Ik zeg zo vaak 1970 is van voor mijn tijd maar ik kan het hele elftal van Brazilië uit m'n hoofd opnoemen, van Engeland uit 66 ook trouwensquote:Op maandag 28 maart 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leonidas zegt me ook weinig, maar 1938 is dan ook ver voor mijn tijd.
Brazilie?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Van welk land is Friedenreich de tweede op de topscorers lijst of all time ?
Dat moet wel haast Duitsland zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef fanneke het volgende:
Welk land heeft als enige aan alle 17 WK's deelgenomen?
Nee Duitsland niet (zij waren bijv. in 1950 nog steeds uitgesloten van deelname aan internationale sportwedstrijden)quote:
Kijk even iets naar boven Tong...quote:
Ik niet, ik weet wel wat uitslagen en spelers uit die tijd, maar geen complete elftallen.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg zo vaak 1970 is van voor mijn tijd maar ik kan het hele elftal van Brazilië uit m'n hoofd opnoemen, van Engeland uit 66 ook trouwens
alleen wedstrijden van FC Den Bosch?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-speler van FC den Bosch heeft het meeste aantal wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld.
Volgens mij alle wedstrijden inclusief buitenland.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef fanneke het volgende:
Tellen de wedstrijden in Schotland en België niet mee dan(voor Fredje)?
Is volgens mij toch ook betaald voetbal...
Was erbij in 88quote:Op maandag 28 maart 2005 23:35 schreef fanneke het volgende:
Hendrie Krüzen, nog steeds onze enige international. Prachtige speler. Schitterend linkerbeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |