Is de stand van je borsten al in mineurstemming geraakt dan?quote:
quote:
zo hard gaat een ford ka helemaal nietquote:Op zondag 27 maart 2005 17:44 schreef SHE het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Genoeg gespeeld jongelui, want dit is nogal offtopic. Rietmans, ik verwacht jou en je speedmonster tzt in mijn regionen.
N ?????????quote:
Excusez moi, rijdt Hicham nu rond met de N dan? Ben niet zo thuis in de nakeds.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 18:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Excusez moi, rijdt Hicham nu rond met de N dan?
Dat is een fijn stukje staal inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 18:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Excusez moi, rijdt Hicham nu rond met de N dan? Ben niet zo thuis in de nakeds.
[..]Nope, die van mij overigens ook niet hoor.
ZXR400![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik durf er een wedje op te leggen dat je deze wel sexy vind
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:11 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik durf er een wedje op te leggen dat je deze wel sexy vind
[afbeelding]
En dan even het verschil:quote:
Ik laat je maar in de waanquote:Op zondag 27 maart 2005 19:23 schreef PatrickM het volgende:
en dan zat die slome 25 Kw'er nog voor me![]()
OK, ik ben verkochtquote:Op zondag 27 maart 2005 19:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En dan even het verschil:
Die zwart/wit/rode is een Suzuki GS500F
Die van mij is een Suzuki SV650N
De Suzuki GS500F:
500cc parallel twin, 48pk en 40,2 Nm koppel, 180 kg
typische lesmotor... traag hok
ergens na 5 seconden zit je een keertje aan de 100 km p/h
wheelies? hooguit door je koppeling te verneuken...
De Suzuki SV650N:
650cc 90 graden v-twin, 72 pk en 64 Nm koppel, 165 kg
bruut scheurijzer, in bochten een supersportvreter, in 3,5 seconden aan de 100 km p/h en wheelies in z'n 1 op puur vermogen en bij serieus sporten gaat 'ie in z'n twee ook nog op vermogen omhoog
Wrom blijf je dan zo ver achterquote:Op zondag 27 maart 2005 19:21 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens de achterkant (degene ervoor is Riet)
[afbeelding]
Wat dacht je om niet te dicht in de buurt te komen... als je onderuit gaat wil ik graag niet mee onderuit gaanquote:
Kon ik jou niet bijhouden? Ik deed verstandig en deed het wat rustiger aan om type's zoals jou niet gek te maken, dan gebeuren er ongelukkenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Waarom kon je me later niet meer bijhouden dan? Oja, je had geen zin meer........ sure![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Tss en de mijne dan...
De Suzuki GSF600S Bandit
600cc 4 cilinder in lijn, 217 pk en 364 Nm koppel, 79 kg
zeer extreem racemonster, wolf in schaapskleren0-100 in 1.2 seconden en wheelies in alle versnellingen
![]()
Hij is alleen begrenst nuMaar die zijn er zo uit
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kon ik jou niet bijhouden? Ik deed verstandig en deed het wat rustiger aan om type's zoals jou niet gek te maken, dan gebeuren er ongelukken
En dat het wegdek nog niet warmer is dan 5 graden is natuurlijk een zmoezjuh
quote:Op zondag 27 maart 2005 19:46 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat dacht je om niet te dicht in de buurt te komen... als je onderuit gaat wil ik graag niet mee onderuit gaan
quote:
Nee, dan schop ik hem de douche uit, en vraag ik of jij ff m'n rug wilt wassenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
Staan jullie in de douches ook naar elkaars pik te wijzen en te giechelen?
Over 70 jaar ben je de eerstequote:Op zondag 27 maart 2005 19:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nee, dan schop ik hem de douche uit, en vraag ik of jij ff m'n rug wilt wassen
Leuk zo een verbaal gevechtje tussen nakednerds.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
Hij was blauw!!!!!!!quote:Op zondag 27 maart 2005 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk zo een verbaal gevechtje tussen nakednerds.
Welkom op Fok. Het is zinloos.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:53 schreef SHE het volgende:
Heb jullie allemaal moraalkoekjes gegeten ofzo...jesus
Je mag je prijs op komen halen.quote:
watn druifquote:Op zondag 27 maart 2005 20:20 schreef Dos37 het volgende:
ik ken ook iemand die zijn rijbewijs kwijt is wat een dull
170 waar je 100 mag
zegt die kerel ja de politie had mij de hele tijd achtervolgd en gewoon gewacht tot ik bij het stuk was waar ik 100 mag. Wat een zevert 400 euro en rijbewijs kwijt
Woehahahahaquote:Op zondag 27 maart 2005 19:47 schreef SHE het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |