En over 60 jaar zitten ze in een Alzheimer kliniek door de nu nog onbekende bijwerkingen van die breezah'squote:Op zondag 27 maart 2005 15:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Laat ze toch lekker sneue pubers zijn. Over een paar jaar kunnen ze fijn jouw patatje klaarmaken en dan ben je toch blij met die mensen.![]()
Nou ben het nie echt mee eens hoor, want ik denk dat breezeren wel degelijk met ''nivaeu'' te maken heeft. Ik wil niet generaliseren maar ik denk dat ongeveer tweederde van de breezers ongeschoold of zeer laagopgeleid is. Ennuh ik denk dat je op je 16e toch wel in staat moet zijn om prioriteiten te kunnen stellen in je leven en niet alleen maar ''de bloemetjes buiten gaat zetten''.quote:Op woensdag 30 maart 2005 02:28 schreef danni het volgende:
ik weet niet of ik het goed begrijp maar ik denk:
breezeren heeft niet zoveel met nivo te maken,maar wel met gewoon
lekker de bloemetjes buiten zetten en gek doen.
Dohquote:Op zondag 27 maart 2005 15:09 schreef Het_Biertje het volgende:
wat een kansloos topic
wat wil je nu eigenlijk? neuken?
Je was zelf een breezah en nu nomraal gewordenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Breezah meisjes zijn gewoon nog jong. Zodra ze ouder worden, worden ze serieuzer en gaan ze 'normaal' doen. komt allemaal goed.
(weet ik uit eigen ervaring)
- Het wegnemen of doorprikken van het breezervlies.quote:Ontbreezeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |