Als ie falsh is,moet ie zeker in z'n hokquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef Xilantof het volgende:
Heb je je hoekzoeker binnen Shark?
En Falsh
in je hokaf
koest
twas ook een bewuste spelfoutquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Als ie falsh is,moet ie zeker in z'n hok
yup hoekzoeker is eindelijk binnen. Ik snap nu ook waarom ik die rubberen oogschelpen niet op mijn F100/FM3a kreeg ... ik moest iets van mijn camera losdraaienquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:57 schreef Xilantof het volgende:
Heb je je hoekzoeker binnen Shark?
En Falsh
in je hokaf
koest
groot gelijk hoor.. als Dr_flessentrekker jouw naam gaat verbasteren, dan.... nou ja, vul zelf maar inquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:11 schreef Xilantof het volgende:
twas ook een bewuste spelfout
dan doe ik het ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
groot gelijk hoor.. als Dr_flessentrekker jouw naam gaat verbasteren, dan.... nou ja, vul zelf maar in
WAUW! Supermooi dingquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:34 schreef Xilantof het volgende:
Hoe is de hoekzoeker?
en wat voor monitor heb je dan?
ben benieuwd om dat een keer te zien shark!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WAUW! Supermooi dingmet 1 en 2 keer vergroting, grote rubberen oogschelp. Die gaat in mijn vaste kit [14.gif]
De monitor is deze:
[afbeelding]
24" breedbeeldquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:44 schreef Xilantof het volgende:
en hoeveel inch is dat ding? 19?
goedenavond zegquote:
goeie dealquote:
fantastisch.. man wat een landgoed aan ruimte!quote:geeft ie beetje leuk beeld?
Ja, maar mijn 19" LCD was 2 jaar geleden ook zo duur, dus de prijzen zijn dramatisch gezaktquote:edit:even prijs op gezocht
daar moet ik even voor sparen
ah!quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
goeie deal
[..]
Ja, maar mijn 19" LCD was 2 jaar geleden ook zo duur, dus de prijzen zijn dramatisch gezakt
2 voor de prijs van 1,5 tot 11 april...quote:
Ik heb geen idee wat je bedoeld ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het morgen wel.... Ik ga nu slapen in ieder geval
Ja het gaat inderdaad om fietsen die onder water liggen, en waar dan zo'n bruinig Titanicsausje overheen komt te liggen... Oh en het zijn dus fietsenquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:06 schreef Xilantof het volgende:
Flash: zo te zien liggen die dingen onderwater... maar misschien is meer uitleg van wat je wilt makkelijker voor ons om op te reageren.. ik zou iig proberen de foto's iets helderder te krijgen, waar schijnlijk is het water ontzettned viesmaar in PS valt altijd met contrast en brightness te spelen.
"die dingen" was gewoon een verwijzing naar de fietsen, ik had het wel door jaquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het gaat inderdaad om fietsen die onder water liggen, en waar dan zo'n bruinig Titanicsausje overheen komt te liggen... Oh en het zijn dus fietsen![]()
dacht dat dat wel duidelijk was
Maar goed, "dingen onder water" dus
Maar ja, veel verder dan fietsen kom ik hier eigenlijk ook niet
Hmmm ik vond ze nu eigenlijk eindelijk fotografeerbaar qua zon en zoquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
"die dingen" was gewoon een verwijzing naar de fietsen, ik had het wel door ja
misschien dat ze een keer wat duidelijker te zien zijn als de zon er vol op staat?
tis een uitdaging juistquote:Op zaterdag 2 april 2005 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm ik vond ze nu eigenlijk eindelijk fotografeerbaar qua zon en zoJe zit ook heel gauw met reflectie van de zon in het wateroppervlak, dan heb je ook niks
Eigenlijk een vrij kansarme missie lijkt wel
Ja zo kan je het ook zienquote:
Ben benieuwd naar de resultaten!quote:Op zaterdag 2 april 2005 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zienIk zal er vanmiddag nogeens naar kijken, ff kijken hoe het met de zon gaat
Stel je er nou niet teveel van voorquote:
Dank jequote:Op zaterdag 2 april 2005 09:55 schreef elcastel het volgende:
Ik vind het leuk om te proberen, maar er komt nooit uit wat ik wil, hetzelfde geld voor jou foto's Flash, de foto staat me aan omdat dingen onder water me altijd boeien. Maar de kleuren en alles is ruk, ik kan niet anders zeggen. Haalt niks weg van je idee, de uitvoering was verder goed in mijn ogen.
ff terug je bed in kruipen is geen optie?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:33 schreef Klonk het volgende:
bwoaah, ik zit loop hier nu een tijdje als een zombie rond, wakker worden wil niet lukken....
Hmmm Red Bull dan?quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:42 schreef Klonk het volgende:
nee, ik moet dadelijk weg, an sich niet moe maar gewoon zo suf als ik weet niet wat, dadelijk in de auto de airco op standje pinguin, word ik vanzelf wakker.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 10:57 schreef Klonk het volgende:
hmm, ik heb hier wat van die aldi zooi staan goed idee
Hmmmquote:Op zaterdag 2 april 2005 10:59 schreef Klonk het volgende:
dank je, ik denk dat ik rond 14.00 wel wakker word, als ik 350 euro af mag rekenen voor 4 nieuwe banden
Mja goed punt. Nou ja, verheug je dan maar op enorm gave coole vette bandenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:04 schreef Klonk het volgende:
hahahaha, lijkt me een slecht idee, ik moet de auto nog besturen tot de bandenboer, is zo slecht voor m'n no-claim om dat half slapend te doen
O ja die heb je gisteren nog met bloed, zweet en tranen staan poetsenquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:10 schreef Klonk het volgende:
weinig speciaals, Bridgestone, maar ik heb mooie velgen onder de auto en dus in een bijzondere maat en daar mag je extra voor betalen.
We zijn benieuwd Xilaquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga vandaag wat vroeger naar mijn werk om wat foto's te kunnen maken
met m'n werk kan het namelijk niet dat ik dat tijdens het werk doe.
Hopelijk staat de zon in de goede stand rond die tijd. anders moet ik het na de officiele werktijden maar even proberen.
Ik ben zelf ook benieuwd, toen ik gisteren langs reedt om de sleutels te halen vond ik ineens een prachtig invalshoekquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn benieuwd XilaIk heb ook een missie voor vandaag
wil je het resultaat van poetsen zien of ben je op de bloederige snee uit ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O ja die heb je gisteren nog met bloed, zweet en tranen staan poetsenKomen daar nog foto's van trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |