na zo'n lange tijd is een kleine hint wel op z'n plaats, toch?quote:
Ik wachtte tot DG online wasquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
na zo'n lange tijd is een kleine hint wel op z'n plaats, toch?
Je vergeet er eentje.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef DutchGooner het volgende:
Spanje,Duitsland en Denemarken.
Wat waren de speelsteden?
omdat ie volgens mij bevriend was met degene wie die jongen vermoord hadquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom werd die speler eigenlijk precies verhoord?
Die site ligt er toch uit?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
Lassche was gestoken door een dronken loge van Schmidt, die kaartjes voor wat Rotterdamse vrienden had geregeld. Is denk ik wel iets over op vakp.nl te vinden.
http://www.vakp.nl/index.php?q=lasschequote:
als Willem vd Horst dat ook geflikt heeft is hij echt een held !quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:23 schreef fanneke het volgende:
Welke FC Den Bosch speler scoorde ooit een hattrick tegen Feyenoord in de Kuip?
als je tegen Feyenoord een hattrick scoort IN de kuip, kun je IMO noooooit floppenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:30 schreef fanneke het volgende:
Nee geen Van der Horst of Blinker. Was een speler die van NEC kwam en eigenlijk geflopt is bij Den Bosch.
Henk Grim is goedquote:
Ek-76 als Bondscoach ?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Wat was de volgende deceptie voor Knobel ?
Gastland Joegoslavie?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:01 schreef tong80 het volgende:
Van wie won Nederland toen de wedstrijd om de derde plaats ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |