Ik ben even gaan zoeken en je hebt wel gelijk Tong.quote:
Wim Suurbierquote:Op maandag 28 maart 2005 17:21 schreef tong80 het volgende:
Ja, nu je het zegt denk het wel. van Kraaij is goed de andere nog.
hoe lang moeten we terug? jaren 80, of verder?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie was de laatste debutant van Oranje die twee keer wist te scoren?
Als je goed kijkt herken je de andere speler in gestreept shirt zelfs de verborgen andere PSVer denk ik te herkennen.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:28 schreef fanneke het volgende:
de man rechts in Theo Pahlplatz, die andere twente speler lijkt me Kalle Oranen. De man aan de bal ken ik niet. Welke club?
daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie een van De Kerkhof dus denk ik PSV,
We zullen het dan ook nooit zeker wetenquote:Op maandag 28 maart 2005 17:34 schreef Bos81 het volgende:
Of Huub Stevens? Moeilijk te zien natuurlijk doordat er een speler voorstaat
quote:
Balkesteinquote:
Nee weet ik niet meer, was in de3 voorbereiding op het WK dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Weet je ook nog welke wedstrijd hjet was?
ik iig niet meer, heb het even opgezocht...
Blankenstein bij de omhaal van van Basten.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie is de uitspraak: "Even had ik die waanzinnige gedachte... Is dit geen gevaarlijk spel?"
maar het WAS gevaarlijk spel. Hij trapte bijna Johan Bijnen z'n hoofd eraf. Die goal had gewoon afgekeurd moeten worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |