Net als de Beatles, Queen, Creedence.....al het goeie is van voor mijn tijdquote:Op zondag 27 maart 2005 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aah, ok, het is wel van voor jouw tijd, namelijk
Geen probleem hoor, je kunt er gelukkig nog steeds van genietenquote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Net als de Beatles, Queen, Creedence.....al het goeie is van voor mijn tijd![]()
Is echt alles van deze tijd? Ik merk toch ook wel dat een hele hoop gewoon een remake is van iets wat al veel eerder is gemaakt..quote:Op maandag 28 maart 2005 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, je kunt er gelukkig nog steeds van genieten
Ik vind het altijd wel leuk als er niet zo absoluut alleen gevallen wordt voor de dingen van deze tijd![]()
Hoe lang heb je over dat truitje gedaan?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
Dit paasschaapje is weer terug
Het was belachelijk drukIk heb zelfs 15 minuten in de rij moeten staan om een kaartje uit de parkeerautomaat te krijgen
Zo slecht gaat het niet in Nederland, want er ging hier en daar behoorlijk wat geld over de toonbank. En dat in Nederland overgewicht een steeds groter probleem wordt, snap ik ook erg goed. Als je ziet wat al die mensen wegwerken
[quote]
Dat laatste word je inderdaad wel eens eng van.. Staat er iemand voor je die waarschijnlijk al zo tusesn de 130 en 150 kilo weegt en het niet nodig heeft, en dan een immense kar vol met alleen vreten.
[quote]
Intussen heb ik uiteraard ook teveel geld uitgegeven aan wat creme en poedertjes en kleurtjes en maar 1 truitje. Geen schoenen SC, ik vond ze allemaal niet mooi
Die dingen zijn nog het ergste. Totaal gebrek aan eigen creativiteit en dan maar een mooi oud nummer verkrachtenquote:Op maandag 28 maart 2005 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is echt alles van deze tijd? Ik merk toch ook wel dat een hele hoop gewoon een remake is van iets wat al veel eerder is gemaakt..
En daarmee nog succes hebben ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die dingen zijn nog het ergste. Totaal gebrek aan eigen creativiteit en dan maar een mooi oud nummer verkrachten
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe lang heb je over dat truitje gedaan?
Wat is best meevallend? Ik doe er zelf vaak een paar uur over.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Valt best mee, ik heb alleen de andere 2 truitjes en de broek die ik in de paskamer gepast heb, maar niet gekocht
Dat heb ik ook, en als ik eindelijk iets vind wat mij volledig aanstaat komt meestal het toch-maar-niet-moment als ik het prijskaartje omdraai.quote:Ik ben eigenlijk overkritisch als het om mijn eigen kleding en schoenen gaat, dus ik ben vrij lastig met kleren kopen. Ik vind alles net te krap of te wijd of te lang of te kort of net niet de goede kleur of verkeerde kraag of foute knoopjes
Je hebt in ieder geval resultaat geboekt!quote:Maar dit truitje heb ik toch maar binnen
Ik had niet veel tijd, dat maakt het gemakkelijkerquote:Op maandag 28 maart 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is best meevallend? Ik doe er zelf vaak een paar uur over.
Mja, dat probeer ik tegenwoordig vooraf te doen. Ik had al 2 leuke truitjes bij Claudia Strater laten liggen omdat ze resp. 109 en 139 euro waren voor iets simpels. Had ik er nu in ieder geval even niet voor over. Misschien als ik over een tijdje weer wat meer tevreden ben over mijn gewichtquote:Dat heb ik ook, en als ik eindelijk iets vind wat mij volledig aanstaat komt meestal het toch-maar-niet-moment als ik het prijskaartje omdraai.
Ja, en ik heb leuke zomerkleurtjes aan make-up!quote:Je hebt in ieder geval resultaat geboekt!
Inderdaad erg snel!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had niet veel tijd, dat maakt het gemakkelijker
Ik denk half uur zoeken in die ene winkel en dan in 5 minuten alles passen en terzijde leggen als afgedaan, behalve dit truitje. Dat is toch uitzonderlijk snel
Dat is inderdaad een nadeel van gewicht verliezen.. Je maat verandert steeds.quote:Mja, dat probeer ik tegenwoordig vooraf te doen. Ik had al 2 leuke truitjes bij Claudia Strater laten liggen omdat ze resp. 109 en 139 euro waren voor iets simpels. Had ik er nu in ieder geval even niet voor over. Misschien als ik over een tijdje weer wat meer tevreden ben over mijn gewicht
Ik doe zelf eigenlijk ook erg weinig met make-up, ik gebruik eigenlijk alleen wat foundation om te doen alsof ik een mooi gezicht heb. Voor de rest vind ik het dan weer niet nodig, en vaak ook niet eens mooi voor mezelf.quote:Ja, en ik heb leuke zomerkleurtjes aan make-up!
Wat blauwe en paarse tinten voor mijn ogen, erg leuk. Had al zolang geen nieuwe kleurtjes gekocht, en het moest maar weer eens. Ik vind dat altijd zo leuk, en deed te weinig met make-up de laatste tijd, alleen wat basics. Nu ga ik weer lekker schilderen
Have fun.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
En nu nog even de lange wandeling met Misu
Tot zo!
weetnie, t is zo snel gegaan, iedere dag 1 topic vol, dus ik dacht dat ik nu mss wel de lapo hadquote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Wat is vol, qu?
Waarmee speel je het?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
tja...ik was even The flight of the bumblebee van Rimsky-Korsakov aan het instuderen.Ook een pittig stuk...
Niet echt dus. Kwalitatieve posts maken, dan komt de topic vanzelf vol.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
weetnie, t is zo snel gegaan, iedere dag 1 topic vol, dus ik dacht dat ik nu mss wel de lapo had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |