ja iddquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Manja begint zich ook als een bitch te ontwikkelen.![]()
Ze mag niet in één zin met Reinier staanquote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Manja begint zich ook als een bitch te ontwikkelen.![]()
Die duivelsquote:Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
waarom zei?
liever manjarink
of die duivels
Exact.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ze mag niet in één zin met Reinier staan.
Reinier is niet te overtreffen..
En toen hij stoicijns voor zich uit keek toen die pitbull naast hem stondquote:Op zondag 27 maart 2005 21:57 schreef Bayswater het volgende:
denk nog regelmatig met weemoed aan Reiniertje terug als ik nu kijk
[afbeelding]
Elias had er ook een goed handje van om confrontaties op te zoeken, herinneren wij nog de confrontaties met Hans????quote:Op zondag 27 maart 2005 21:59 schreef Bruce117 het volgende:
Vorig jaar was gewoon geniaal.
De confrontaties tussen Reinier en Elias waren brilliant, maar eigenlijk had Reinier Elias daar niet voor nodig, het maakte niet uit met wie, een confrontatie met Reinier in PE1 herinner je je gewoon nog. Of het nu zijn vrouw, EP, Elias, Roos, een Rus of een Chinees was, ze gingen er allemaal aan.
De kans dat dit op korte termijn nogmaals gebeurd is gewoon uiterst klein.
drive klootzak!quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Enne wat te denken van die keer dat ze ergens wilden aanbellen en Clarinca maar voorop moest ookal stond er een enorme woedende waakhond bij dat terrein "gewoon lopen schat"
Ja, Rani aan het huilen brengen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Elias had er ook een goed handje van om confrontaties op te zoeken, herinneren wij nog de confrontaties met Hans????
quote:
die belgische mutsen vind ik zelfs oké nu....vooral omdat ze jeroen en manja hadden verslagen met die proef...alleen jammer van die lift dat ze niet samen als eerste aankwamenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:05 schreef appelsientje het volgende:
Die 2 mutsen zijn trouwens ook echt geweldig bezighoop dat ze ver komen....
geweldig die Rick ook gewoon in het Nederlands terug praten...
En dan dat loopje met die twee rugtassen waar hij mee aan kwam hobbelen als Clarinca een lift regeldequote:Op zondag 27 maart 2005 22:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Dat Reinier instructies gaf aan Clarinca hoe te liften en haar probeerde neer te zetten hoe te staan, dat ze behoorlijk pissed off werd
volgende week, ieder zijn beurtquote:Op zondag 27 maart 2005 22:02 schreef Orginial het volgende:
Nathalie en Krieke kwamen bijna niet in beeld.
Dat was echt hilarisch.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Of dat schreeuwen op de fiets in Beijing![]()
![]()
Ze hebben ook echt lol in hun opdrachten en dat kan ik van sommige andere deelnemers niet zeggen... ik hou maar op over S en S...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die belgische mutsen vind ik zelfs oké nu....vooral omdat ze jeroen en manja hadden verslagen met die proef...alleen jammer van die lift dat ze niet samen als eerste aankwamen
ik ook.... ga vannacht maar weer de dvd ff kijken....quote:
jaaaaaaa dat was kikkequote:Op zondag 27 maart 2005 22:07 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of dat schreeuwen op de fiets in Beijing![]()
![]()
Ik had meer van Sven en Sophie verwacht.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt lol in hun opdrachten en dat kan ik van sommige andere deelnemers niet zeggen... ik hou maar op over S en S...
Maar waar ik me ook zo over verbaas is het camera werk.. hoe doen ze dat ...
zoals ??quote:Op zondag 27 maart 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik had meer van Sven en Sophie verwacht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |