Na 3 wk kun je dat echt niet zeggen. De eerste 6 a 8 wk is het zowieso heel gevoelig en daarna blijft het iets gevoeliger maar niet extreem ofzo...quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:48 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
als je al erg bang bent voor een tongpiercing zul je wel een zware zenuwendobber hebben als je eenmaal in de stoel ligt voor een tepelpiercing
Maar als je je over je zenuwen heen kan zetten en je vindt het echt mooi, zou ik het doen. De pijn duurt tenslotte relatief kort.
Ik heb de mijne pas drie weken, maar ik merk dat mijn tepel er zeker wel gevoeliger van is geworden - lekker! Maar het kan ook zijn dat dat weer minder is, terug naar normaal, zodra het helemaal genezen is, dat weet ik niet.
Aha, nou ja, dan haal ik hem er binnenkort maar uit. Zolang het geen gapend gat blijft vind ik het goedquote:Op maandag 18 april 2005 15:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik heb mijn navelpiercing er 3 jaar geleden uit gehaald, en je ziet het gaatje nog steeds. Weg gaat het nooit meer, maar dichtgegroeit is het wel
Ik heb er geen last van hoor, ik ben alleen wat paranoide met schoonmaken, want ik ben als de dood dat het gaat ontstekenquote:Op zaterdag 23 april 2005 07:44 schreef anne_Chris het volgende:
Als ik de verhalen van Adurothiel hierboven lees over schoonmaken heeft zij veel meer last dan ik. Ik gebruik alleen sebamed zeep als ik onder de douche ga.
Misschien ben ik een geluksvogel daarmee. Het heen en weer schuiven is nog flink pijnlijk (en dat zeg ik net gauw) maar dat zal ook met een paar weken wel over zijn. 'n Beetje knijpen of aan de tepel zelf trekken kan alweer
![]()
![]()
Een eindje hoger op deze pagina heb ik gepost hoe ik het verzorg, ik denk dat dat wel algemeen is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb wat vraagjes
wat voo naverzorging heeft een tepelpiercing nodig?
hoelang uurt t voordat je er iets anders in mag stoppen? andere piercingsieraad dus
is er een tijd dat je niet mag douchen, zwemmen ofzo?
begin je met een ringetje of een staafje, of mag je kiezen
[t was vanmiddag te druk bij de piercingshop om even rustig wat orienterende vraagjes te stellen]
Ik weet niet of het nog nodig is, maar ik ben erg tevreden over tattoo arie. Tony werkt daar en die heeft jaren bij dragon gewerkt en is nu ietsvoor zich eigen begonnen met Arie. Het is gewoon een omgebouwde schuur maar super hygienisch en gezelligquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:16 schreef Retox het volgende:
Ik wil een tongpiercing laten zetten. Weet er iemand een goede (hygienische en professionele) tattoo/piercing shop in Eindhoven?
Je mag kiezen, maar mij werd bij beide piercings (allebei bij dezelfde winkel laten zetten maar door verschillende mensen gedaan) geadviseerd een staafje te nemen omdat je daarmee minder snel ergens achter blijft hangen. Het zit ook heel mooi echt onder de tepel, op de tepelhofquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
begin je met een ringetje of een staafje, of mag je kiezen
[t was vanmiddag te druk bij de piercingshop om even rustig wat orienterende vraagjes te stellen]
Okee, ik snap je. Ik ben juist heel erg makkelijk met die dingen vandaar dat ik je niet goed begreep. Maar je doet toch gewoon dat waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van hoor, ik ben alleen wat paranoide met schoonmaken, want ik ben als de dood dat het gaat ontsteken![]()
Ik vond de pijn meevallen. Ja, het doet zeer, maar niet ondraaglijk. Ik denk ook wel dat het aan je pijngrens ligt, ik heb sowieso niet snel ergens last van. Overigens werd er bij mij wel van tevoren een koude spray gebruikt die iets verdoofde, dat doen ze niet overal.quote:Op maandag 25 april 2005 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
bedankt voor de info
[kinderachtig] hoe voelt dat nou, n tepelpiercing zetten? is het echt even pijn lijden, of valt t allemaal wel mee?
en kan je daarna wel gewoon je bh blijven dragen[geen idee of t gaat schuren ofzo..? ]
en hoe voelt t nadat je m gezet hebt
[/kinderachtig]
Da's iets wat je zelf dient te bepalen. Of je doet gewoon beide.quote:Op maandag 25 april 2005 21:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
aha, kijk, dat zijn de tips![]()
nog meer tips?
ik ben bijna zover dat ik er 1 ga laten zetten
ik twijfel alleen nog onwijs waar. boven mn linkerborst heb ik een aardige tattoo, dus zou ik m dan voor t evenwicht rechts moeten zetten? terwijl ik m toch liever links heb
vragen, vragen, vragen
ik begin toch liever even met 1quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:44 schreef Nuek het volgende:
[..]
Da's iets wat je zelf dient te bepalen. Of je doet gewoon beide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |