jammer dat ze nu eerste staan.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
je zou haar gewoon toch willen wurgen als je dit ziet?
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
Dat zag ik ook inderdaad, op dat laatste kaartje!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Het viel mij op dat een stel aan de verkeerde kant van de stad was geeindigd.
Dat heb ik dan weer totaal niet..quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Hik het volgende:
Het blijft leuk... Al mogen ze inderdaad wat meer laten zien van de belevenissen bij de families ter plaatse en wat minder van dat onderlinge gezeik. We weten dat nou wel en heb toch altijd het idee dat zoiets door de redactie zwáár wordt aangedikt!
Meer China, minder soap dus graag!![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:18 schreef Hik het volgende:
Het blijft leuk... Al mogen ze inderdaad wat meer laten zien van de belevenissen bij de families ter plaatse en wat minder van dat onderlinge gezeik. We weten dat nou wel en heb toch altijd het idee dat zoiets door de redactie zwáár wordt aangedikt!
Meer China, minder soap dus graag!![]()
Je drukt het nog netjes uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:38 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze zijn gewoon lekker irritant, ik denk nog steeds dat het een keertje behoorlijk gaat escaleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
soms..........ja jaquote:Wat is jouw slechtste eigenschap?
Ik kan soms wat fel zijn.
Ja inderdaad, maar met Jeroen wil ik iets heel anders.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Na twee weken racen komen de duo’s in één van de mooiste streken van China terecht: het sprookjesachtige Karskgebergte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:40 schreef Monticola het volgende:
[..]omdat je in het voorstukje op tv alleen zag dat hij ermee wou nokken en niet de reden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ik d8 ik doe het maar safe voordat iemand dit al teveel info vindt...don't give me that fucking bullshit
Via Emule zijn de eerste 3 aflevering van de 2e serie te downloaden. Aflevering 4 zal dus ook wel beschikbaar zijn binnenkort.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef rubbereend het volgende:gisteravond de video geprogrammeerd want k kon t nie kijken ben k vergeten de video op zomertijd te zetyten nu heb k alleen het laatste kwartier kunnen zien, is het nog ergens op het net te zien?
Rink doet wel meer respectloze dingenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond het een btje respectloos van Rink dat hij die politieman optilde en tot mijn verbazing zijn pet afpakte om hem zelf op te zetten. Dat doe je toch niet!
Hij bedoelde het goedquote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik vond het een btje respectloos van Rink dat hij die politieman optilde en tot mijn verbazing zijn pet afpakte om hem zelf op te zetten. Dat doe je toch niet!
die ruiten wisser zit diep hequote:Op maandag 28 maart 2005 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rink doet wel meer respectloze dingen
* miss_dynastie is de ruitenwisser nog niet vergeten. De middelvinger ook niet, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |